Säde * End Of Season * 27.12.2003 @ Helsinki

194 posts, 10 pages, 42,984 views

DiamonDie

#161 • • DiamonDie mediahippi
Yleensä en tuollaisissa bileissä suuremmin viihdy, nyt oli ihan kivaa. Glorian äänentoisto ei kyllä hivele korvia (eikä muitakaan ruumiinosia). Selkäni pääsi jopa esiintymään yhteen kuvaan, mikä on harvinaista.
lostgone

#162 • • lostgone

innae:
oli ihan hauskaa *joo* ... paitsi se harmittaa kun ihmiset tanssivat palavat röökit käsissään, ei ole kiva väistellä tulipäitä...

Mä taidan kuulua tuohon ihmisryhmään.. pahoitteluni jos olen osunut..
Siis pelkkä teoria, mut: Tupakalla saa vähän lisää tilaa q kukaan ei tule liian lähelle.. *pahis* ja yhtä usein erittäin vihaisia ilmeitä.. *hahjust* Mut yritänkin aina olla mahdollisimman reunassa.. seliseli..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

innae

#163 • • innae PaskaJätkä

lostgone:
---
innae:
oli ihan hauskaa *joo* ... paitsi se harmittaa kun ihmiset tanssivat palavat röökit käsissään, ei ole kiva väistellä tulipäitä...

---

Mä taidan kuulua tuohon ihmisryhmään.. pahoitteluni jos olen osunut..
Siis pelkkä teoria, mut: Tupakalla saa vähän lisää tilaa q kukaan ei tule liian lähelle.. *pahis* ja yhtä usein erittäin vihaisia ilmeitä.. *hahjust* Mut yritänkin aina olla mahdollisimman reunassa.. seliseli..

saat anteeksi tämän kerran... *hymy*

--
PaskaJätkä

Dr. SYKErö

#164 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini
kiitos kaikille hauskaa piisasi taas kerran. *hymy*

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Chatte

#165 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kiitän omasta puolestani kaikkia, jotka vaikuttivat iltani onnistumiseen. Etkot olivat tooosi kivat, *plur* itse bileet olivat mainiot ja musiikki oikein maistuvaa *slurps*, jatkojen etkot mukavat ja jatkotkin oikein vauhdikkaat. Mutta suurimmat kiitokset menevät kyllä taas teille, ihkut ihmiset! Miulla oli todella hauskaa! Meno oli kyllä välillä aika villiä... *nauru*

Oli ihanaa saada tampata koko sydämensä kyllyydestä! Ja sama meno jatkui sitten aamuissa... tosin tanssilattialla oli silloin huomattavasti väljempää. *nauru*

Mariannelle erityiskiitokset: Kiitos kaunis taluttajani! *plur* Tästä ei pitäisi kyllä kiittää, vaan antaa raippaa, mutta kiitos nyt kuitenkin, että kannustit minua juomaan sitä vodkaa oikein kaksin käsin... *nauru* *blush* Tämä ei tosin ainakaan vähentänyt vauhtia, päinvastoin... *nauru*

Muutamalle ritarille myös suuret kiitokset huolenpidosta illalla, yöllä ja aamulla. *plur*

Ja Tikrulle *sydän* ja *hali*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Kävelevä katastrofi

#166 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Aivan mahtavan uskomattoman upeeta oli!!!Musiikki loistavaa ihmiset sitäki loistavampia!*iloinen*
kiitos säde kiitos*sydän*

[muokattu 29.12.2003 14:03]

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

itis

#167 • • itis Morning Star
Oli kivaa säteet on kyl aina ihan sairaan jees!
...kyl mä viel opin käyttäytymään. *nauru* ...jos mun annetaan olla kunnolla.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Jii-75

#168 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
itis oota vaan;) *wirn* jos samoihin kekkereihin eksytään niin ei oo pelkoo et saisit olla kunnolla;) *wirn* häröily kun on liian kivaa;) *wirn*

--
dodiih

Susu

#169 • • Susu The Nasu
Oli kyllä mukavaa ja tuli todellakin suoritettua semmonen kinkunpolttopolkka!*nauru*
Nyt vaan vielki väsy ja raihnanen mut oli se sen arvosta kiitos säde*sydän* Tammikuussa sitten taas uusix*plur*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Jusuplussa

#170 • • Jusuplussa UG-///
Mulla oli aika kivaa *nauru* ..oli paljon tuttuja

Ionin reivi-setti rokkas kynpillä! *piis**iloinen**piis*
Jazqa

#171 • • Jazqa Nani Nani?!?
Mahtava meno, tiukka etukeno, herkällä tatsilla, rumpu satsilla JEE JEE JEE!!! Koko ilta yhdellä lauseella... *hih*
Moby - Feeling So Real (Westbam Remix) ARGH!!!! Ei vaan voinu pysyy paikoillaan! Sairaaaan hyvä biisi!

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

sbanc

#172 • • sbanc
Kiitti nyt tiiän remixin nimenkin ... meinasin putoo sieltä parvekkeelta ku rupesin tamppaa tota biisii. On vaan niin mukaansa tempaava!!!
avb

#173 • • avb - Sylvester -

Jazqa:
Moby - Feeling So Real (Westbam Remix) ARGH!!!! Ei vaan voinu pysyy paikoillaan! Sairaaaan hyvä biisi!

Toi oli aivan loistava biisi mut mun mieltä lämmitti eniten RMB - Chakka Chakka*sydän**sydän*

Ja noi bileet oli aivan loistavat*super*
Kanifarmari

#174 • • Kanifarmari

andi--:
Jepjep, meni loppujen lopuksi bileet vähän ohi, syytämpä vaikka tuota kuningas alkoholia... eli kaikki hörhöilyt ja muut semmoset laitetaan kännin piikkiin *iloinen*

samma här*blush*
UnityF

#175 • • UnityF joo just se
Muih... tää kännipeikko on kotiutunu.. Kiitos kaikille ihkuille ihanista bileistä vaikka täytyy myöntää että toi kunigas alkoholi oli ohhoh... 13 breezerin jälkeen olin kyl aika *pelle*

Tsiisus joku vois mua kyl vähän valaista mitä mä ono oikeen tehny siellä.. *blush*

Mut tuoreelle avoparille *hali* *sydän*
andi--

#176 • • andi-- lunttu

Unity(f):
Tsiisus joku vois mua kyl vähän valaista mitä mä ono oikeen tehny siellä.. *blush*

Joo.. mullaki vähä noita pimeitä kohtia.. *nauru* No mut ens vuonna sit parannan tapani enkä oo rasittava känniapina!!! *joo*

--
- RAAH -

Viltsu

#177 • • Viltsu noname

avb:
---

Toi oli aivan loistava biisi mut mun mieltä lämmitti eniten RMB - Chakka Chakka*sydän**sydän*

Ja noi bileet oli aivan loistavat*super*

tsiisus! syy miksi olis pitäny olla tuolla :)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Chatte

#178 • • Chatte Team Teknolipat :)

andi--:
Joo.. mullaki vähä noita pimeitä kohtia.. *nauru* No mut ens vuonna sit parannan tapani enkä oo rasittava känniapina!!! *joo*

Andi, et sä rasittava ollut; känniapinasta en sano mitään. Ei mulla kyllä taitais olla varaakaan sanoa. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

trolli

#179 • • trolli

Chatte:
känniapinasta en sano mitään. Ei mulla kyllä taitais olla varaakaan sanoa. *nauru*

miks mä en laittanu yöllä videokameraa nauhottaan*pahis**nauru**hali*
Hixxy

#180 • • Hixxy HaroPup

Unity(f):
Muih... tää kännipeikko on kotiutunu.. Kiitos kaikille ihkuille ihanista bileistä vaikka täytyy myöntää että toi kunigas alkoholi oli ohhoh... 13 breezerin jälkeen olin kyl aika *pelle*

Muistan ku tulin sinne ni pistettii galluppi pystyy *hih* Sit onki vähä hämärämpää, pikkusii välähdyksii tulee aina välil mielee, ja aamuilla heräsinki taas, ainaki proteukse ja neoni loistava seti ajaks!!!! mikä oli muute meikäläise mielest tän vuode paras *iloinen*