Meidän vessasta ei löydy yhtään ainutta lehteä, eikä tule löytymäänkään mikäli se musta on kiinni! Mä en voi käsittää ihmisiä jotka haluaa lukea vessassa. Usein myös vessat joista löytyy lehtiä, vaikuttavat jollain tapaa likaisilta! Lehdet luetaan ihan jossain muualla kuin paskahuusissa!
Niin ja kuinka kauan te siellä pöntöllä oikein istutte, kun ehditte vielä lukemaan? Mä en ehtis edes lehteä saamaan lattialta, kun olen jo valmis!
Taitaa lähinnä noita ilmaisjakelulehtiä vartti, alueuutiset löytyä sekä mainoksia ne on sopiva selailla läpi siinä istuskellessa. Joskus joku sarjakuvakin sinne saattaa eksyä.
Ei mitään. Joskus muksumpana tuli lueskeltua akuja serkkujen ulkohuussissa käydessä mutta muuten hommaan ei mene minuuttia kauempaa tai jos menee niin silloin pitää keskittyy täysin siihen puskemiseen =P eli ei oo vaan aikaa tai mahollisuutta minkään lukemiseen.
Mökin ulkovessassa on koivunlehtiä, niit ei varmaan lasketa.
Mutta normisti, opiskelija-asunnon saniteettitilasta löyty(i): korkeajännityksiä, marveleita, pari thomannin myyntiesitettä, tek-uutislehti ja joku tietoviikko..
porukoilla ollessa valittujenpalojen vuosikerta.
himassa ollessa akuankka, pokkarit mut nyt tällä hetkellä dragonlancen minotaurit historiakirja & dan brownin meteoriitti.
duunissa ollessa surffaan ja irkkaan
mitään lehtiä/kirjoja en säilytä vessassa koska muuten tulis karut kosteusvauriot ja akuankka & roopesetä on kuitenkin keräily kohteita...