Aiheen VIERESTÄ puhuminen!!!!! *MYH*

51 posts, 3 pages, 10,236 views

rec

#1 • • rec
Sanotaan näin, että ei mene ku 2-3 sivua, nii jengi alkaa puhua niin paljon asian vierestä, ettei viestejä jaksa lukea enempää kuin sen 2:sta 3:een sivuun.. kaikki topicit ei välttämättä ole kyseisen syynin alla, mutta ne joista olen pannut asian merkille on harhautunut pahastikin sivuun itse aiheesta!

Skidisti järjestystä, ettei pääse ajatukset ”leviämään” täysin!!! Tää nyt oli tällänen ”järjestyksen” palauttamis yritys, joten ei tällä mitään sen enempää haeta.. kunhan vain jokin roti säilyis tässäkin yhteiskunnassa! *hymy*

Ei muuta ku *piis* kaikille ja lumien odotteluja (halusitte sitä tai ette!!!).
Mä oon lumesta ainaki *iloinen*
Palataahan taasen.. *nauru*

[muokattu 20.10.2003 00:19]
Andy

#2 • • Andy
ostakaa autoh!!!! muhaahahaha :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

POSER

#4 • • POSER Wimp and Poser

ZRO:
ostakaa autoh!!!! muhaahahaha :D

Minkäslainen auto sitä kannattaskaan ostaa ?

No sehän on luonnollista että asia lähtee rönsyilemään eteenpäin kun ihmiset kommunikoivat keskenään. Ja vammaista se on sekin jos joka asiasta pitää alkaa omaa topiccia tekemään, mikäli nämä yhdessä topicissa kaksi keskusteltavaa asiaa nyt edes jotenkin liittyy toisiinsa.

--
Keppiä Jehoville!

Jone

#5 • • Jone Archibald Haddock
Ai että tekisi mieleni tehdä häröilymielessä klassinen ”this thread is now about posting puppy photos”-kaappaus.... mutta olkoon. *vink*

Webin keskustelufoorumeiden luonteeseen (kuten hyvin usein muuten ihmisten livenä käymiin keskusteluihinkin) kuuluu se että keskustelet lähtevät yleensä enemmän tai vähemmän rönsyilemään. Rönsyjä voi koittaa leikata ja niitä voi koittaa pitää mahdollisimman vähäisinä, mutta IMO se ei edes useimpien topicien kohdalla ole mielekästä. Aiheen vierestä puhuminen ärsyttää mua melkeinpä ainoastaan silloin kun jonkun tapahtuman topicissa puhutaan likipitäen säännönmukaisesti jostain toisesta tapahtumasta.

Eniten perseestä on kuitenkin se että ihmiset eivät vieläkään tunnu tajuavan ”menneiden” ja ”tulevien” tapahtumien eroja postaamisen suhteen.
pupuankka

#6 • • pupuankka poly-wtf?!
oonkohan mä ainoa jota ottaa päähän nuo 35 sivun mittaiset topicit? *ding* minkä takia topicceja mieluummin vähemmän ja helv.. pitkiä kuin useampi 'inhimillisen mittainen' ? *täh* siis jos pysyttäis sitten yhessä aiheessa / thread... *vink*

pysyinköhän minäkään aiheessa.. *blush*
Jone

#8 • • Jone Archibald Haddock

pupuankka:
oonkohan mä ainoa jota ottaa päähän nuo 35 sivun mittaiset topicit? *ding* minkä takia topicceja mieluummin vähemmän ja helv.. pitkiä kuin useampi 'inhimillisen mittainen' ? *täh* siis jos pysyttäis sitten yhessä aiheessa / thread... *vink*

pysyinköhän minäkään aiheessa.. *blush*

Öhs, no topicithan ovat juuri niin pitkiä kuin ihmisillä niistä riittää keskusteltavaa? Eikös se nyt ole aika luonnollista? Sit kun ei ole enää asiasta puhuttavaa niin topicci painuu unholaan ja mahdollisesti kaivetaan naftaliinista joskus myöhemmin uudestaan.

Topicien määrän keinotekoinen lisääminen niiden lyhyempänä pysymisen nimissä sitäpaitsi tekisi tästäkin forumista mielestäni äärimmäisen sekavan.
pupuankka

#9 • • pupuankka poly-wtf?!
juupz mut joskus uusi topic lisätään vanhan perään vaik vanhassa olis jo yli 30 sivua..eiks ylipikät kuuluis katkoa? (näin ainakin jollain foorumeilla)

mut ihan sama, ei mun niitä pitkiä tarvi lukea
*vink*

sitä paitsi tää on taas ihan off-topic!

aiheessa pysyäkseni täälläkin on jo satanut lunta *hymy*
Occu

#10 • • Occu
täälläkin oli aamulla tiet jäässa*hahjust*

--
..::MOI::..

abcdtatu

#11 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
ois voinu mennä vähän aikasemmin nukkumaan eilen... kiva olla töissä väsyneenä... *hih*
Dalifemme

#12 • • Dalifemme Dementia simplex
Voi kun sais ees yrittää mennä aikasin nukkumaan...
Jos mun älykääpiö naapurit aukoo turpaansa vielä yhenkin yön *lue kaakattavat kun 100 päinen kanalauma* mä lähen vierailulle *pahis* Katotaan miten paljon kanoista lähtee ääntä kun joku tunkee tyynyä niitten kurkusta alas... *silmäpussihirviö iskee jälleen*
PRKL! Väsyttää...*nukkuu* *igor*
Hyzenthlay

#13 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

No sehän on luonnollista että asia lähtee rönsyilemään eteenpäin kun ihmiset kommunikoivat keskenään.

samaa mieltä. Jos tekee jotain mieli kommentoida, niin miksei niin tekisi. Ja usein sen jälkeen keskustelu alkaa mennä ohi aiheen, mutta ei se ainakaan mun mielestä niin kamalaa ole...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

abcdtatu

#14 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
mut mitäs jos yhtäkkii alkais sataan lunta? *ding*
Karski

#15 • • Karski Pomon kätyri

Hyzenthlay:
samaa mieltä. Jos tekee jotain mieli kommentoida, niin miksei niin tekisi. Ja usein sen jälkeen keskustelu alkaa mennä ohi aiheen, mutta ei se ainakaan mun mielestä niin kamalaa ole...

Ei maailma tohon kaadu, mutta jossain määrin
olis kuitenkin hyvä pysyä topikin aihepiirissä,
tällaisten forum-softien ideana kun on tarjota
mahdollisuus selailla eri keskusteluja otiskoiden
perusteella, ja jos mansikkatopikissa keskustelu
kääntyykin puolukoihin niin parempi puolukoillekin
oma topikki. *piis* Tällöin keskusteluun on
helpompi liittyä jälkeenkinpäin. *joo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Dragonfly