ihastuminen...

40 posts, 2 pages, 10,617 views

Avatar
#1 • • jansku Guest
Mitäs sitten kun ihastuu... vaikka rakastaakin omaa kultaa...

oli pakko kirjottaa aiheesta kun eräs kamu saapui työpaikalleni ja kerto, et se on palavasti ihastunu.. ja seukkaa vakkaristi..
Kai se on se kummallinen tunne tuolla sisällä..ja hälytyskellot alkaa soida kun tulee tollanen tilanne. Ite oon sitä mieltä, että joka suhteessa tapahtuu tällästä.. Sä voit rakastaa toista maailman eniten vaikka koko loppu ikäs ja olla sille uskollinen, mutta jossain välissä suhde arjistuu ja sitten...tulee joku joka saa sut ihastumaan..se ei oo mitään vakavaa, eikä sellasen ihmisen kanssa halua väldesti edes mitään...kuten tää mun esimerkki... Se sanoi, että se ei haluu kyseisen pojan kassa seksiä eikä suhdetta..se riittää, että sen kanssa joskus on samassa paikassa tai, että kattoo sitä silmiin ja se hymyilee...*plur*
On toi kumma juttu... nää on sellasia asioita, jotka on parempi jättää kertomatta, ja siks ihmiset tälläset tunteet kieltää..

Niin kauan kun toi ihastumis aste on vaan IHASTUMISTA eikä MITÄÄN MUUTA, sen ymmärtää, mut silloin jos seukkaa ja vaikka seksin aikana kelailee toista, ei asiat taida olla ihan kohallaan...tai ehkä.. hankala asia.. Noi tunteet mun milestä kandee pitää sisällään, jos vaan kestää, koska helposti tulee väärinkäsityksiä..... eikä kukaan oo täysin luotettava...

no jaa, mitäs tätä turhaan murehtimaan, Niin kauan ainakaan, kun ei osu omalle kohalle......*blush*
misjah

Posts: 3,373

#2 • • misjah Team Sika
jos loistavaa jos suhde ois jatkuvaa ihastumista.. kuullu oon kyl et voi olla mahdollista.. mut kyllä omat suhteet on tullu arkipäiväisiksi jossain vaiheessa välttämättäkin.. *hmph*

--
www.team*possu*.tk

ella_

Posts: 1,329

#3 • • ella_
siis oon monelta monen vuoden suhteessa olleelta kuullut että tulee sellasia hetkittäisiä ihastumisia, joiden eteen ei haluaisikaan tehdä mitään ja jotka ei sinänsä tarkoita mitään.. eikä se tarkoita ettei suhteessa menisi hyvin... ei kai se vietti minnekään katoa vaikka vakituisesti seurustelee.. en sit tiedä.

--
Elementary, my dear.

Avatar
#4 • • BTB Guest

misjah:
jos loistavaa jos suhde ois jatkuvaa ihastumista.. kuullu oon kyl et voi olla mahdollista.. mut kyllä omat suhteet on tullu arkipäiväisiksi jossain vaiheessa välttämättäkin.. *hmph*



Olen edelleenkin ihastunut avovaimooni. Meidän suhde on ollut loistava koko ajan eikä vieläkään tunnu että arki on tullut vaikka tässä ollaan 3 vuotta saman katon alla asuttu *hymy*
ella_

Posts: 1,329

#5 • • ella_

BTB:
---
misjah:
jos loistavaa jos suhde ois jatkuvaa ihastumista.. kuullu oon kyl et voi olla mahdollista.. mut kyllä omat suhteet on tullu arkipäiväisiksi jossain vaiheessa välttämättäkin.. *hmph*

---


Olen edelleenkin ihastunut avovaimooni. Meidän suhde on ollut loistava koko ajan eikä vieläkään tunnu että arki on tullut vaikka tässä ollaan 3 vuotta saman katon alla asuttu *hymy*



mäkin olen ihastunut.. edelleen *sydän* et on se hyvinkin mahdollista

--
Elementary, my dear.

misjah

Posts: 3,373

#6 • • misjah Team Sika
mä oon kateellinen teille.. en oo itte onnistunu tossa.. jossain vaiheessa on tullu arki ja sit ahdistus.. vaikka kuinka ois rakastanu toista.. *uuh*

--
www.team*possu*.tk

Jone

Posts: 8,258

#7 • • Jone Archibald Haddock

misjah:
mä oon kateellinen teille.. en oo itte onnistunu tossa.. jossain vaiheessa on tullu arki ja sit ahdistus.. vaikka kuinka ois rakastanu toista.. *uuh*



Mitä vikaa on arjessa? En ole koskaan ymmärtänyt sitä että suurimman osan ihmisistä mielestä se on huono asia ja että suhde menee perseelleen kun arki tulee vastaan.
ella_

Posts: 1,329

#8 • • ella_

Jone:
---
misjah:
mä oon kateellinen teille.. en oo itte onnistunu tossa.. jossain vaiheessa on tullu arki ja sit ahdistus.. vaikka kuinka ois rakastanu toista.. *uuh*

---


Mitä vikaa on arjessa? En ole koskaan ymmärtänyt sitä että suurimman osan ihmisistä mielestä se on huono asia ja että suhde menee perseelleen kun arki tulee vastaan.



mun mielestä arjessa sen rakastamisen parhaiten huomaakin *sydän*

--
Elementary, my dear.

misjah

Posts: 3,373

#9 • • misjah Team Sika
mun mielest pitäis ihastuu kumppaniinsa koko ajan uudestaa ja uudestaan jne jne..
mut eikai toi oo mahdollista.. kai siinä arjessakin on ne hyvät puolensa.. mut en itte vaan tykkää ku suhde alkaa ”polkee” paikoillaan..

--
www.team*possu*.tk

ella_

Posts: 1,329

#10 • • ella_

misjah:
mun mielest pitäis ihastuu kumppaniinsa koko ajan uudestaa ja uudestaan jne jne..
mut eikai toi oo mahdollista.. kai siinä arjessakin on ne hyvät puolensa.. mut en itte vaan tykkää ku suhde alkaa ”polkee” paikoillaan..



siis.. yhdistetäänpä nämä hajanaiset kommenttini.. eli nimenomaan kyse on siitä että ihastuu uudestaan ja uudestaan ja huomaa arkisissakin tilanteissa olevansa niin kovin ihastunut ja rakastunut..

itse en käsitä sitä ajatusta, että suhde polkisi paikoillaan.. paitsi ehkä siinä tapauksessa jos ei tavattaisi toisiaan lähes ollenkaan, se olisi mulle paikallaan polkemista. mutta se, että vietellään aikaa ihan vaan kotosalla ja asustellaan yhdessä on mun mielestä kaikkea muuta kuin jumitusta, siinä on sellasta lämpöä ja turvaa ja sellasta aitoa rakkauden tuntua mitä mun mielestä ei niin helposti satunnaisella hengailulla saa aikaan...

ja

ruoanlaittohan on kovin arkista puuhaa, mutta osaa olla ah niin ihanaa, hauskaa, seksikästä tai romanttista kun siitä tekee.. ja sama pätee tiskaukseen tai siivoomiseen ja muuhun.. ei siinä tarvitse heti naisen huivia sitoa päähän ja mummoutua tai miehen vetää itseään hirteen vaikka taloustöitä joutuu yhdessä tekemään, tää on ihan selkeästi vaan asennekysymys

ja eihän kaiken tarvitse 24/7 aina niin älyttömän hauskaa olla. yhdestä pienestä suvantovaiheesta on turha säikähtää, silloin päätyy vaan vaihtelemaan partneria jatkuvasti ongelmattomamman suhteen toivossa.

pus*sydän*

--
Elementary, my dear.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

ruoanlaittohan on kovin arkista puuhaa, mutta osaa olla ah niin ihanaa, hauskaa, seksikästä tai romanttista kun siitä tekee.. ja sama pätee tiskaukseen tai siivoomiseen ja muuhun.. ei siinä tarvitse heti naisen huivia sitoa päähän ja mummoutua tai miehen vetää itseään hirteen vaikka taloustöitä joutuu yhdessä tekemään, tää on ihan selkeästi vaan asennekysymys



Ehdottomasti samaa mieltä *joo* ensinnäkin ruoanlaitto on seksikästä, ja kaikkea, mikä normaalisti on ankeaa, on paljon kivempi tehdä yhdessä.

paitsi ruoanlaitossa saattaa tulla erimielisyyksiä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

S-T

Posts: 1,195

#12 • • S-T Pieni
Ella oot päässy mun pään sisälle *joo*

Mutta kaikesta tosta vaaleanpunaisuudesta huolimatta (kun olen siinä samassa onnellisessa olotilassa kuin Ella) ihastun kohtalaisen usein.. eikä se ole mitenkään epänormaalia.. Kerron niistä ihastumisista myöskin aina kumppanilleni. Usein se ihastuminen vaikuttaa vieläpä nurinkurisesti niin, että samaan aikaan tavallaan ihastun enemmän myöskin tähän vakituiseen... Siitäkös seksielämäkin piristyy kun välillä mietiskelee muitakin *vink*

--
Pieni on kaunista.

Chatte

Posts: 4,085

#13 • • Chatte Team Teknolipat :)
Ihastuminen *hmph*... no joo, sori. On vaan tällainen olo.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

ella_

Posts: 1,329

#14 • • ella_

BlueWind:
Ella oot päässy mun pään sisälle *joo*

Mutta kaikesta tosta vaaleanpunaisuudesta huolimatta (kun olen siinä samassa onnellisessa olotilassa kuin Ella) ihastun kohtalaisen usein.. eikä se ole mitenkään epänormaalia.. Kerron niistä ihastumisista myöskin aina kumppanilleni. Usein se ihastuminen vaikuttaa vieläpä nurinkurisesti niin, että samaan aikaan tavallaan ihastun enemmän myöskin tähän vakituiseen... Siitäkös seksielämäkin piristyy kun välillä mietiskelee muitakin *vink*



sulla taitaa olla aika ei-mustasukkainen kumppani *vink*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#15 • • GoA Guest

Chatte:
Ihastuminen *hmph*... no joo, sori. On vaan tällainen olo.



No höh. Tässä *hali* edes pieneksi piristykseksi. *hymy*
S-T

Posts: 1,195

#16 • • S-T Pieni

ella_:
sulla taitaa olla aika ei-mustasukkainen kumppani *vink*



Toisinsanoen sitä voisi kutsua älykkääksi, koska se tajuaa, ettei ole aihetta *hymy*

--
Pieni on kaunista.

Jone

Posts: 8,258

#17 • • Jone Archibald Haddock

ella_:
mun mielestä arjessa sen rakastamisen parhaiten huomaakin *sydän*



Nimenomaan.

Tästä päästäisiin taas helposti ”rakastamisen” ja ”rakastumisen” semantiikkaan.
ella_

Posts: 1,329

#18 • • ella_

BlueWind:
---
ella_:
sulla taitaa olla aika ei-mustasukkainen kumppani *vink*

---


Toisinsanoen sitä voisi kutsua älykkääksi, koska se tajuaa, ettei ole aihetta *hymy*



aivan. tosin, olisin kyllä itse siltä vähän mustasukkainen ainakin näin pinnan alla vaikka tietäisin ettei ole aihetta *iloinen*

--
Elementary, my dear.

kilobitti

Posts: 2,419

#19 • • kilobitti 1-2-3 techno

BlueWindToisinsanoen sitä voisi kutsua älykkääksi, koska se tajuaa, ettei ole aihetta *hymy*



aíka hurjan hieno tilanne. Mun on vaikea ymmärtää että toi toimii, mut kun ihastumisia kumminkin varmaan jollain tasolla tulee, niin jos niistä voi olla rehellinen ni...toihan kuulostaa ideaali-tilanteelta*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

milla

Posts: 3,699

#20 • • milla
kaikist ihaninta on kyl sillon ku ihastuu omaan mieheensä uudestaan!*pihkassa*