Aiheen VIERESTÄ puhuminen!!!!! *MYH*

51 posts, 3 pages, 10,190 views

Dalifemme

#21 • • Dalifemme Dementia simplex

abcdtatu:
---
dalifemme77:
http://www.hkr.hel.fi/ensilumi/index.html menkää kaikki äänestää *iloinen*

---

pyh.. ei tommosil tylsille jutuille jaksa äänestää... ihan turha viesti sulta dalfemme77 *hih*

You will feel the furious anger of the femme. jees. I will make you suffer in the bowles of hell and and and....*uuh*..........*näyttää taas kieltä*
abcdtatu

#22 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani

dalifemme77:
---
abcdtatu:
---
dalifemme77:
http://www.hkr.hel.fi/ensilumi/index.html menkää kaikki äänestää *iloinen*

---

pyh.. ei tommosil tylsille jutuille jaksa äänestää... ihan turha viesti sulta dalfemme77 *hih*

---

You will feel the furious anger of the femme. jees. I will make you suffer in the bowles of hell and and and....*uuh*..........*näyttää taas kieltä*

uuuu i'm so scared.. please don't hurt me please.... *waits for your first move*.. well?
Hyzenthlay

#23 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
voisin jopa sanoa, että kaikki mielenkiintoisimmat topicit on just niitä, joissa on menty ohi aiheen *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

rec

#24 • • rec
TÄN IHMISET TEKI MULLE TAHALLEEN!!!! MÄ VIHAAAAAN TEITÄ KAIKKIA... PAINUKAA ¤&”#¤& SIITÄ!! #”& ¤”/I”#/”¤/#%(/¤(%/¤.....

miljoonakertaa *igor*

Edellä mainittu ei ollut kannattavaa, mutta kannanotto kuitenkin..! *MYH*

[muokattu 20.10.2003 23:07]
Dalifemme

#25 • • Dalifemme Dementia simplex

Charly RePanic:
TÄN IHMISET TEKI MULLE TAHALLEEN!!!! MÄ VIHAAAAAN TEITÄ KAIKKIA... PAINUKAA ¤&”#¤& SIITÄ!! #”& ¤”/I”#/”¤/#%(/¤(%/¤.....

miljoonakertaa *igor*

Relax hani =) Toi aihe oli niiiiin iso porkkana että väkisinkin rönsyää. Ja ei muuten pahimmasta päästä *hahjust* Ja onx se aina huono juttu *ding* Normaali keskustelukin rönsyilee joka suuntaan ja se just pitää sitä hengissä. *piis*
Ja et sä meitä vihaa...*vink*
Ja abcdtatu...you'll get what´s coming to 'ya! *piru* *hih*
itis

#26 • • itis Morning Star
Toisaalta asian vierestä olevat jutut on usein mielenkiintoisempia kuin alkuperäiset...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

rec

#27 • • rec

dalifemme77:
---
Charly RePanic:

miljoonakertaa *igor*

---

Relax hani =) Toi aihe oli niiiiin iso porkkana että väkisinkin rönsyää. Ja ei muuten pahimmasta päästä *hahjust* Ja onx se aina huono juttu *ding* Normaali keskustelukin rönsyilee joka suuntaan ja se just pitää sitä hengissä. *piis*
Ja et sä meitä vihaa...*vink*
Ja abcdtatu...you'll get what´s coming to 'ya! *piru* *hih*

En vihaakaan! *piis**hymy* *nauru*
¡ Previous post a few years ago !
ValaX

#28 • • ValaX
Aamupuuro kohta syöty. Pitäisköhön mennä suihkuun...
Juhgu

#33 • • Juhgu Virnistelijä
Moi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

#38 • • Aziz Combat Fighter
Kyl mä silti näkisin että huumeet pitää pitää laittomina ja käyttäjät panna vankilaan tuhanneksi vuodeksi ja ampua kaikki graffitotäggääjät. Sori offtopic.
laite

#39 • • laite MastahWankah

Ana-5000, 11.10.2008 21:13:
Kyl mä silti näkisin että huumeet pitää pitää laittomina ja käyttäjät panna vankilaan tuhanneksi vuodeksi ja ampua kaikki graffitotäggääjät. Sori offtopic.

Klabbari Jugend, heil _o>
#40 • • REivaaja Guest

Timce, 11.10.2008 12:33:
---
VaLa, 11.10.2008 12:29:
---
tumpsi, 11.10.2008 12:21:
---
Juhgu, 11.10.2008 12:01:
Moi.

---
moi

---

Moi

---

Suomalainen kurkku on Espanjalaista huomattavasti maukkaampaa. Huhuilivat, että käyttävät baskialueella vielä DDT:ä, joten itse suosisisin suomalaista.

Ai? Musta Suomalainen kurkku on parempaa, mutta ihan törkeän hintaista. Espanjalaiset kurkut kasvatetaan Afrikkalaisella orjatyöllä btw. joten DDT on pieni huoli, varsinkin kun se ei ole kauhean myrkyllistä ja parhaillaan lapsellesi tulee pari sukuelintä. Onko se sitten hyvä juttu?
On jo oman topikin arvoinen kysymys.

Sori OT.

Asiaan. Oisko kellään tietoa mistä saisi muodikkaita henkseleitä?