Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,397,877 views

pirpeli

Posts: 5,533

#12021 • • pirpeli

ezzy, 19.8.2008 19:38:
eiks halkaistu sitruuna toimi kans hajujen imijänä? muistelisin jotain tollasta.



Toimii kyllä :) Ihan kumpaa nyt vaan sattuu sitte kotoa löytymään, tai kumpi sattuu kaupassa käteen. Ainakin me saatiin Maunulan nutalla homeen jälkeen pestystä jääkaapista tolla ruokasoodakikalla hajut veks. Mutta molempi parempi.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Saarre

Posts: 1,151

#12022 • • Saarre

pirpeli, 19.8.2008 19:40:
---
ezzy, 19.8.2008 19:38:
eiks halkaistu sitruuna toimi kans hajujen imijänä? muistelisin jotain tollasta.

---


Toimii kyllä :) Ihan kumpaa nyt vaan sattuu sitte kotoa löytymään, tai kumpi sattuu kaupassa käteen. Ainakin me saatiin Maunulan nutalla homeen jälkeen pestystä jääkaapista tolla ruokasoodakikalla hajut veks. Mutta molempi parempi.



myös omenan halkaseminen keskeltä kahtia imee hajuja hyvin.

--
*tähti* Full hearts cant lose

Zebir

Posts: 659

#12023 • • Zebir
Mitä lyriikoita biiseissä: Proteus - I see things that you dont see ja Ephexis, Dj Rx & Carbon Based - Decimator hoetaan/lauletaan?

Olen yrittänyt kuunnella mutta ei mun englannin taidoilla saa selvää :S

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Heli

Posts: 1,489

#12024 • • Heli vai kuka se oli
Miksi malliohjelmat ja muutkin ohjelmat, joissa on hoikkia runkoja saavat syömään enemmän?
Mä oon ainakin yllättäny itteni mässäilemästä jos jonkinlaista lädesafkaa samalla ku tuijottelen kisakireitä mimmejä. Ei näin!!

--
ei se väärin ole.

Displacer

Posts: 1,828

#12025 • • Displacer
Haluaisin lyhentää parit farkut, mutta en osaa/jaksa sitä itse tehdä, eikä ole kyllä ompelukonettakaan. Mitä maksaa ja mistä saisin apua pk-seudulla?
Avatar
#12027 • • opmdevil Guest
Kuinka haisevat kengät saa ei-haiseviksi? Peseminen ei auta eikä auta sellainen spayays kun se vaan peittää sen pahan hajun mintulla.
-marjo-

Posts: 60

#12029 • • -marjo-
Onko olemassa kattavaa neuropsykologian kirjaa suomen kielellä? Ja jos niin mistäköhän semmoisen voisi ostaa?
Euphoria

Posts: 542

#12030 • • Edited Euphoria 4 everyone

opmdevil, 26.8.2008 11:52:
Kuinka haisevat kengät saa ei-haiseviksi? Peseminen ei auta eikä auta sellainen spayays kun se vaan peittää sen pahan hajun mintulla.



Antiperspirant. Hiki ei lähe alle 60 astees..

Edit: Btw mahtaa olla tosi pahan hajuset kengät, koska mul ei oo ikinä jääny mitään pahaa hajua pesun jälkee:D
Avatar
#12031 • • opmdevil Guest

Euphoria, 26.8.2008 15:04:
---
opmdevil, 26.8.2008 11:52:
Kuinka haisevat kengät saa ei-haiseviksi? Peseminen ei auta eikä auta sellainen spayays kun se vaan peittää sen pahan hajun mintulla.

---


Antiperspirant. Hiki ei lähe alle 60 astees..

Edit: Btw mahtaa olla tosi pahan hajuset kengät, koska mul ei oo ikinä jääny mitään pahaa hajua pesun jälkee:D



Kengät ei haise hirmuisen pahalle kun ne on kuivat paitti sillonkin haisee mutta sillon kun ne on ollut jonkin aikaa jalassa ja alkavat lämpiämään niin sitten ne alkaa dunkkaamaan niin, että sen haistaa jo aika pitkästä matkasta. Toiset on kangasta, toiset nahkaa. Ei niitä varmaan voi keittääkkään.
Avatar
#12032 • • Norb Guest

opmdevil, 26.8.2008 11:52:
Kuinka haisevat kengät saa ei-haiseviksi? Peseminen ei auta eikä auta sellainen spayays kun se vaan peittää sen pahan hajun mintulla.


Kissankusi ainakin lähtee etikka-fairy-sekoituksella. Kissankusi tunnetusti on tarttuvaa sorttia ja erittäin pahanhajuista *nauru* En sit kyl tiedä, jos vaikka toimis hiessäkin..
Avatar
#12033 • • opmdevil Guest
Siis etikka-fairyä jos sillä lähtisi haju pois. Olen vähän sitä mieltä, että ehkä niihin on päässyt jokin bakteeri tai sieni elämään ja se niissä reippaasti kasvaa ja aiheuttaa pahaa hajua.
kinderi

Posts: 1,783

#12034 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mistä tietää onko tekemässä elämänsä pahimman virheen?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sapeli

Posts: 11,768

#12035 • • Edited sapeli jokukukamikä?

kindertin, 27.8.2008 09:39:
Mistä tietää onko tekemässä elämänsä pahimman virheen?



En usko että mistään. Uskon kuitenkin että olosuhteet ja oma intuitio ajavat meidät useimpiin päätöksiin ja itselleen rehellisenä pysyminen on ainoa tapa tietää onko menossa oikeaan suuntaan. Ja välillä oikea suunta sattuu pirusti, mutta uskon että lopulta sitä kautta päätyy sinne minne oli tarkoituskin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#12036 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

sapeli, 27.8.2008 09:43:
---
kindertin, 27.8.2008 09:39:
Mistä tietää onko tekemässä elämänsä pahimman virheen?

---


En usko että mistään. Uskon kuitenkin että olosuhteet ja oma intuitio ajavat meidät useimpiin päätöksiin ja itselleen rehellisenä pysyminen on ainoa tapa tietää onko menossa oikeaan suuntaan. Ja välillä oikea suunta sattuu pirusti, mutta uskon että lopulta sitä kautta päätyy sinne minne oli tarkoituskin. *joo*



Niinpä.. Sulta tuntuu aina löytyvän hieno vastaus *hali*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Takyon

Posts: 2,945

#12037 • • Takyon Möwkö
Saaks firefox 3:sta jostain säädettyä että toi addressbar toimis samalla tavalla kuin aiemmissa versioissa? Mä suorastaan vihaan tuota nykyistä, sekava ja kaikkea..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

sapeli

Posts: 11,768

#12038 • • sapeli jokukukamikä?
Onko Helsingin keskustassa jotain mukavaa, hiljaista paikkaa missä voi pelailla pari tuntia korttia? Kahvilat yms. käy myös, voihan siinä jonkun muffinsin ostaa, mutta toivon mukaan paikka olisi sellainen missä kehtaisi olla sitten tosiaan 2-3 tuntia...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

IInesAnkka

Posts: 656

#12039 • • IInesAnkka

-marjo-, 26.8.2008 14:00:
Onko olemassa kattavaa neuropsykologian kirjaa suomen kielellä? Ja jos niin mistäköhän semmoisen voisi ostaa?



Itse olen lueskellut Hänninen, Kuikka, Pulliainen Kliininen neuropsykologia mutta se oli lainassa. Akateeminen kirjakauppa Helsingissä ei ole pettänyt kertaakaan.
Lyylikki

Posts: 2,975

#12040 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mulla on määräaikainen työsopimus voimassa 30.9.2008 saakka, jonka jälkeen uusi toistaiseksi voimassaoleva sopimus alkaa 1.10.2008.

Jos mä nyt sitten jostain kumman syystä haluaisinkin lähteä meneen täältä, niin miten mun pitäisi toimia? Jos mä ilmoittaisin esim. 22.9. että mä irtisanoudun, niin pitäisikö mun olla töissä 7.10. saakka eli periaattessa se 2 viikon irtisanoutumisaika. Eli voidaanko ajatella, että mä olen tällä hetkellä toistaiseksi voimassaolevassa työsuhteessa, koska mun määräaikainen jatkuu sellaisena syyskuun lopusta eteenpäin?