Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,413,334 views

pyhimys

Posts: 622

#901 • • pyhimys
Kertokaahan miten saan ReGet:n pois käytöstä hetkeksi eli kaikki lataukset eivät tapahdu tämän kautta, vaan voin suoraan tallentaa koneen omalla latausohjelmalla. Joillain sivuilla ei tällä ohjelmalla pysty lataamaan joitain tiedostoja.
_2

Posts: 325

#902 • • _2

MaSari:
Hei ihmiset! Kertokaa mulle mistä hikka johtuu? Olen kyllä kuullut yhden teorian, mutta en oo täysin tyytyväinen siihen *justjoo*



Lyhyt vai pitkä versio?

Eli lyhyesti: Pallean ja keuhkojen epäsynkronaatio.
_2

Posts: 325

#903 • • _2

Lene:
Miksi just silloin, kun kaipaisi juttuseuraa niin kaikki on poissa tms.?



Tunnet vääriä ihmisiä *iloinen*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#904 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miks mä olen koko ajan sähköinen *igor* aina kun kosken melkein mihin tahansa, tulee sähköisku... kai mä oon vaan aika ”varautunut” *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

_2

Posts: 325

#905 • • _2

Hyzenthlay:
miks mä olen koko ajan sähköinen *igor* aina kun kosken melkein mihin tahansa, tulee sähköisku... kai mä oon vaan aika ”varautunut” *nauru*



Käytä vähemmän villasia / polyester vaatteita ... tai sit osta sitä jotain anti-static huuhtelu-ainetta... alastomuuskaan ei ole pahasta *nauru*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#906 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no villaa ei ainakaan ole, polyesteriä... pitää tsekata. Joka tapauksessa vois sanoo to helsingin energian sopimuksen irti ja ryhtyä yhden ihmisen sähkövoimalaksi :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

p3T0

Posts: 386

#907 • • p3T0 häslä
Lene:::: ihmiset hakeutuu aika paljon alitajunnallisella tasolla tiettyihin ihmisryhmiin eli dont\'t worry be happy ei se ole ainakaan sun vika.

tai jotain.. :)

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

vaavu

Posts: 1,324

#908 • • vaavu vara-vana
Jos tarpeeksi pitkään oleskelee pelkästään miesten seurassa, muuttuuko itsekin vähitellen enemmän miesmäiseksi? *ding*
Saara

Posts: 1,954

#909 • • Saara #2970

vaavu:
Jos tarpeeksi pitkään oleskelee pelkästään miesten seurassa, muuttuuko itsekin vähitellen enemmän miesmäiseksi? *ding*



Jeps, ja alkaa heittää ”äijäläppää” *vink*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#910 • • Jusuplussa UG-///

vaavu:
Jos tarpeeksi pitkään oleskelee pelkästään miesten seurassa, muuttuuko itsekin vähitellen enemmän miesmäiseksi? *ding*



Intissä meijän ”tuvassa” yks tyttö sai kestää meitä 7kk. Lopussa alko irtoo jo vähän äijäjuttuuki: ”tääh..saiko veltsu muka pilluu vkloppuna!?”. Mahto olla silläki hauskaa, ku kuunteli päivät pitkät meijän juttuja *nauru*
Avatar
#911 • • greenie Guest

vaavu:
Jos tarpeeksi pitkään oleskelee pelkästään miesten seurassa, muuttuuko itsekin vähitellen enemmän miesmäiseksi? *ding*



Ehkä näistä vanhoista viisauksista, joita noin kokonaisuutena syvästi halveksun, löytyy myös joitain poikkeuksia, kuten;

Seura tekee kaltaisekseen.

Itseasiassa toi taitaa päteä useimpiin ihmisiin, mutta ei välttämättä kaikkiin, eikä kaikissa asioissa. Esimerkiksi en mä ole koskaan omaksunut kiksukarvoja, kaulapantoja tai miksei vaikka bissenjuontia, vaikka noita on ympäristössä vaihtelevissa määrin.

Toisaalta, joskus seura voi tehdä myös aivan toisenlaiseksi, kuten varmasti tyttöteekkarina tiedät - ainakin välillisesti. Prinsessaefektin alla toimitaan ehkä useimmiten sitä vastaan, mitä ei välttämättä haluttaisi olla, mutta ollaan kuitenkin, koska tunnetaan, että ympäristö jotenkin odottaisi sitä.

Todennäköisesti kuitenkin tää ilmiö menee kuten moni muukin kellokäyrän pohjalta. Itse en ole onnistunut kipuamaan käyrän huipulle, vaikka kenties - olen sitä joskus yrittänytkin (en kuitenkaan nyt ehkä edellisiin esimerkkeihin liittyen) :)
K

Posts: 511

#912 • • K

vaavu:
Jos tarpeeksi pitkään oleskelee pelkästään miesten seurassa, muuttuuko itsekin vähitellen enemmän miesmäiseksi? *ding*



Muuttuu. Tai oikeestaan se riippuu siitä, miten se miesseura suhtautuu naiseen. Ja sit taas se, miten ne miehet suhtautuu, riippuu siitä, miten nainen niiden kanssa käyttäytyy.

Sä voit siis itse vaikuttaa kaikkein eniten siihen, millaisen roolin otat siinä seurassa, jossa aikasi vietät. Mitä passiivisemman roolin otat, sitä enemmän kundit suhtautuu suhun nimenomaan tyttönä. Jos taas jatkuvasti kyseenalaistat niiden sanomisia ja esität omia ajatuksiasi, eli olet aktiivinen toimija, suhun on vaikeempi suhtautua objektina, mikä taas vie sua kauemmas perinteisestä naiskuvasta, johon ei kuulu pyrkimys dominanssiin keskustelussa. Jos sä puhut miesten kanssa jatkuvasti ”kuin mies miehelle”, sä omaksut yhä enemmän miehisiä keskustelumalleja aina ollessasi vuorovaikutuksessa miesten kanssa.

Jos et juurikaan vietä aikaa naisseurassa, toimit miehiltä omaksumiesi mallien mukaan lopulta koko ajan; siitä tulee osa sun persoonallisuuttasi. Ja tää on tietysti noidankehä: kun käyttäydyt ”miesmäisesti” ollessasi kerrankin naisseurassa (kun et oikein osaa lopulta muuten käyttäytyä), ne ei osaa oikein suhtautua suhun, ja olet vähän ulkopuolinen, niinku mies naisseurassa on. Siitä johtuen et lopulta edes hakeudu naisseuraan, eikä naiset sun seuraan.

Mut älä oo huolissasi, just siitä feministit just vaahtoo, et naisiin suhtaudutaan alentuvasti. Jos miehet suhtautuukin suhun eri tavalla kuin johonkin stereotyyppisemmän naisen roolin omaksuneeseen mimmiin, niin sehän on voitto naisasialle.

Feministien ongelma mun mielestä on just se, et syytä naisten aseman muutoksen hitauteen haetaan miehistä, vaikka tosiasiassa just valtaosa naisista ei oo valmiita luopumaan perinteisestä roolistaan objektina; hyväksyntää haetaan nimenomaan miesten halujen kohteena.
innae

Posts: 1,377

#913 • • innae PaskaJätkä
Miksei kännykän akku voi loppua silloin kun sitä yrittää tyhjentää vaan se loppuu silloin kun on joku tärkeämpi puhelu kesken?*ding*

--
PaskaJätkä

liikkuva muna

Posts: 2,652

#914 • • liikkuva muna an egg on the move
Mitä vittua on juusto? Siis en nyt tarkota sitä oranssia massaa joka ryömii yöllä virtsaputkeen, vaan sitä, josta puhutaan esim. trancen yhteydessä? *täh*

[muokattu 28.4.2004 10:58]
T-rex

Posts: 262

#915 • • T-rex ku(i)va tomaatti

innae:
Miksei kännykän akku voi loppua silloin kun sitä yrittää tyhjentää vaan se loppuu silloin kun on joku tärkeämpi puhelu kesken?*ding*



Siis niin totta, todella ärsyttävää.

Ja miksi flunssa iskee aina ennen kivoja bileitä, joihin olisi halunnut lähteä jorailemaan? nyt joutuu tyytymään kahteen vaihtoehtoon, joko vaan pousailee tai sitten jää kotiin *pärkkele* *dissaa*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

serotonot

Posts: 3,137

#916 • • serotonot Paul Easy

alek száhala:
Mitä vittua on juusto? Siis en nyt tarkota sitä oranssia massaa joka ryömii yöllä virtsaputkeen, vaan sitä, josta puhutaan esim. trancen yhteydessä? *täh*

[muokattu 28.4.2004 10:58]



a) sen massan EI pitäis olla oranssia, mene ihmeessä lääkäriin
b) se on imelää ja siitä käytetään lontoonkielessä sanaa cheesy, mistä se on kääntynyt takaisin suomenkieleen juustoksi.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#917 • • liikkuva muna an egg on the move

serotonot:
---
alek száhala:
Mitä vittua on juusto? Siis en nyt tarkota sitä oranssia massaa joka ryömii yöllä virtsaputkeen, vaan sitä, josta puhutaan esim. trancen yhteydessä? *täh*

[muokattu 28.4.2004 10:58]

---


a) sen massan EI pitäis olla oranssia, mene ihmeessä lääkäriin
b) se on imelää ja siitä käytetään lontoonkielessä sanaa cheesy, mistä se on kääntynyt takaisin suomenkieleen juustoksi.



Oki, selvensi vähän, mutten vieläkään saa päähäni miten musiikkia voi luonnehtia imeläksi. Ja tosiaan, veikkaanpa vielä että sen massan pitäis tulla ulos sieltä, eikä ryömiä sisälle.
innae

Posts: 1,377

#918 • • innae PaskaJätkä
Miksi alahuuli rupeaa väpättämään/tärisemään ennekuin itku alkaa?*ding*

--
PaskaJätkä

Avatar
#919 • • astaroth Guest

innae:
Miksi alahuuli rupeaa väpättämään/tärisemään ennekuin itku alkaa?*ding*


Miksi ihminen kasvettuaan vanhemmaksi ei enää ala itkemään saatuaan fyysistä osumaa, kuten lapsena?

Edit: typo

[muokattu 4.5.2004 02:09]
Avatar
#920 • • Cera Guest
Miks hiekkalaatikos päällys hiekka on vaaleaa, ja sit se hiekka siel alempana on tummaa?