Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,388,984 views

NwB

Posts: 327

#15641 • • NwB
Mikset vaan ota sitä salaattikastiketta pois sieltä. Ei se mene pilalle tolla koostumuksella.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Max Power

Posts: 186

#15642 • • Max Power Techno hoodlum
jaa, no miksei, empä tullu ajatelleeks.

tattis taas
a-j

Posts: 785

#15643 • • a-j

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Mikä näistä ainesosista aiheuttaa kylmässä koko sopan jähmettymisen, kyseessä siis salaatin kastike?

Oliiviöljy, valkoviinietikka, sitruunahappo, sinappi, agavesiirappi tai hunaja + erinäisiä mausteita



siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Jago

Posts: 4,039

#15644 • • Jago un-trained monkee
Milloin noi uudet verokortit tulee. en yhtään muista*hihu*.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#15646 • • Jago un-trained monkee

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Milloin noi uudet verokortit tulee. en yhtään muista*hihu*.
---


Mulle tuli eilen..


ok. mulle ei. kävin kyl eilen tsiigaa postilaatikonkin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

Posts: 186

#15647 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin



tämä arpa ei voita, seuraavaksi siis rulettia kehään. siirappi ei yksistään vetänyt kohmeeseen, eikä myöskään oliiviöljy. eikä toiminu kovin lupaavasti lämpimässä säilytyskään, rupes purkin kansi nousemaan siihen malliin kuplien takia et miksköhän se kastike on nyt sit hiljalleen muuttumassa, tulisko siitä vaikka grappaa.

lisää hyviä ajatuksia?
UkeUke

Posts: 394

#15648 • • UkeUke

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin
---


tämä arpa ei voita, seuraavaksi siis rulettia kehään. siirappi ei yksistään vetänyt kohmeeseen, eikä myöskään oliiviöljy. eikä toiminu kovin lupaavasti lämpimässä säilytyskään, rupes purkin kansi nousemaan siihen malliin kuplien takia et miksköhän se kastike on nyt sit hiljalleen muuttumassa, tulisko siitä vaikka grappaa.

lisää hyviä ajatuksia?



Kylhän toi ihan kunnollinen oliiviöljy vetää vähän jäykemmäks kylmässä, mut siis menikö se ihan totaalise juntturaa vai vaa vähä kovemmaks?
Yanda

Posts: 125

#15649 • • Edited Yanda Windwalker
mikähän leffa?
jostain 90-luvun alusta vissiin. porukkaa jää jumiin ostoskeskukseen sen sulkeuduttua ja siellä olevat vartijarobotit alkavat porukkaa lahtaamaan.

--
MindDrive

Max Power

Posts: 186

#15650 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Kylhän toi ihan kunnollinen oliiviöljy vetää vähän jäykemmäks kylmässä, mut siis menikö se ihan totaalise juntturaa vai vaa vähä kovemmaks?



Kyl se oliiviöljy nyt vähän yrittää vetää köntsälle, semmosia helmiä, ja kyllä, siis totaalisen juntturaan. Ihan niinku se olis joku noiden ainesosien kombo mikä kivettymisen aiheuttaa.?.
NwB

Posts: 327

#15651 • • NwB

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin
---


tämä arpa ei voita, seuraavaksi siis rulettia kehään. siirappi ei yksistään vetänyt kohmeeseen, eikä myöskään oliiviöljy. eikä toiminu kovin lupaavasti lämpimässä säilytyskään, rupes purkin kansi nousemaan siihen malliin kuplien takia et miksköhän se kastike on nyt sit hiljalleen muuttumassa, tulisko siitä vaikka grappaa.

lisää hyviä ajatuksia?



Se on varmaan ilma joka siellä paisuu kun sulla on selkeesti miinus vitoset siellä jääkaapissa ja huurretta olkkarissa. Ainakaan mikään noista aineista ei pilaannu huoneenlämmössä (Järkevien aikojen puitteissa.)

Oletko itse tehnyt kastikkeen, vai miten voit olla varma käyttäneesi samoja raaka-aineita? Esim. jos kastikkeen hunaja ei ole juoksevaa? oliiviöljy extraneitsyttä tms.

--
Jee! Kumpi voitti!!

flatstick

Posts: 343

#15652 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

---
siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin
---

lisää hyviä ajatuksia?
---

oliiviöljy extraneitsyttä tms.



Nimenomaan - extraneitsyt jäykistyy jääkaapissa ihan totaalihyhmään vähän pitempään siellä ollessa.

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

Max Power

Posts: 186

#15653 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Se on varmaan ilma joka siellä paisuu kun sulla on selkeesti miinus vitoset siellä jääkaapissa ja huurretta olkkarissa. Ainakaan mikään noista aineista ei pilaannu huoneenlämmössä (Järkevien aikojen puitteissa.)

Oletko itse tehnyt kastikkeen, vai miten voit olla varma käyttäneesi samoja raaka-aineita? Esim. jos kastikkeen hunaja ei ole juoksevaa? oliiviöljy extraneitsyttä tms.



mul on kyl jääkaappi mallia pakastin ja se on ykkösellä, viallinen termari perkele, en oo jaksanu sitä vaihtaa.

joo siis itse tehtyä kastiketta alusta loppuun kyllä. siinä meni oma aikansa et extraneitsyt meni täys köntsälle mut sen se lopulta teki, mystery solved. pitää koittaa jotain rypsiöljyä seuraavaks.

tattis kaikille
Jago

Posts: 4,039

#15654 • • Jago un-trained monkee
pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?

Oon kyllä tässä vaihtamassa windows vistasta 7:kaan.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

Posts: 186

#15655 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?

Oon kyllä tässä vaihtamassa windows vistasta 7:kaan.



kirjanmerkit -> järjestele kirjanmerkkejä -> tuo ja varmuuskopioi -> varmuuskopioi
Apo

Posts: 1,574

#15656 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?

Oon kyllä tässä vaihtamassa windows vistasta 7:kaan.



Aktivoi sync, saat jaettua kirjainmerkit eri koneiden välillä.
Jago

Posts: 4,039

#15657 • • Jago un-trained monkee

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?

Oon kyllä tässä vaihtamassa windows vistasta 7:kaan.
---


kirjanmerkit -> järjestele kirjanmerkkejä -> tuo ja varmuuskopioi -> varmuuskopioi


Thank juu

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

UkeUke

Posts: 394

#15658 • • UkeUke
Mihin mun kannattas hakeutua jos haluisin opetusta musiikin tekoon? Miksausta nyt jaksan kotonakii harjotella mut jotenki ei meinaa kestää pää tuijotella itekseen youtubesta opetusvideoita miten saat ääntä FL Stuidolla yms.*blush*
ezzy

Posts: 8,060

#15659 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?

Oon kyllä tässä vaihtamassa windows vistasta 7:kaan.



Windowssissa on myös oma migraatio-tool, jolla saa kaikkea talteen vaikka koko käyttäjäprofiilisi tiedostoineen. Itse tehnyt siirron kahdesti tolla ja toimi loistavasti, täysin vastoin odotuksiani.