Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,443,477 views

sapeli

Posts: 11,768

#1881 • • sapeli jokukukamikä?

Coon:
Miksi ihmisten on aina pakko katsoa postilaatikkoonsa kun näkevät postinjakajan, vaikka jakaja olisi vasta tulossa heidän laatikolleen? *ding*



Jos ne ei oo varmoja ottiko ne edellisenä päivänä postit laatikosta? *nauru* Tai jos ne luulee että jakaja on tulossa jo toista kertaa? *hih* Tai ehkä ne ei vaan kehtaa tuijottaa sitä jakajaa ja muun tekemisen puutteessa varmistaa että laatikon luukun saranat toimii yhä... Pitäis kysyä joltain joka tunnustaa näin tekevänsä *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kiiki

Posts: 491

#1882 • • kiiki hankala

sapeli:
---
kiiki:
---
sapeli:
Meikä hipsii syömään kalkkunapyöryköitä *iloinen*
---
mistä saa kalkkunapyöryköitä?! valmiina pussissa niinku broileripyörykät? *yks tyttö ja sen koira lipovat jo huuliaan kalkkunapyöryköiden toivossa* pakko olla hyviä! *kuolaa*
---


Voi kuule mitä oot missannu, sata kertaa parempia kuin broileripyörykät (imo tietenkin *iloinen*). K-kaupoista niitä löytyy, hinta jossain euron hujakoilla per paksu. *joo*



voihitto. ja sit mä vielä olen unohtanut koko jutun... noh, onneks löyty nyt puolivahingossa ja tää läks ny kauppaan! *kuolaa*
Dementation

Posts: 2,892

#1883 • • Dementation wednesday?

CandyRaver:
*hymy* loistavaa pohdintaa.



Kiitosta vain kovasti...
Olen itsekin ylpeä
*kiitoskiitos*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#1884 • • Edited astaroth Guest

CandyRaver:
*hymy* loistavaa pohdintaa.
---
Dementation:
Kiitosta vain kovasti...
Olen itsekin ylpeä
*kiitoskiitos*


Me ollaan kuule kaikki susta niin ylpeitä...*nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#1885 • • Dementation wednesday?

Astaroth:
Me ollaan kuule kaikki susta niin ylpeitä...*nauru*



Ton pohdinnan takia vai yleensäkin..?
*ding*
No kiitos anyway *blush*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#1886 • • astaroth Guest
Miksi joidenkin profiilikuviin ei tule tuollaisia mustia kehyksiä, kuten minulla?
Vai enks mä taas vaan osaa? :(
display23

Posts: 3,069

#1887 • • display23

Astaroth:
Miksi joidenkin profiilikuviin ei tule tuollaisia mustia kehyksiä, kuten minulla?
Vai enks mä taas vaan osaa? :(



Jos laitat omalta koneelta kuvan, tulee mustat reunat. Jos taas kopiot netistä ja laitat sen urlin, ei tule mustia. NÄin ite oon sen tajunnu.
Avatar
#1888 • • Edited astaroth Guest

Galrav:
Jos laitat omalta koneelta kuvan, tulee mustat reunat. Jos taas kopiot netistä ja laitat sen urlin, ei tule mustia. NÄin ite oon sen tajunnu.


Pittää kokeilla!

Edit:

Eli lisävalistusta edelleen vailla, Klubbari ei ota vastaan kuvia pelkkänä url:ina, vaan ne pitää joka tapauksessa ensin kopioida koneelle ennen profiiliin laittoa. Vai tarkoititko jotenkin muulla tavalla?
W

Posts: 1,049

#1889 • • W
Tietääkö joku faktaa, minkä vuoksi rajoittamaton (muka) Welho Pro internet liitymä, jonka downloadaus nopeudet ovat oikein mieluisia, jostain syystä tiputtaa download nopeutta aivan sikana (puhutaan selaisesta minimi 200-300kt/s tiputuksesta, ihan johonkin huvittaviin 10-20kt/s nopeuteen) aina silloin jos annan ihmisten uploadata multa, esim dc++:ssa?????
Raivostuttavaa, liittymänhän tuli olla rajoittamaton, ja jakaa talon käyttäjien kesken upload nopeuden tuolta 3mbts/s, joten
verkkoliikenteen lisääntyessä, näyttää joku rajoite ihan selvästi aktivoituvan, jottei yksi käyttäjä vie liikaa kaistaa!!!???
Mikä avuksi? omistin aikaisemmin tuon welho 3m liitymän, sen nopeudet olivat 3000/500 eikä siinä downloadaus kärsinyt uploadauksen johdosta laisinkaan...welho proossa downloadaus on parhaimmillaan 8m luokkaa, mutta tuo on aika moinen extra vittuilu!!!!
sapeli

Posts: 11,768

#1890 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Astaroth:
Klubbari ei ota vastaan kuvia pelkkänä url:ina



Ottaa ainakin mulla - onko serverillä asetettu asiaankuuluvat lukuluvat?

(edit: onpas muuten hauska lausahdus "asiaankuuluvat lukuluvat" *nauru* ... *taputapu* ... *hih*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#1891 • • astaroth Guest
Problem solved! :)
sapeli

Posts: 11,768

#1892 • • sapeli jokukukamikä?
Mistä on lähtöisin mielikuva että haamut näyttävät lakanoilta? (Tuli vaan mieleen kun ostin just sellasen vihreän ihqhaamuheijastimen *plur*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Happolääkäri

Posts: 58

#1893 • • Happolääkäri

sapeli:
Mistä on lähtöisin mielikuva että haamut näyttävät lakanoilta? (Tuli vaan mieleen kun ostin just sellasen vihreän ihqhaamuheijastimen *plur*)



haamut ovat luonnostaan näkymättömiä. ne varastelevat pyykkinaruilta lakanoita ja pukeutuvat niihin siksi että ihmiset näkisivät heidät.

PS. onko kukaan nähnyt koskaan leviksiin pukeutuvia haamuja? (siis muualla kuin aamujatkoilla)

--
Nalle puh: Luulin että Tikrut ovat isompia?
Tikru: Pienet Tikrut eivät ole...

Amma

Posts: 2,383

#1894 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Noihin hiton luureihin liittyen..
Liittymänhän voi sulkea, mutta miten on kadonneen puhelimen laita? Eräs ystis väitti, että senkin voi tehdä toimintakyvyttömäksi (IMEI-koodin perusteella?).
Kuka, miten, missä, mitä, häh*täh*

--
*etsiskel*

Avatar
#1895 • • astaroth Guest

Amma:
Liittymänhän voi sulkea, mutta miten on kadonneen puhelimen laita? Eräs ystis väitti, että senkin voi tehdä toimintakyvyttömäksi (IMEI-koodin perusteella?).
Kuka, miten, missä, mitä, häh*täh*


Sikäli, kuin minä tiedän, niin ei ole mahdollista, koska kännykkäänhän pitäisi saada yhteys jonkin operaattorin kautta. Minun muistaakseni joku on sanonut vastaavaa minullekin, mutta en usko oikein todeksi. Joku voi tietysti todistaa päinvastaista?
Mutta on minulle joskus myös väitetty, että kadonnut puhelin voidaan jäljittää, vaikkei se olisi edes päällä. :D
Eli suojakoodit vain käyttöön!*joo*
duvin

Posts: 582

#1896 • • duvin Jay v/d Veen

Amma:
Noihin hiton luureihin liittyen..
Liittymänhän voi sulkea, mutta miten on kadonneen puhelimen laita? Eräs ystis väitti, että senkin voi tehdä toimintakyvyttömäksi (IMEI-koodin perusteella?).
Kuka, miten, missä, mitä, häh*täh*



Jep, tähän tarvittiin aiemmin rikosilmoitus poliisille, mutta nykyään onnistuu ihan operaattorin kautta. Käytännössä tämä tarkoittaa ettei ko. puhelinta voi enää ikinä käyttää muuhun kuin hätäpuheluiden soittamiseen sivistyneessä länsimaailmassa.
Avatar
#1897 • • astaroth Guest

duvin:
Jep, tähän tarvittiin aiemmin rikosilmoitus poliisille, mutta nykyään onnistuu ihan operaattorin kautta. Käytännössä tämä tarkoittaa ettei ko. puhelinta voi enää ikinä käyttää muuhun kuin hätäpuheluiden soittamiseen sivistyneessä länsimaailmassa.


Eli olin väärässä, kiitos oikaisusta! :)
Zet4

Posts: 1,135

#1898 • • Zet4 n00b

duvin:
---

Jep, tähän tarvittiin aiemmin rikosilmoitus poliisille, mutta nykyään onnistuu ihan operaattorin kautta. Käytännössä tämä tarkoittaa ettei ko. puhelinta voi enää ikinä käyttää muuhun kuin hätäpuheluiden soittamiseen sivistyneessä länsimaailmassa.



Miksi ihmeessä noin ei sitten tehdä?

Nimim. Kaikenlaista nähnyt

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Happolääkäri

Posts: 58

#1899 • • Happolääkäri
miksi ihmisellä on tarve kysyä tyhmiä kysymyksiä?

--
Nalle puh: Luulin että Tikrut ovat isompia?
Tikru: Pienet Tikrut eivät ole...

K

Posts: 511

#1900 • • K

Happolääkäri:
miksi ihmisellä on tarve kysyä tyhmiä kysymyksiä?



Koska ihminen on utelias, mikä on se seikka, joka on johtanut aina uusiin innovaatioihin mahdollistaen kulttuurin kehityksen. Kehittyneimmät kulttuurit ovat selviytyneet, joten uteliaisuus on ollut lajin säilymisen kannalta edullista. Luonnonvalinta on siis suosinut uteliaimpia, jolloin ominaisuus on vahvistunut.