Nelosen 4D dokumentti tiistaina Peppu on pop

89 posts, 5 pages, 27,555 views

florx

#21 • • florx
hih...
It´s all good*nauru*
Armin

#22 • • Armin surffitukka

remotion:

*nukkuu* IMO ”tiukan”linjan takapuolet rokkaa.

Siis luut todellakin on out aina mut se mitä siinä päällä on, pitää olla lihaa eli lihasta eikä läskiä.
Kinkku*slurps* rokkks

Vaikka takapuoli on iso se ei silti välttämättä oo hyllyvää läskiä

[muokattu 14.11.2003 14:38]
seollaQ77

#23 • • seollaQ77 sauvasekoitin
pyöreä peppu on pop*hih*

luupeppu on aivan tajuttoman kova jos tutustuu siihen dogistyililla*ding*

ja onhan se nyt päivänselvää että peppu missä on muotoa on aivan uskomattoman hyvännäköinen.*sydän* ja sitte on viä erikseen läskiperät jotka ei kiehdo ketään tai ainakaan valtaosaa tv: työtön penkkiurheilija 120kg tiukkaa läskiä ja tosi isolla perällä varustettu*sars*

[muokattu 14.11.2003 14:45]
Tiinuliinu81

#24 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Ei kukaan pakotakaan, mutta kyllähän he ovat kauniita ja esikuvia niin kyllähän tavalliset pulliaiset vertaavat helposti itseään heihin ja haluavat samanlaiseksi. Siinä ei auta mikään, jos itselle on pakkomielle, että on ruma ja ei kelpaa.
Jokaisessa on kuitenkin jotain hyvää, mutta itse sitä ei välttämättä näe.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

remotion

#25 • • remotion nostatus guru

Armin:
---

Vaikka takapuoli on iso se ei silti välttämättä oo hyllyvää läskiä

[muokattu 14.11.2003 14:38]

AIVAN*vink*

Tämä minun guoeauttini oli alun perin mielen ilmaisu tressin ”fat mommas rule” kommentiin.
tässä vielä mun mielipide.
pitää olla lihaa eli lihasta eikä läskiä
mza

#26 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
EI JUMA!...
14000 taalaa, ei perästä tullut edes nätti.*ding**eiei*
Kaks kuukautta leikkauksesta perä vielä turvoksissa eikä ollut pystynyt liikkumaan sen parin kk:n aikana edes kunnolla. Järkevää?*igor*
Olisin kyllä suositellut muijalle kuntosali leikkauksen sijasta. Parissa kuukaudessa olis saanut paljon aikaan, poikakaverin rahatkin olis säästynyt, kunto ja elämän laatu parantunut jäkäti jäkäti jäk...
...niin tai yks vaihtoehto olis ollut tanssilattia, kun olis aikansa tampannut niin eikähän tulostakin olis tullut.*joo*
Jos sen poikakaveri niin välttämättä haluaa hehtaari perään lykkiä niin olis saanut varmaan aika hyvin saanut tyydytettyä itsensä ja samalla vaikka kaverinsa 14000$ kadun tarjonnan avulla.
Eipä siinä hyvä esimerkki siitä muijille kuinka rahakasta poikakaveria kannattaa käyttää hyväksi, propsit muijalle tai mikä lie taistelunorsu nyt olikaan.
*possu*
*hih*
Epailija

#27 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Vaavun kommentin jälkeen ei kyllä kaduta yhtään, etten kyseistä ohjelmaa katsonut. Ei niin, että se olisi alun perinkään aiheena kauheasti kiinnostanut, mutta jos se kerran oli vielä huonosti tehtykin, niin... Henkilökohtaisesti en pidä tätä peppu-maniaa minkään arvoisena. Ettei vain olisi lähtenyt alunperin käyntiin jonain Lopezin pr-temppuna: kun huomattiin takamuksen levenevän, niin siitä piti jollain konstilla saada positiivinen asia ja päätettiin alkaa julistaa miesten pitävän rehevämmistä takamuksista. Vaan kysyikö kukaan miehiltä mitään?

Sinänsä en kritisoi ihmisten halua vähän viritellä ulkoista olemustaan niin kauan kuin se pysyy järkevyyden rajoissa, sillä siitähän on monesti urheilussakin kyse. Toki urheilussa on muitakin etuja (ja haittansa siihen päälle), mutta aika turha noita leikkauksia on moralisoida joltain hieman keinotekoiselta ”eihän ihminen ole enää silloin oma itsensä”-pohjalta. Milloin ihminen on sitten oma itsensä? Aataminasussaan ilman meikkejä? Vai onko ihminen oma itsensä silloin kun hän näyttää siltä, miltä haluaa näyttää? Noh. Aika se ja sama. Itse en kyllä tuollaisia ylikalliita peppuleikkauksia oikein ymmärrä. Ensin vouhotetaan vuosikaudet kiinteän kropan perään ja sitten ne menevät ja laittavat ylimääräistä laardia peräpäähän? Ja sen takia, että joku pop-diiva näyttää muka hyvältä? Järki käteen ihmiset.

Armin:
Minusta tuntui hyvälle katsoa tätä dokumnenttia (tietenkään se ei tarkoita että olisin samaa mieltä, esim. leikkauksen kannattavuuden kanssa) mutta jotenkin itsetuntoni nousi hiukkasen. Omistan luonnostani laveän lantion ja pyöreän takapuolen jota olen aina inhonnut. Olen syvästi katkera etten mahdu nykymuodin mukaisiin miss sixty-, beaversin farkkuihin (vaikka muuten olenkin pieni) isohkon takapuoleni takia ja muutenkin hyvin istuvat farkut on harvassa. Lahduttaminenkaan ei auta, kokeiltu on, uskokaa pois. Ja olen aina ollut kiitollinen, että takapuoltani tasapainottamassa minulla senttään kapea vyötärö ja rinnat. Mutta siltikin olen aina ahdistunut takapuoli asioista. Joten tämä dokumentti sai ajattelemaan, että ehkä meillä hiukan leveä lanteisimmillakin tytöillä olisi toivoa. Olin tosin aika järkyttynyt leikkauksesta mutta onhan oman rasvan siirtäminen varmaan parmpi ns. luomuvaihtoehto kuin silikoni esim.

Olisi toivoa? Minkä suhteen? *ding* Senkö, että joku pitäisi teitä puoleensavetävänä? Vai sen, että seuraava muotiaalto suosisi muitakin kuin koon xxs-takamuksia? Muotiaalloista en tiedä, mutta et olet tainnut kuulla ainakaan minun valittavan takamuksestasi. *vink**hali*

Edit: Kappalejakoa ojenneltu.

[muokattu 14.11.2003 17:21]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#28 • • GoA Guest
Jep jep. On ne peput kivoja.
keisha

#29 • • keisha bullet with butterfly wings

mza:Jos sen poikakaveri niin välttämättä haluaa hehtaari perään lykkiä niin olis saanut varmaan aika hyvin saanut tyydytettyä itsensä ja samalla vaikka kaverinsa 14000$ kadun tarjonnan avulla.

Eli oot sitä mieltä että jos ei muijan perä miellytä, niin huoriin vaan? Varmasti vahvistaa suhdetta. *justjoo*

[muokattu 14.11.2003 20:01]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

DiamonDie

#30 • • DiamonDie mediahippi
Se mikä tuossa dokumentissa myös hämmensi oli se, että tätä suuripeppuisuusihannetta pidettiin terveenä muotivillityksenä, kun ei tarvitsekaan olla langanlaiha. Niin, pitää olla laiha, jolla on iso peppu, joka taas on tietysti harvinaista - muiden pitää siis hankkia sekä syömishäiriö että mennä kauneusleikkaukseen. Tervettä kehitystä kun yhä useampi voi kokea huonoja fiiliksiä omasta kropastaan.
Saara

#31 • • Saara #2970
Jotenkin dokumentissa näytetty pepun suurennus ”leikkaus” (tai mikä nyt olikaan) jäi mieleen, koska en ymmärrä miksi ihmiset ottavat silikoneja tai perseen suurennoksia. Miksi joillekkin ihmisille ei kelpaa mitä on jo? Onko esim. isommat rinnat niin must?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Andy

#32 • • Andy
pitää olla povee, pitää olla kurvii, pylly muhkee mut ei saa roikkua...

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Jukka I

#33 • • Jukka I

Saara:Jotenkin dokumentissa näytetty pepun suurennus ”leikkaus” (tai mikä nyt olikaan) jäi mieleen, koska en ymmärrä miksi ihmiset ottavat silikoneja tai perseen suurennoksia. Miksi joillekkin ihmisille ei kelpaa mitä on jo?

Siksi, että suuri osa länsimaisista ihmisistä on trendipellejen johdateltavissa olevia, ryhmäpaineen edessä antautuvia pahviaivoja.
Claquesous

#34 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Blackout:

Siksi, että suuri osa länsimaisista ihmisistä on trendipellejen johdateltavissa olevia, ryhmäpaineen edessä antautuvia pahviaivoja.

Niin ja aasialaiset ovat suurimmalta osin hyvinkin syvällisiä henkisesti valveutuneita, jotka ei alistu trendipellejen johdatukseen...

Ps. Brasilialaiset naiset muokkaavat eniten kehoaan maailmassa plastiikkakirurgeilla

--
32. of December

Karski

#35 • • Karski Pomon kätyri

mikkihiiri:

Niin ja aasialaiset ovat suurimmalta osin hyvinkin syvällisiä henkisesti valveutuneita, jotka ei alistu trendipellejen johdatukseen...

Ps. Brasilialaiset naiset muokkaavat eniten kehoaan maailmassa plastiikkakirurgeilla

Niin no, mä etsisinkin syyllistä just tosta
jenkkiläisestä kulttuuri-imperialismista,
en länsimaisista ihmisistä sinänsä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jukka I

#36 • • Jukka I

mikkihiiri:Niin ja aasialaiset ovat suurimmalta osin hyvinkin syvällisiä henkisesti valveutuneita, jotka ei alistu trendipellejen johdatukseen...

Ihmiset ympäri maailmaa voisivat olla tällä hetkellä henkisesti valveutuneempia ja paremmin voivia ilman tiukkoja, ylhäältä annettuja ulkonäkönormeja. Kauneusleikkaukset ovat tämän kehityksen ääri-ilmentymä, mutta samasta ”varustelukierteestä” on kyse muodissa yleensäkin.

[muokattu 14.11.2003 21:47]
vaavu

#37 • • vaavu vara-vana

mza:
Olisin kyllä suositellut muijalle kuntosali leikkauksen sijasta. Parissa kuukaudessa olis saanut paljon aikaan, poikakaverin rahatkin olis säästynyt, kunto ja elämän laatu parantunut jäkäti jäkäti jäk...

Mä en usko että em. täti olisi saanut punttiksella aikaan samaa tulosta. Siis kyllähän sitä rasvaa olisi lähtenyt ja lihasta tullut tilalle, mutta kukaan ei voi pelkällä liikunnalla muuttaa ruumiintyyppiään samalla tavoin kuin plastiikkakirurgilla. Jos vartalotyyppi on tasapaksu niin on hyvin vaikeata liikunnalla tehdä siitä tiimalasia.

Mutta sitä en sano että toi leikkaus kuitenkaan on millään tavalla parempi tapa kuin liikunta. Liikunnalla saa kuitenkin aikaiseksi aina terveemmän ja kiinteämmän tuloksen kuin millään leikkauksilla. Ongelmana tuossa vain on, että täytyy silloin hyväksyä oma vartalotyyppinsä sellaisena kun se on, ja se juuri taitaa olla se vaikea pala.
CodeBlind

#38 • • CodeBlind

alien:
peppua on vaikea lähteä kritisoimaan ennen, kuin on todella päässyt kosketuksiin sen kanssa. Tyyliin on monia hyvältä näyttäviä perseitä stretcheissä, mitkä pois ottaessa ovat aika mitään sanomattomia *eiei*

[muokattu 14.11.2003 11:58]

Aivan. Ja mä oon sitä mieltä, että totuudenmukaisimman kuvan pepusta antaa väljähkö hame. Siis vaatteet päällä... *hymy*
Howdy

#39 • • Howdy Oldie
Musta noi ihmiset on hulluja .. sairaita leikkauksia .. jos ei itsekuri riitä liikuntaan niin ... *eiei* huh minkä näköstäki .. *ding*

--
Käpy vailla vertaa

#40 • • jesus Guest

vaavu:
Liikunnalla saa kuitenkin aikaiseksi aina terveemmän ja kiinteämmän tuloksen kuin millään leikkauksilla. Ongelmana tuossa vain on, että täytyy silloin hyväksyä oma vartalotyyppinsä sellaisena kun se on, ja se juuri taitaa olla se vaikea pala.

Totta, mutta eikö kyseinen tyyppi nimenomaan halunnut isomman pepun? Liikunta -> pieni kiinteä.