230 posts, 12 pages, 34,575 views
Pipa:
Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...) Hyvää joulua sullekkin Jone....
UIH!Jone:
---
Pipa:
Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...) Hyvää joulua sullekkin Jone....
---
Tolla asenteella tekisi mieleni haistattaa vitut sun sanomisillesi, vaikka yleisesti ottaen poistan kuvat pyynnöstä hetimiten. Poistaminen suoritetaan tässä tapauksessa heti kun serveri, jolla flammabul.com:in filet sijaitsevat, on takaisin ylhäällä.
Mitä tulee ihmisten (tässä tapauksessa sinun siis) ilmeisiin kuvissa, niin olen kuitenkin vain valokuvaaja enkä ainakaan toistaiseksi tarjoa plastiikkakirurgin palveluja tai säännöstele ihmisten nauttiman viinan määrää. Ensimmäisen asian suhteen apua on saatavilla Keltaisten sivujen kautta ja toisesta aikuiset ihmiset yleensä huolehtivat itse, mutta lapsenlikkojakin on varmasti saatavilla.
hmmh.. en ees kireile.. ikävä kyllä.. hmmph..andi--:
---
Pipa:
No kyllä se nyt tais kantautua jonen korviin... Enkä mitään ole mesonnut..
---
Pipa äläs nyt taas kireile, sillon ku ollaan humalassa niin joku sen varppina saa talteen, kärsi