oli pakko kirjottaa aiheesta kun eräs kamu saapui työpaikalleni ja kerto, et se on palavasti ihastunu.. ja seukkaa vakkaristi..
Kai se on se kummallinen tunne tuolla sisällä..ja hälytyskellot alkaa soida kun tulee tollanen tilanne. Ite oon sitä mieltä, että joka suhteessa tapahtuu tällästä.. Sä voit rakastaa toista maailman eniten vaikka koko loppu ikäs ja olla sille uskollinen, mutta jossain välissä suhde arjistuu ja sitten...tulee joku joka saa sut ihastumaan..se ei oo mitään vakavaa, eikä sellasen ihmisen kanssa halua väldesti edes mitään...kuten tää mun esimerkki... Se sanoi, että se ei haluu kyseisen pojan kassa seksiä eikä suhdetta..se riittää, että sen kanssa joskus on samassa paikassa tai, että kattoo sitä silmiin ja se hymyilee...
On toi kumma juttu... nää on sellasia asioita, jotka on parempi jättää kertomatta, ja siks ihmiset tälläset tunteet kieltää..
Niin kauan kun toi ihastumis aste on vaan IHASTUMISTA eikä MITÄÄN MUUTA, sen ymmärtää, mut silloin jos seukkaa ja vaikka seksin aikana kelailee toista, ei asiat taida olla ihan kohallaan...tai ehkä.. hankala asia.. Noi tunteet mun milestä kandee pitää sisällään, jos vaan kestää, koska helposti tulee väärinkäsityksiä..... eikä kukaan oo täysin luotettava...
no jaa, mitäs tätä turhaan murehtimaan, Niin kauan ainakaan, kun ei osu omalle kohalle......