Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,394,376 views

ezzy

Posts: 8,060

#15461 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Miksi vampyyrit syö aina niin sottaisesti?
---


Sellaset nälkiintyneet ymmärrän, jos ne on pitkään ilman ruokaa niin nehän ahmii vauhdilla kaiken mitä irti saa.. Vähän niinkun minä, jos kovin nälissään olen, niin sitä ruokaa on jostain syystä ahdettava liian paljon kerralla suuhun ja sit siivotaan :D



Eiku ne on niin himokkaita ja intohimoisia otuksia ettei malta ruokailla rauhassa ollenkaan, hölmö! ;.;
lopez

Posts: 1,972

#15462 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
---
---
Nostaisiko joku asiasta täten tarkemmin tietävä, mitä ystävällisimmin, seuraavaa salaisuuden verhoa, jottei jo tovin (mm. itse threadissäkin) asiaa aprikoineen tarvitsisi taantua tyystin täydelliseen tietämättömyyteen tämän kanssa?
Mitä ovat tahi tarkoittaa: Winup ja suffle vai oliko se "shuffle"?
Näistä, kun ei ole herttaista hevon pierun hajuakaan. :o
---
Eiks shuffle oo joku tanssityyli missä vedetään semmoisia mikael jakson tyylisiä moonwalk-liikkeitä paikallaan yms? Shuffle voi olla myös esim. cd:n kappaleiden sekoitus. Eli, että se soittaa ne randomilla.
---
Kohdensin koko kysymykseni klubbarin threadia "Testi mitä todella kuuntelet? Winup ja suffle päälle" ajatellen, kun en kalkkiksena ymmärtänyt (yhäkään), että mistä tuossa on kyse?
---
Aaa se on winamp, mikä on ihan näppärä mp3-soittosofta.


Hahaha! No, ei ole ensimmäinen kerta, kun menee sonat sakaisin.
Tosiaan: winamp ja se on siis tuo mainitsemasi ämpäri soittosofta? Johan alkaa valkenemaan. Sen, kun vielä saisi selkeytetyksi, että mitä se suffle sitten tältä osin ja tuossa yhteydessä tarkoittaa/merkitsee niin avot?!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

lopez

Posts: 1,972

#15464 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Sen, kun vielä saisi selkeytetyksi, että mitä se suffle sitten tältä osin ja tuossa yhteydessä tarkoittaa/merkitsee niin avot?!
---
Shuffle, satunnainen soittojärjestys.


No, tuota vähän jo ehdin ounastellakin. Hyvä tietää nyt sitten tuonkin härdellin kokonaiskuva.
Kiitokset suuntaasi sekä prosentille!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

kinderi

Posts: 1,783

#15465 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

---
Miksi vampyyrit syö aina niin sottaisesti?
---


Sellaset nälkiintyneet ymmärrän, jos ne on pitkään ilman ruokaa niin nehän ahmii vauhdilla kaiken mitä irti saa.. Vähän niinkun minä, jos kovin nälissään olen, niin sitä ruokaa on jostain syystä ahdettava liian paljon kerralla suuhun ja sit siivotaan :D
---


Eiku ne on niin himokkaita ja intohimoisia otuksia ettei malta ruokailla rauhassa ollenkaan, hölmö! ;.;



Buah, mä tiedän kyllä kun oon vampppyyri. Kimallan ja kaikkee.NII. Älä ala mulle! Tosin mä oon sottapyttykin. Muahhaa :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Oj

Posts: 1,349

#15466 • • Oj Keep it FILTHY
Pitäisi ostaa uusi kännykkä ja oon ajatellu valita jomman kumman näistä ; Nokia C7, Nokia N8, mutta kumman?

C7 saisin 192€

N8 : 360€

Katselin pikaisesti eroja ja ei jäänyt mieleen parempana N8:sta muu kuin tuo kamera (Onko edes paljoa parempi C7 kameraa
?), ja sitten tuo HDMI-liitäntä jota en kyllä varmaan edes tarvitse. Kumman siis otan?? Perustelut! (Ja miten tuo hintaero voi olla noin suuri noissa *ding*) *hihu*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Decion

Posts: 1,569

#15467 • • Decion Koneradio

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Pitäisi ostaa uusi kännykkä ja oon ajatellu valita jomman kumman näistä ; Nokia C7, Nokia N8, mutta kumman?

C7 saisin 192€

N8 : 360€

Katselin pikaisesti eroja ja ei jäänyt mieleen parempana N8:sta muu kuin tuo kamera (Onko edes paljoa parempi C7 kameraa
?), ja sitten tuo HDMI-liitäntä jota en kyllä varmaan edes tarvitse. Kumman siis otan?? Perustelut! (Ja miten tuo hintaero voi olla noin suuri noissa *ding*) *hihu*



onhan noissa paljonkin eroja, C7 on vaan pelkistetympi ja "neitimäisempi" versio N8:sta

Nokiaa en suosittele ostamaan ollenkaan mutta mun kautta saisit N8:in uutena hintaan 289€

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Oj

Posts: 1,349

#15468 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---

onhan noissa paljonkin eroja, C7 on vaan pelkistetympi ja "neitimäisempi" versio N8:sta


Mutta onko mitään merkittäviä eroja? 170€ arvoisia..

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

a-j

Posts: 785

#15469 • • Edited a-j
millä logiikalla mun kone valitsee verkkoyhteyden?

meillä on tässä langaton netti ja kone on myös piuhanpäässä. tehtävienhallinnan kautta kun kattoo, niin näyttää että kone käyttää kumpaakin yhteystapaa. mut miks se käyttää kumpaakin? miksei vaan nopeempaa?

plus mihin perustuu mitä liikennettä menee langattomasti ja mitä johtoa pitkin

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

epicuros

Posts: 7,734

#15470 • • Edited epicuros
Where did "God" came from?

my answer: same place where the pink dragon smoking joint in my garage came from?

Time for debunks, pls.

--
Valid criticism does you a favor.

Oj

Posts: 1,349

#15471 • • Oj Keep it FILTHY
Onko asuntolainaa mahdollista saada vaikka ei ole vakituista työpaikkaa?

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

mange

Posts: 1,913

#15472 • • Edited mange Terrorcraft

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Mistä putiikista voisin löytää seuraavan muotoisen lasin? Katso kuva

Prismat, Cittari, Stokkat, Sokokset ja jokunen hieman spesiaalimpikin putiikki käyty läpi heikolla menestyksellä.
---


Tää on kyl nettikauppa... http://kauppa.chezmarius.fi/naytatuote.php?lTuoteTunniste=1581

muoks. On niillä näköjään ihan liikekin Fredrikinkatu 26 :)



Kävin tänään hakemassa hurrikaanilasit ja siinä hieman katselin ympäriinsä niin on kyl todettava että nyt on kyseessä todella särmä putiikki. Isot suosittelut!

Mutta, pistän vielä tämän ikuisuuskysymyksen, eli mistä voin ostaa valkosipulipähkinöitä?
liikkuva muna

Posts: 2,652

#15473 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Miks mun kone on aivan yhtäkkiä alkanu temppuilemaan dosboxin kanssa. Peli jota olen pelannut dosboxin avulla jo pari viikkoa ilman ongelmia tekee nyt fullscreenille vaihdettaessa niin että ruudussa näkyy vain valkoista ja jotain hämäriä viivoja. En ole kokeillut muita pelejä mutta mä haluan päästä pelaamaan tätä taas. Pikkuruudulta pelaaminenkaan ei innosta.



Koitapa käyttää rendausta (esim. OpenGL). Eli heität sinne dosboxin conffitiedostoon
Code:
output=opengl

Jos vieläkin fullscreen vetää kuvan ruvelle ja windowed mode kyrsii, välillisenä ratkaisuna voit säätää sen ikkunan resoluution sun näyttös kokoseks (vaatii renderöinnin). Esim.
Code:
windowresolution=1280x960
Code:
output=opengl

Kuvasuhde kantsii luonnollisesti kuitenkin pitää 4:3:ssa, koska kaikki vanhat pelit käyttää tota.
hemuz

Posts: 2,178

#15474 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Onko asuntolainaa mahdollista saada vaikka ei ole vakituista työpaikkaa?



Voi kai jos on tarpeeks vakuuksia/ takaajia...
hiphei

Posts: 493

#15475 • • hiphei
^^

Asuntolainan voi saada vaikka ei ole vakinaisessa työsuhteessa. Luottotiedot tietty oltava
kunnossa.
Takajaa ei tarvitse jos sulla itselläsi säästöjä jne.
Oj

Posts: 1,349

#15476 • • Oj Keep it FILTHY
Joo kävin äskettäin pankissa ja lainaahan sieltä saa.. *hihu* Nyt vaan etsimään kämppää

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#15480 • • Aurinkoneiti
Miten tofusta saa paistettaessa hyvän makuista?