Impulse Presents: Überdruck [germany] > Sat 20.12.2003 > Lahti

230 posts, 12 pages, 34,032 views

Vexe

Posts: 1,016

#221 • • Vexe
Saisko tuosta Impulse extreme energy cd:stä tietoja? Onkos tuo Batesin mixaama? Tietty biisilista olis kanssa jees, ettei tarttis kaivaa jokaista biisiä itse ;)
Jone

Posts: 8,258

#222 • • Jone Archibald Haddock

Pipa:
Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...*hih**nauru**vink**poks*) Hyvää joulua sullekkin Jone....



Tolla asenteella tekisi mieleni haistattaa vitut sun sanomisillesi, vaikka yleisesti ottaen poistan kuvat pyynnöstä hetimiten. Poistaminen suoritetaan tässä tapauksessa heti kun serveri, jolla flammabul.com:in filet sijaitsevat, on takaisin ylhäällä.

Mitä tulee ihmisten (tässä tapauksessa sinun siis) ilmeisiin kuvissa, niin olen kuitenkin vain valokuvaaja enkä ainakaan toistaiseksi tarjoa plastiikkakirurgin palveluja tai säännöstele ihmisten nauttiman viinan määrää. Ensimmäisen asian suhteen apua on saatavilla Keltaisten sivujen kautta ja toisesta aikuiset ihmiset yleensä huolehtivat itse, mutta lapsenlikkojakin on varmasti saatavilla.
TemeZ

Posts: 486

#225 • • TemeZ
joku otti must tuol semmosen hassun kuvan missä ite pitelin naamastani kii mut en tiä kuka se oli.. ei oo ainakaa viel tullu näytille.. ehkä myöhemmin?
andi--

Posts: 1,381

#226 • • andi-- lunttu

Pipa:
No kyllä se nyt tais kantautua jonen korviin... Enkä mitään ole mesonnut.. *igor*



Pipa äläs nyt taas kireile, sillon ku ollaan humalassa niin joku sen varppina saa talteen, kärsi *nauru**hih**vink**iloinen*

--
- RAAH -

Avatar
#227 • • pipa Guest

Jone:
---
Pipa:
Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...*hih**nauru**vink**poks*) Hyvää joulua sullekkin Jone....

---


Tolla asenteella tekisi mieleni haistattaa vitut sun sanomisillesi, vaikka yleisesti ottaen poistan kuvat pyynnöstä hetimiten. Poistaminen suoritetaan tässä tapauksessa heti kun serveri, jolla flammabul.com:in filet sijaitsevat, on takaisin ylhäällä.

Mitä tulee ihmisten (tässä tapauksessa sinun siis) ilmeisiin kuvissa, niin olen kuitenkin vain valokuvaaja enkä ainakaan toistaiseksi tarjoa plastiikkakirurgin palveluja tai säännöstele ihmisten nauttiman viinan määrää. Ensimmäisen asian suhteen apua on saatavilla Keltaisten sivujen kautta ja toisesta aikuiset ihmiset yleensä huolehtivat itse, mutta lapsenlikkojakin on varmasti saatavilla.

UIH!
Avatar
#228 • • Aya Guest
Woohaa.
Kyllä oli hyvät kekkerit, tuli tehtyä se mitä uhosin tekeväni; polkkasin oikein kunnolla ja virnistelin iloisesti. Uusia tuttavuuksia tuli tehtyä ja joululahjantynkää annettua. Jeah.
Sääli ettei bileet ollu Grandissa, oli hiukkapiukka ahdasta lattialla nimittäin ja lasinsirut eivät auttaneet tanssimisen laatua lainkaan. *igor* Noh, tulipa ”ilahdutettua” rulettipöydän miestä, kun jammailimme sielläkin päin aika railakkaasti kun ei muualle mahtunut.
Jännää sikäli; ihmiset tuntui yleisesti ottaen diggaavan Saksan poijjaasta, mutta minuun se ei kolahtanut ollenkaan. Kummallista nostattamista ja lässäyttämistä koko touhu. Noh, meitähän on moneen junaan. *iloinen*
Juupa juu, Tuli hyvät fiilarit yleisesti ottaen ja siitä oli hyvä lähteä takaisin kotiin joulunviettoon. Helmikuussa Lahti kutsuu jällee, se on vissi. *nauru*
Avatar
#229 • • pipa Guest

andi--:
---
Pipa:
No kyllä se nyt tais kantautua jonen korviin... Enkä mitään ole mesonnut.. *igor*

---


Pipa äläs nyt taas kireile, sillon ku ollaan humalassa niin joku sen varppina saa talteen, kärsi *nauru**hih**vink**iloinen*

hmmh.. en ees kireile.. ikävä kyllä.. hmmph..
zaler

Posts: 1,545

#230 • • zaler e h k i s
hywät kemut oli joo *joo* überdruck soitti ihan jeez *justjoo*

--
let´s eat to the beat!