Mitä lehtiä WC:stäsi löytyy

322 posts, 17 pages, 124,457 views

SmILE

Posts: 376

#241 • • SmILE Esanssi mössöö
Tää ei kyllä oo lehti, mut käväsin ostaa sellaisen paskahuussikirjan. Ei oo kyllä tullu oikein vielä luettua ku en muista ikinä et se löytyy tost naulakosta.

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#242 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 25.10.2006 09:54:
Tää ei kyllä oo lehti, mut käväsin ostaa sellaisen paskahuussikirjan. Ei oo kyllä tullu oikein vielä luettua ku en muista ikinä et se löytyy tost naulakosta.



No ethän sä ees käy paskalla.. mä oon sentäs lukenu sen jo koht puolee väliin ku oon salaa käyny.. *hihu*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

SmILE

Posts: 376

#243 • • SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 25.10.2006 10:06:
---
sMilE, 25.10.2006 09:54:
Tää ei kyllä oo lehti, mut käväsin ostaa sellaisen paskahuussikirjan. Ei oo kyllä tullu oikein vielä luettua ku en muista ikinä et se löytyy tost naulakosta.

---


No ethän sä ees käy paskalla.. mä oon sentäs lukenu sen jo koht puolee väliin ku oon salaa käyny.. *hihu*



Käynhä mä sillo ku et oo kotona!!!!*hih* (ja jos on tosi paha akuuttitapaus, ni aamul ku nukut)

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#244 • • Jusna666 Diablo

sMilE, 25.10.2006 10:10:
---
Jusna666, 25.10.2006 10:06:
---
sMilE, 25.10.2006 09:54:
Tää ei kyllä oo lehti, mut käväsin ostaa sellaisen paskahuussikirjan. Ei oo kyllä tullu oikein vielä luettua ku en muista ikinä et se löytyy tost naulakosta.

---


No ethän sä ees käy paskalla.. mä oon sentäs lukenu sen jo koht puolee väliin ku oon salaa käyny.. *hihu*

---


Käynhä mä sillo ku et oo kotona!!!!*hih* (ja jos on tosi paha akuuttitapaus, ni aamul ku nukut)



Mut oonki salaa hereillä.. hähää.. *tirsk*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

SmILE

Posts: 376

#245 • • Edited SmILE Esanssi mössöö

Jusna666, 25.10.2006 10:11:
---
sMilE, 25.10.2006 10:10:
---
Jusna666, 25.10.2006 10:06:
---
sMilE, 25.10.2006 09:54:
Tää ei kyllä oo lehti, mut käväsin ostaa sellaisen paskahuussikirjan. Ei oo kyllä tullu oikein vielä luettua ku en muista ikinä et se löytyy tost naulakosta.

---


No ethän sä ees käy paskalla.. mä oon sentäs lukenu sen jo koht puolee väliin ku oon salaa käyny.. *hihu*

---



Käynhä mä sillo ku et oo kotona!!!!*hih* (ja jos on tosi paha akuuttitapaus, ni aamul ku nukut)

---


Mut oonki salaa hereillä.. hähää.. *tirsk*



*blush*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Sunflower

Posts: 363

#246 • • Sunflower
Tiede, Urheilulehti ja Image.

Ja noita kaikkia ihan liian monen numeron voimin. Pitäisi taas tyhjennellä hyllyt, kun meidän perheessä kaikki lehdet tuntuvat liikkuvan tuonne vessaan.
Zapa

Posts: 1,393

#247 • • Zapa Mr Wrangler
Raamatun vedän aina läpi kun käyn tarpeilla.
Dacey

Posts: 671

#248 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mun istunnot o suhteellisen lyhyitä ettei ehdi ees yhtä sarjista välttämättä lukea *hmph* mut silti tuolta korista löytyy varmaan vuosikerrallisen verran akkareita, ikean kuvastot ja saksankirja *tirsk*
Wanna B

Posts: 259

#249 • • Wanna B Rattopoika
Tieteen kuvalehti ja Aku Ankka on melko vakitavaraa meidän vessassa, eukko kantaa ne yleensä pois sieltä ja mä kannan ne takasi ku sinne seuraavan kerran asiaa tulee *hih*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Kimbou

Posts: 608

#250 • • Kimbou
ei siinä toimituksessa kauheen kauaa mee, eli ei mitään lehtiä!! Purnukoiden,tuubien,rasioiden,pakettien tuoteselostuksia yleensä luen....oppii samalla kieliä kanssa.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

noena

Posts: 3,138

#251 • • noena first breath after coma

Enkeli, 24.10.2006 15:35:
---
alphamagic, 24.10.2006 14:36:
Ei yleensä mitään, kaikki kosmetiikka on näppärästi pöntön edessä kärrissä ni niitten etikettejä voi lueskella jos on tarvetta *hih*

---


Äläs huijaa... mie löysin sun autopokkarin *vink*


*lmao**lmao**lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

itis

Posts: 2,518

#253 • • itis Morning Star
Ei mun kotivessassa ole lehtiä, siel ei lueta kuin historiaa ja filosofiaa ja jotain roskaromaaneja. Mut duunissa on kaikki mahdolliset lehdet NYT-liitteestä Cosmon kautta Hevosmaailman kiertäen joihinkin bodauslehtiin... löytyypä se yhteishyvä, oho, seiska, katso, Time, Heraldi, Hesari ja satunnainen Reginakin sieltä. On ihanaa kun voi turautella ja lukea melkein mitä vaan maailman lehteä ihan vaan kiusallaan jos sille tuulelle sattuu. *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Howdy

Posts: 7,955

#254 • • Howdy Oldie
Koivunlehti tuli vastaan tuossa männäpäivänä ..

--
Käpy vailla vertaa

-V-

Posts: 587

#255 • • -V-
Tällä hetkellä sieltä löytyy muutama aku ankka, joku naistenlehti (en edes muista mikä) ja pari ruotsin kirjaa (älkää ees kysykö...)

*nauru*
Zeni-

Posts: 1,104

#256 • • Zeni- Funky Little Man
Aku Ankkaa ja Pahkasikoja.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

KiimanenKurre

Posts: 791

#258 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kirjat : Guinness world records 2003-2007

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

m1kk3

Posts: 5,560

#259 • • m1kk3 no-life
Tuulilasi, Miasma sekä jotain random-mainoksia :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Fakiiri

Posts: 462

#260 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Aku Ankkaa tietysti.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.