Kun mua viedään niin toivoisin ettei kukaan ois koskaan tuntenut mua sillä näin ei kukaan tuntisi mitään surua.
Synkkää...mutta totta.
263 posts, 14 pages, 101,118 views
Mitä tohon itsemurhaan tulee niin ne ihmiset, jotka sitä hautoo vois ensin ajatella mitä tuskaa ja surua tulevat tuottamaan lähimmäisilleen.
En nyt tiedä lauonko taas ihan typeryyksiä, mutta pakko sanoa sen verran, että yleensä ihmisten suru on itsekästä. He surevat jonkun poismenoa vain sen takia, että eivät itse enää ikinä tule näkemään tätä henkilöä tai sen takia, että heillä itsellään on kauhea ikävä. Eikä tässä tietenkään mitään pahaa ole, ei tietenkään. Mutta he eivät ajattele, että tällä henkensä ottaneella voi olla paljon parempi olo siellä jossain kuin täällä maan päällä. Itsemurha on kieltämättä itsekäs teko, mutta ainakin minun mielestäni jokaisella on oikeus päättää omasta elämästään. Suotakoon meille edes se valta.
En nyt tiedä lauonko taas ihan typeryyksiä, mutta pakko sanoa sen verran, että yleensä ihmisten suru on itsekästä. He surevat jonkun poismenoa vain sen takia, että eivät itse enää ikinä tule näkemään tätä henkilöä tai sen takia, että heillä itsellään on kauhea ikävä. Eikä tässä tietenkään mitään pahaa ole, ei tietenkään. Mutta he eivät ajattele, että tällä henkensä ottaneella voi olla paljon parempi olo siellä jossain kuin täällä maan päällä. Itsemurha on kieltämättä itsekäs teko, mutta ainakin minun mielestäni jokaisella on oikeus päättää omasta elämästään. Suotakoon meille edes se valta.
Oletteko ikinä miettiny, että kun kuolette niin mitä haluatte lähiomaistenne tekevän jotta he voisivat kunniottaa muistoanne..
Mä ainakin haluaisin, että mun ruumis poltettaisiin. Musta jotenkin tuntuu kauheelta ajatus siitä, että jos mut haudattaisiin, olisin siellä matojen syötävänä ja muuttuisin luurangoksi.
En tietenkään voi tietää miltä se tuntuisi, mutta kuitenkin ajatus siitä etoo. Selitinköhän mä tän nyt jotenkin vaikeesti?..
[muokattu 27.11.2002 15:15]
Mitä tohon itsemurhaan tulee niin ne ihmiset, jotka sitä hautoo vois ensin ajatella mitä tuskaa ja surua tulevat tuottamaan lähimmäisilleen.Eikä vain lopettaa elämäänsä sen takia, että tuntuu niin kurjalta.
Kun mua viedään niin toivoisin ettei kukaan ois koskaan tuntenut mua sillä näin ei kukaan tuntisi mitään surua.
Synkkää...mutta totta.
Mitä tohon itsemurhaan tulee niin ne ihmiset, jotka sitä hautoo vois ensin ajatella mitä tuskaa ja surua tulevat tuottamaan lähimmäisilleen.Eikä vain lopettaa elämäänsä sen takia, että tuntuu niin kurjalta.
Synkkää...mutta totta.
ajateletko tässä nyt yhtään sitä tuskaa mikä sillä ihmisellä on kun hän elää..mikä tuska hänen lähimmäisillään on kun näkee kuinka toinen kärsii eikä tietä ulos siitä näytä olevan?!?
itsemurha on henkilökohtainen asia..sitä ei kokonaan koskaan voi käsittää kuin ihmisen joka moiseen tekoon turvautuu..ja uskon että koskaan itse tämän henkilön mielestä syyt eivät ole olleet liian kevyet..jotain on niin pahaa käynyt että tämä henkilö ei ole voinut sitä muuten enää käsittää tai siitä päästä pois kun surmaamalla itsensä.
ja elämä tosiaan on itseään varten elämistä..mitä tulisi jos aina pitäisi ajatella muita ja kärsii omalta osaltaan muiden takia sitten taas..
no tässä päälimmäiset mietteet..en tiedä miten selvästi ne nyt sain selitettyä mitä mielessä pyöri...