Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,398,418 views

walkout__

Posts: 401

#15681 • • walkout__ DJ

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Mitä tapahtuu jos on työtönperäaukkopotilas?

Mulla on selkeesti antipatioita työttömiin, joten keksin niistä kaikenlaisia haukkuma fraaseja.
---


Jos nyt keskittyisit ensiksi siihen omaan firmaasi.



En voi keskittyä i4ware Softwareen koska olen saikulla.
NwB

Posts: 327

#15683 • • NwB
Toi sun huomiohakuisuus on ihan söpöä, mutta sinun suggestioalttiudella olisin hieman varovaisempi siitä kenelle lähtisin laukomaan tollasta paskaa.

Pöpipäillä on ihme tarve epäinhimillistää muita kypsempien defenssien puutteesta.

I will fuck u up fuckwart.

--
Jee! Kumpi voitti!!

NwB

Posts: 327

#15684 • • NwB
Päivän sana on folie a deux.

--
Jee! Kumpi voitti!!

ValaX

Posts: 3,891

#15685 • • ValaX

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Voiko työttömät toimia teleskoopina juoksuhaudossa? Siis sotilaat katselee työtöntä perseseen ja suun kautta näkee juoksuhausta ulos? Näin saataisiin työttömillekkin töitä.

Ihan yhtä järkevää: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10323581



Ei aloteta nyt täälläkin tätä työttömien mollaamista, koska kaikki eivät ole sitä omasta tahdostaan, jooko...?

Itselläni vielä tuoreessa muistissa se turhautuneisuus, kun mitään ei meinannut löytyä vaikka kuinka hakee...
Jago

Posts: 4,039

#15686 • • Jago un-trained monkee
Kuulin huhun, että näitä ekologisia hammastahnoja mitä saa ruohonjuuresta ainakin voi syödä. Onko näin?
Mietin siis vaan, että purskutanko pois vai nielenkö?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

djbege

Posts: 264

#15687 • • djbege

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Kuulin huhun, että näitä ekologisia hammastahnoja mitä saa ruohonjuuresta ainakin voi syödä. Onko näin?
Mietin siis vaan, että purskutanko pois vai nielenkö?



Nykyäänhän hammalääkärit suosittelevat, että normihammastahnakin jätetään suuhun vaikuttamaan sen suuremmitta purskutuksitta eli nieleminen on aina ok.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Jago

Posts: 4,039

#15688 • • Jago un-trained monkee

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Kuulin huhun, että näitä ekologisia hammastahnoja mitä saa ruohonjuuresta ainakin voi syödä. Onko näin?
Mietin siis vaan, että purskutanko pois vai nielenkö?
---


Nykyäänhän hammalääkärit suosittelevat, että normihammastahnakin jätetään suuhun vaikuttamaan sen suuremmitta purskutuksitta eli nieleminen on aina ok.


aijaa?!?!? tota en tiennykään. Eikös ne sisällä vaikka mitä vaarallisia juttuja ja liika fluorin saanti on pahaks muodostuvalle kiilteelle(jota mulla tosin ei tietenkään enää muodostu)?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

walkout__

Posts: 401

#15689 • • walkout__ DJ

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Voiko työttömät toimia teleskoopina juoksuhaudossa? Siis sotilaat katselee työtöntä perseseen ja suun kautta näkee juoksuhausta ulos? Näin saataisiin työttömillekkin töitä.

Ihan yhtä järkevää: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10323581
---


Ei aloteta nyt täälläkin tätä työttömien mollaamista, koska kaikki eivät ole sitä omasta tahdostaan, jooko...?

Itselläni vielä tuoreessa muistissa se turhautuneisuus, kun mitään ei meinannut löytyä vaikka kuinka hakee...



Niin mua taas ottaa pattiin että olen makannut pari haastattelua ja en siksi ole saanut töitä.
Funktion

Posts: 1,720

#15690 • • Funktion over 9000

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

---
Voiko työttömät toimia teleskoopina juoksuhaudossa? Siis sotilaat katselee työtöntä perseseen ja suun kautta näkee juoksuhausta ulos? Näin saataisiin työttömillekkin töitä.

Ihan yhtä järkevää: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10323581
---


Ei aloteta nyt täälläkin tätä työttömien mollaamista, koska kaikki eivät ole sitä omasta tahdostaan, jooko...?

Itselläni vielä tuoreessa muistissa se turhautuneisuus, kun mitään ei meinannut löytyä vaikka kuinka hakee...
---


Niin mua taas ottaa pattiin että olen makannut pari haastattelua ja en siksi ole saanut töitä.



Eli sää vittuilet työttömille koska oot itte mokannu työhaastatteluja? Okei..

*täh*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

walkout__

Posts: 401

#15691 • • walkout__ DJ

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

---

---
Voiko työttömät toimia teleskoopina juoksuhaudossa? Siis sotilaat katselee työtöntä perseseen ja suun kautta näkee juoksuhausta ulos? Näin saataisiin työttömillekkin töitä.

Ihan yhtä järkevää: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10323581
---


Ei aloteta nyt täälläkin tätä työttömien mollaamista, koska kaikki eivät ole sitä omasta tahdostaan, jooko...?

Itselläni vielä tuoreessa muistissa se turhautuneisuus, kun mitään ei meinannut löytyä vaikka kuinka hakee...
---


Niin mua taas ottaa pattiin että olen makannut pari haastattelua ja en siksi ole saanut töitä.
---


Eli sää vittuilet työttömille koska oot itte mokannu työhaastatteluja? Okei..

*täh*



No en.. olen vittuillut niille aikasemminkin.
NwB

Posts: 327

#15692 • • NwB

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

---
Kuulin huhun, että näitä ekologisia hammastahnoja mitä saa ruohonjuuresta ainakin voi syödä. Onko näin?
Mietin siis vaan, että purskutanko pois vai nielenkö?
---


Nykyäänhän hammalääkärit suosittelevat, että normihammastahnakin jätetään suuhun vaikuttamaan sen suuremmitta purskutuksitta eli nieleminen on aina ok.
---

aijaa?!?!? tota en tiennykään. Eikös ne sisällä vaikka mitä vaarallisia juttuja ja liika fluorin saanti on pahaks muodostuvalle kiilteelle(jota mulla tosin ei tietenkään enää muodostu)?



No ei saa niellä ei. Fluori on kyllä tärkeää koska se vahvistaa olemassa olevaa fluoria sitoutumalla happohyökkäyksien viemien mineraalien tilalle ja itse asiassa siitä syntyvä kiille on alkuperäistä vahvempaa.

--
Jee! Kumpi voitti!!

NwB

Posts: 327

#15693 • • Edited NwB
Fluorin popsiminen näkyy helpoiten sitten valkoisista laikuista hampaissa ja suattaapi syödä aivoja samaan tapaan kuin yskänlääkkeen dokaaminen.

Että sillä lailla.

Ainii joo. Alle kuusivuotiaille ei kannata antaa fluoritabletteja, vaikka joku amis pitäisikin sitä hyvänä ajatuksena.

Google scholar auttaa jos ei muuten uskota.

--
Jee! Kumpi voitti!!

NwB

Posts: 327

#15694 • • NwB
Laitetaan vielä yksi abstrakti monista korrelaatiotutkimuksista.

"SUMMARY: The Intelligence Quotient (IQ) was measured in 118 children, aged
10-12 years, who were life-long residents in two villages of similar population
size and social, educational and economic background but differing in the
level of fluoride in drinking water. The children in the high-fluoride area
(drinking water fluoride 3.15 ± 0.61 mg/L [ppm]) (mean ± S.D.) had higher urinary fluoride levels (4.99 ± 2.57 mg/L) than the children in the low-fluoride area
(drinking water fluoride 0.37 ± 0.04 mg/L) (urinary fluoride 1.43 ± 0.64 mg/L).
The IQ of the 60 children in the high-fluoride area was significantly lower,
mean 92.27 ± 20.45, than that of the 58 children in the low-fluoride area, mean
103.05 ± 13.86. More children in the high-fluoride area, 21.6%, were in the retardation (<70) or borderline (70-79) categories of IQ than children in the low
fluoride area, 3.4%. An inverse relationship was also present between IQ and
the urinary fluoride level. Exposure of children to high levels of fluoride may
therefore carry the risk of impaired development of intelligence"

Erään brändin annostus:
Vuorokausiannos 1-6 tabl. sisältää:

fluoridia 0,25-1,5 mg

Goalla tehty tutkimus fluoroosista kertoo sekin karua kieltä fluorin paradoksaalisista vaikutuksista.
Kuopiossa tehdyssä tutkimuksessa ei löydetty hyötyjä veden fluorauksesta.

Mutta joka tapauksessa fluorihammastahna on hyvä ja suositeltava juttu.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Jago

Posts: 4,039

#15695 • • Jago un-trained monkee

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

---

---
Kuulin huhun, että näitä ekologisia hammastahnoja mitä saa ruohonjuuresta ainakin voi syödä. Onko näin?
Mietin siis vaan, että purskutanko pois vai nielenkö?
---


Nykyäänhän hammalääkärit suosittelevat, että normihammastahnakin jätetään suuhun vaikuttamaan sen suuremmitta purskutuksitta eli nieleminen on aina ok.
---

aijaa?!?!? tota en tiennykään. Eikös ne sisällä vaikka mitä vaarallisia juttuja ja liika fluorin saanti on pahaks muodostuvalle kiilteelle(jota mulla tosin ei tietenkään enää muodostu)?
---


No ei saa niellä ei. Fluori on kyllä tärkeää koska se vahvistaa olemassa olevaa fluoria sitoutumalla happohyökkäyksien viemien mineraalien tilalle ja itse asiassa siitä syntyvä kiille on alkuperäistä vahvempaa.


Noi ekojutut kun ei sisällä fluoria

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

ValaX

Posts: 3,891

#15696 • • ValaX
Minkä takia kaikki mielenkiintoiset miehet joiden kanssa saa aikaseksi silmäpeliä paljastuvat yleensä heterosuhteessa eläviksi. Oikeesti, jos kerran olette varattuja, niin käyttäytykää sen mukaan, älkääkö härnätkö yksinäisiä*dissaa*
ValaX

Posts: 3,891

#15697 • • ValaX
Onko olemassa energia juomia jossa ei ole B-vitamiinia?
Cloud

Posts: 2,162

#15698 • • Cloud Game Freak

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Onko olemassa energia juomia jossa ei ole B-vitamiinia?



se toki riippuu osittain siitä mitä pidät energiajuomana ja mitä et. Ja katsotaanko vaan kaikki suomessa lailliset ja myydyt mukaan :).

Nopealla selaamisella löytyi ainakin hartwallin edeistä Ed scizzo joka on pelkästään cofeeini pohjainen energiajuoma. http://www.hartwall.fi/fi/Uutiset/Uutisarkisto/2011/Uusi-virvoitusjuoman-makuinen-energiajuoma-ED-Scizzo-Light--/

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Morrowe

Posts: 865

#15699 • • Morrowe

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

---

---

---
Kuulin huhun, että näitä ekologisia hammastahnoja mitä saa ruohonjuuresta ainakin voi syödä. Onko näin?
Mietin siis vaan, että purskutanko pois vai nielenkö?
---


Nykyäänhän hammalääkärit suosittelevat, että normihammastahnakin jätetään suuhun vaikuttamaan sen suuremmitta purskutuksitta eli nieleminen on aina ok.
---

aijaa?!?!? tota en tiennykään. Eikös ne sisällä vaikka mitä vaarallisia juttuja ja liika fluorin saanti on pahaks muodostuvalle kiilteelle(jota mulla tosin ei tietenkään enää muodostu)?
---


No ei saa niellä ei. Fluori on kyllä tärkeää koska se vahvistaa olemassa olevaa fluoria sitoutumalla happohyökkäyksien viemien mineraalien tilalle ja itse asiassa siitä syntyvä kiille on alkuperäistä vahvempaa.
---

Noi ekojutut kun ei sisällä fluoria



Mun ystävä-hammaslääkäri sanoi, että fluoria ei saisi missään nimessä niellä! Fluori on aina sylkäistävä pois. Siitä ei ole elimistössä pätkääkään hyötyä muille osille kuin hampaiden näkyvälle kiilteelle, itse asiassa se kertyy muihin kudoksiin ja on haitallista muualla kuin kiilteessä.

--
not really

ValaX

Posts: 3,891

#15700 • • ValaX

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Onko olemassa energia juomia jossa ei ole B-vitamiinia?
---


se toki riippuu osittain siitä mitä pidät energiajuomana ja mitä et. Ja katsotaanko vaan kaikki suomessa lailliset ja myydyt mukaan :).

Nopealla selaamisella löytyi ainakin hartwallin edeistä Ed scizzo joka on pelkästään cofeeini pohjainen energiajuoma. http://www.hartwall.fi/fi/Uutiset/Uutisarkisto/2011/Uusi-virvoitusjuoman-makuinen-energiajuoma-ED-Scizzo-Light--/



Ok. Täytyy jatkossa siirtyä siihen. Mulla on meinaan aikamoinen B-vitamiinin yliannostus... Ja toihan on vielä mielestäni parhaimman makuista noista litkuista mitä olen maistellut:)