194 posts, 10 pages, 42,990 views
innae:
oli ihan hauskaa ... paitsi se harmittaa kun ihmiset tanssivat palavat röökit käsissään, ei ole kiva väistellä tulipäitä...
lostgone:
---
innae:
oli ihan hauskaa ... paitsi se harmittaa kun ihmiset tanssivat palavat röökit käsissään, ei ole kiva väistellä tulipäitä...
---
Mä taidan kuulua tuohon ihmisryhmään.. pahoitteluni jos olen osunut..
Siis pelkkä teoria, mut: Tupakalla saa vähän lisää tilaa q kukaan ei tule liian lähelle.. ja yhtä usein erittäin vihaisia ilmeitä.. *hahjust* Mut yritänkin aina olla mahdollisimman reunassa.. seliseli..
andi--:
Jepjep, meni loppujen lopuksi bileet vähän ohi, syytämpä vaikka tuota kuningas alkoholia... eli kaikki hörhöilyt ja muut semmoset laitetaan kännin piikkiin
Unity(f):
Muih... tää kännipeikko on kotiutunu.. Kiitos kaikille ihkuille ihanista bileistä vaikka täytyy myöntää että toi kunigas alkoholi oli ohhoh... 13 breezerin jälkeen olin kyl aika
Tsiisus joku vois mua kyl vähän valaista mitä mä ono oikeen tehny siellä..
Muistan ku tulin sinne ni pistettii galluppi pystyy Sit onki vähä hämärämpää, pikkusii välähdyksii tulee aina välil mielee, ja aamuilla heräsinki taas, ainaki proteukse ja neoni loistava seti ajaks!!!! mikä oli muute meikäläise mielest tän vuode paras