Impulse Presents: Überdruck [germany] > Sat 20.12.2003 > Lahti

230 posts, 12 pages, 34,628 views

yomanda

#201 • • yomanda

niclas:
---
yomanda:
+ihmiset osaa lahdessa päin näköjään pukeutua pileisiin (itse en kyllä ollut panostanut tähän), ei näyttäny siltä kun olis tavallisena iltana baariin tullu..

---

*täh*

tule lpr:n pileisiin niin tiedät..
akir0

#202 • • akir0 idleRPG champion 2009
Olihan melkoiset joulun aloitusbileet.

Tanssilattialla(ja kaikkialla muualla, missä ihmiset tanssivat) näytti olevan meno katossa heti alkuillasta alkaen, eikä tahti hiipunut missään vaiheessa. Pahoittelut niille kaikille, jotka ovelta jouduttiin käännyttämään, mutta paikan fyysiset rajat tulivat vastaan jo siinä ennen puolta yötä.

Orkidea kyllä vetäisi parhaan setin, mitä olen herralta tän vuoden aikana kuullut(ja niitä on tullut useampia kuultua). Todella oivia biisejä alusta asti ja taisi miehellä itselläänkin olla oikein mukavaa. Valitettavasti tekniikka taisi tosiaan välillä olla eri mieltä, mut ei sekään pahemmin menoa haitannut.

Überdruck oli myös aivan loistava ja osoitti, että rankkaa musiikkia voi soittaa myös ilman, että sen tarvitsee olla kovin nopeaa. Omaa tuotantoa taisi levylautasella pyöriä enemmän kuin usein ja hyvältä vaikutti. Myös tämä herra taisi pikaisesta Suomen vierailustaan pitää, ainakin puheiden perusteella.

Kännisten ihmisten määrään vois todeta, että turistejahan paikalla ei mielestäni juurikaan ollut, mutta pitkät lomat alkoivat porukalla, joten tais aika monella olla tarkoituksena irroitella koko rahan edestä :)

Viikonloppu veti kyllä kaikki voimat meikäläisestä pois, mutta kiitos ja hyvää joulua vielä kerran kaikille artisteille, bilettäjille, Tompalle, Teemulle, Vinhalle, Jonelle, Alpha Audiolle, Hannalle, Sacolle ja noin miljoonalle muulle ihmiselle.

p.s. multakin ehkä ne kuvat joskus, vaikka en paljoa ehtinytkään kuvata
Cofu

#203 • • Cofu

yomanda:
---
niclas:
---
yomanda:
+ihmiset osaa lahdessa päin näköjään pukeutua pileisiin (itse en kyllä ollut panostanut tähän), ei näyttäny siltä kun olis tavallisena iltana baariin tullu..

---

*täh*

---

Siis porukkaa oli myös muualta kuin lahdesta tai sen lähialueilta, veikkaampa rohkeasti että 90% *justjoo* Esim. helsingin ympäristö tais olla aika vahvasti edustettuna. Oli kivaa kun oli paljon jengii ympäri suomee. *nauru*
Optik

#204 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Cofeingirl:
---
Siis porukkaa oli myös muualta kuin lahdesta tai sen lähialueilta, veikkaampa rohkeasti että 90% *justjoo* Esim. helsingin ympäristö tais olla aika vahvasti edustettuna. Oli kivaa kun oli paljon jengii ympäri suomee. *nauru*
---

Oli kyllä.. tosin edustusta oli myös mikkelistä, sekä torniosta *nauru**hih**piis*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

gerry

#205 • • gerry

Cofeingirl:
---
yomanda:
---
niclas:
---
yomanda:

---

*täh*

---

---

Kyllä... Lahtelaiset ovat laiskoja bilettämään clubiellä. Mene ja tiedä mistä se johtuu mut aina valitetaan ettei täällä ole mitään ja asian hyväksi pitäisi jotakin tehdä. Sitten ku joku tapahtuma tulee niin mennään kuitenkin taas siihen tuttuun ja turvalliseen hikiseen divaan heilumaan... Veikkaan et viimeksi paikalla oli enemmän vierailioita ku paikallisia, mut mikäs siinä. Kivenppi se on nähdä ja tutustua oikeisiin clubbareihin ku paikallisiin feikkeihin.... Niin, ei tietenkään yleistettä, on täälläkin todella mukavia clubbareita... :)

Kai se on niin cool olla clubi ihminen vaikkei sitä ookkaan.

--
by B.C.S

Teho

#206 • • Teho
vesarit tais mennä kaikki kaupaks ku ei mulle riittänyt*täh*
enrg

#207 • • enrg

Teho:

Tai sit joku rikko niitä ihan kiitettävästi *vink*
yomanda

#208 • • yomanda

Cofeingirl:
---
yomanda:
---
niclas:
---
yomanda:
---
*täh*
---
---

kyllä sen huomasin.. eli siitäkin johtuen porukka näytti erilaiselta, mutta varmasti siinä on muutakin..
no mutta ei tänne asti kukaan muualta tulekaan.. *joo* ellei o jotkut isommat pileet.. mitä taas ei ole ollut aikoihin.*nukkuu*
Chatte

#209 • • Chatte Team Teknolipat :)

yomanda:
no mutta ei tänne asti kukaan muualta tulekaan.. *joo* ellei o jotkut isommat pileet.. mitä taas ei ole ollut aikoihin.*nukkuu*

Kyllä mun kavereita ja tuttuja käy silloin tällöin Lappeenrannassa bilettämässä mm. Helsingistä, Kotkasta, Lahdesta, Imatralta, Joensuusta...

Joo mut sori, ihan off-topic. *blush*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

$

#210 • • $ Destination weekend!
Hyvät kekkerit taas vaihteeksi. Onneksi oli apteekin perhepakkaus eareja niin eivät korvat soineet.

Saksalainen soitti mukavan setin ja Carbon Based yllätti ehkäpä positiivisimmin kaikista. Batesin setin missasin mutta illan kokonaisuus kuulosti hyvältä.

Mitä ihmisiin tulee niin oikein hyvin oli laittauduttu. Täytyykin itse skarpata ensi kerralla :)

Kiitokset kaikille hyvistä kemuista.
Jone

#212 • • Jone Archibald Haddock

Pipa:
voi vittu mikä kuwa musta..!!! poista se sieltä..*igor**poks**dissaa*

Kuva ei ole ensisijaisesti susta, vaan siinä on kaksi henkilöä, joita koitin haarukoida kehiin. Tiedänpähän kuitenkin ensi kerralla etten edes ota kuvia kun olet sektorilla jos siitä hyvästä saa finger-”hymiötä.”

Rauhallista joulua ja ota lääkkeesi.

[muokattu 24.12.2003 00:09]
herman

#213 • • herman

Individual:
---
h3rman:
-Ihmiset, jotka a.) haastaa riitaa syyttä b.) vuoraa lattiat lasilla c.) on liian sekasin ja esim. kaatuilee mosson standien ja baarijakkaroiden päälle. *eiei*
-Poket (lue edellinen)

---

Itse en bileissä ollut, joten valotatko miten nämä kaksi asiaa littyy yhteen Cumuluksessa?

Oma arvaus: Olisiko pokejen pitänyt heittää joitain tyyppejä ulos, jotka nyt sai jäädä sisälle...

T:Tero*täh*

[muokattu 22.12.2003 18:27]

Kyllä.
-MC*SG-

#214 • • -MC*SG-

Teho:

Ei suinkaan, tila loppui, vahinkoja sattui -> tavaraa hajos, oli pakko purkaa...
Tervetuloa visitoimaan Mosso Underground Bulevardi 15, niin eiköhän asia korjaannu.*joo*
sbanc

#215 • • sbanc
oli kyl hyvät bileet, mutta ahtaus pikkasen haittais. uhdyn myös hermanin kommentteihin. Ei varmastikkaan ollut mossolle kivaa kun piiput pistettiin paskaks, ei kuitenkaan mitään ilmasia oo.
irrrma

#216 • • irrrma huumori narikassa
*hmph*
en tiedä mutta ainakin mun osalta bileet oli aikas *uuh*!!!
koko lähtö nyt oli sellanen hetken mielijohde..
mut paikalle kun saavuimme puolen yön jälkeen, saimme
jonottaa n.1h jotta pääsimme sisään.*poks*
(sittenkin lahjoimme poken ettei tarvinnut kokea jäätymiskuolemaa..)
paikkana se oli ihan ökkölööristä!!!! *nyyh*
ahdistaa jo pelkkä ajatus..*eiei*

SITTEN;
kaikista mielenkiintoisin juttu oli se että,
JOKU URPO PÖLLI MUN TUTIN KAULASTA
kun tamppasin siellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siis, anteex...joku ovela oli ilmeisesti ekaa kertaa nähny vilkkututtini,
ja ottanu saksensa käteen ja naps! *piru**nyyh**piru**nyyh*
et kiitos sinulle!!
muutenkin se jengi mitä siel oli..jotenki olo, et
sorry mut ette kuulu tänne, teki mieli sanoo joillekki..
*dissaa**dissaa**dissaa*
mult jäi fiilis just et vittu LAHTI RULES..*poks*

lopuxi kundikaverini veti öyskät bileiden loputtua..
johtuen ilmeisesti liiallisesta STROBON vilkkumisesta!!! (se nyt oli yx panavista syistä)*igor*
ja kukaan ei auttanut sitä millään tavalla kun saavuin itse paikalle..
et
*nyyh**piru**eiei**poks**dissaa**uuh**ding*

ja *possu* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

#217 • • pipa Guest

Jone:
---
Pipa:
voi vittu mikä kuwa musta..!!! poista se sieltä..*igor**poks**dissaa*

---

Kuva ei ole ensisijaisesti susta, vaan siinä on kaksi henkilöä, joita koitin haarukoida kehiin. Tiedänpähän kuitenkin ensi kerralla etten edes ota kuvia kun olet sektorilla jos siitä hyvästä saa finger-?hymiötä.?

Rauhallista joulua ja ota lääkkeesi.

[muokattu 24.12.2003 00:09]

Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...*hih**nauru**vink**poks*) Hyvää joulua sullekkin Jone....
UzU

#218 • • UzU [33100]

Pipa:
Ota vittu ite lääkkees.... Joo en tod. väittänyt, että kuva on ensi sijaisesti minusta... Kuitenkin olen siinä ja haluan sen pois... PISTE! (noita hymiöitä monet saa multa, jos et ole huomannut) Saat toki ottaa kuvia vaikka olen siinä lähellä, jos lupaat kattoa vähän kuvien laatua(tarkoitan lähinnä ihmisten ilmeitä...*hih**nauru**vink**poks*) Hyvää joulua sullekkin Jone....

Yleensä noi kuvat saa helpoiten pois ilmoittamalla siitä suoraan kuvan ottajalle / gallerian ylläpitäjälle. Turha niistä on täällä mesota! Huonolla tuurilla tieto ei koskaan kantaudu asianomaisen korviin.
#219 • • pipa Guest

UzU:
---
Pipa:

---

Yleensä noi kuvat saa helpoiten pois ilmoittamalla siitä suoraan kuvan ottajalle / gallerian ylläpitäjälle. Turha niistä on täällä mesota! Huonolla tuurilla tieto ei koskaan kantaudu asianomaisen korviin.

No kyllä se nyt tais kantautua jonen korviin... Enkä mitään ole mesonnut.. *igor*
TemeZ

#220 • • TemeZ
minust tää nyt menee jo kovin ohi bilepalautteesta, rauhaa *piis*