230 posts, 12 pages, 34,679 views
yomanda:
---
niclas:
---
yomanda:
+ihmiset osaa lahdessa päin näköjään pukeutua pileisiin (itse en kyllä ollut panostanut tähän), ei näyttäny siltä kun olis tavallisena iltana baariin tullu..
---
---
tule lpr:n pileisiin niin tiedät..
Cofeingirl:
---
Siis porukkaa oli myös muualta kuin lahdesta tai sen lähialueilta, veikkaampa rohkeasti että 90% Esim. helsingin ympäristö tais olla aika vahvasti edustettuna. Oli kivaa kun oli paljon jengii ympäri suomee.
---
Cofeingirl:
---
yomanda:
---
niclas:
---
yomanda:
+ihmiset osaa lahdessa päin näköjään pukeutua pileisiin (itse en kyllä ollut panostanut tähän), ei näyttäny siltä kun olis tavallisena iltana baariin tullu..
---
---
---
Siis porukkaa oli myös muualta kuin lahdesta tai sen lähialueilta, veikkaampa rohkeasti että 90% Esim. helsingin ympäristö tais olla aika vahvasti edustettuna. Oli kivaa kun oli paljon jengii ympäri suomee.
Cofeingirl:
---
yomanda:
---
niclas:
---
yomanda:
---
---
---
yomanda:
no mutta ei tänne asti kukaan muualta tulekaan.. ellei o jotkut isommat pileet.. mitä taas ei ole ollut aikoihin.
voi vittu mikä kuwa musta..!!! poista se sieltä..Jone:
33 kuvaa tapahtumasta Sessionsissa --> http://www.flammabul.com/sessions
Pipa:
voi vittu mikä kuwa musta..!!! poista se sieltä..
Individual:
---
h3rman:
-Ihmiset, jotka a.) haastaa riitaa syyttä b.) vuoraa lattiat lasilla c.) on liian sekasin ja esim. kaatuilee mosson standien ja baarijakkaroiden päälle.
-Poket (lue edellinen)
---
Itse en bileissä ollut, joten valotatko miten nämä kaksi asiaa littyy yhteen Cumuluksessa?
Oma arvaus: Olisiko pokejen pitänyt heittää joitain tyyppejä ulos, jotka nyt sai jäädä sisälle...
T:Tero*täh*
[muokattu 22.12.2003 18:27]
Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...) Hyvää joulua sullekkin Jone....Jone:
---
Pipa:
voi vittu mikä kuwa musta..!!! poista se sieltä..
---
Kuva ei ole ensisijaisesti susta, vaan siinä on kaksi henkilöä, joita koitin haarukoida kehiin. Tiedänpähän kuitenkin ensi kerralla etten edes ota kuvia kun olet sektorilla jos siitä hyvästä saa finger-?hymiötä.?
Rauhallista joulua ja ota lääkkeesi.
[muokattu 24.12.2003 00:09]
Pipa:
Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...) Hyvää joulua sullekkin Jone....
No kyllä se nyt tais kantautua jonen korviin... Enkä mitään ole mesonnut..UzU:
---
Pipa:
Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...) Hyvää joulua sullekkin Jone....
---
Yleensä noi kuvat saa helpoiten pois ilmoittamalla siitä suoraan kuvan ottajalle / gallerian ylläpitäjälle. Turha niistä on täällä mesota! Huonolla tuurilla tieto ei koskaan kantaudu asianomaisen korviin.