Illalla kun päästiin yo talolle saakka ni huomasin ettei olekkaan lippua mukana. No lähdemme kaverin kanssa takasin päin ja se manaa mua ihan täysillä ja etitään kämpästä. Sieltä ei löydy yhtää mitää. Muistellaa sitte, et mitä reittiä käveltii ja ruvetaa kävelee sitä pitkin sitte ja kattelee maahan sit lopulta sata metrii ennen yo taloo löydän lipun maasta ja oon ihan onnesta soikeena ku olis muuten tullu vähän ankee uus vuos. No siinä ku mennää sisälle ni huomataa kui joku tyttönen selittelee pokelle jotain, että ku on lippu kadonnu tai jotain en tarkallee muista mitä ja on ihan surkeena. Puolen vuoden päästä kaveri soittelee et joo tota arvaa mitä löysin laukun sivutaskusta. No yhen lipun sinne uudenvuodenhässäkkää. Olivat perkeleet ottaneet mun lipun pöydältä ja löysin sitte ilmeisesti surkeena olleen naishenkilön lipun maasta.
Tapahtuma taisi olla ensimmäinen kerta, kun liikuin musiikin tahdissa. Liikkumattomattomuudesta oli pitänyt huolen baarien musiikki eikä täällä sillon joskus ollu juur mitää muutakaan.
[muokattu 3.2.2003 22:12]