Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,480,964 views

Skenemursu

Posts: 1,568

#14121 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 7.9.2009 18:39:
Kirjotan juttua punaisista khmereistä, ja kambodzan kirjoitusasu tuottaa ongelmia. Miten siis saan sen pienen v:n muotoisen väkäsen tohon zetan päälle?

Kiitos ja pahoittelut jälleen urpuodestani.


hmm mielenkiintoinen aihe... laitappa linkki tuleen kun valmista... mielellani lukisin.
wiwi

Posts: 1,575

#14122 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Skenemursu, 7.9.2009 19:06:

hmm mielenkiintoinen aihe... laitappa linkki tuleen kun valmista... mielellani lukisin.


Aihe on toki mielenkiintoinen, mutta en usko, että sua kiinnostaa mun koulujutut. :D Tarkoitus on siis vaan reflektoida omaa ajattelua luennon pohjalta. Pohdintaa väkivallan perinteestä ja legitimiteetistä. Tuskin tulen oivaltamaan mitään kovin mullistavaa. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

turquoise

Posts: 732

#14124 • • turquoise e-ra2co

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Inferno@Tre, 7.9.2009 19:23:
---
sativa, 7.9.2009 16:19:
Ei kukaan sattuis tietään RUOTSALAISTA (netti)radiota, jossa tulis puheen lisäks konemusaa ja reggaetakin? *ankka*

---


Miks sen pitää olla just RUOTSALAINEN shoutcastista löytyy haulla sadalla miljoonalla englannin kielellä.
http://www.shoutcast.com/radio/Reggae



No koska mä opiskelen sitä ja oon ehkä about ainoo tunnilla, jolla on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia muodostaa sujuvia lauseita. Pakko siis kuunnella kotona kieltä 24/7, oon yrittäny kuunnella jotain perus ruotsalaista poppiskanavaa, mutta noi biisit on niin pelottavia ettei pyge. Liekö tehty maahanmuuttajavähemmistöille, ku hirveen biiseissä nopee biitti, itämaisia rytmejä ja lauletaan "Jalla jalla". Oli vielä "Populär"-kanavalla.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

whispering

Posts: 871

#14125 • • whispering Super Juusto

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

sativa, 7.9.2009 19:54:

No koska mä opiskelen sitä ja oon ehkä about ainoo tunnilla, jolla on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia muodostaa sujuvia lauseita. Pakko siis kuunnella kotona kieltä 24/7, oon yrittäny kuunnella jotain perus ruotsalaista poppiskanavaa, mutta noi biisit on niin pelottavia ettei pyge. Liekö tehty maahanmuuttajavähemmistöille, ku hirveen biiseissä nopee biitti, itämaisia rytmejä ja lauletaan "Jalla jalla". Oli vielä "Populär"-kanavalla.



http://www.yle.fi/extrem/ ?
Skenemursu

Posts: 1,568

#14127 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 7.9.2009 19:14:
---
Skenemursu, 7.9.2009 19:06:

hmm mielenkiintoinen aihe... laitappa linkki tuleen kun valmista... mielellani lukisin.

---

Aihe on toki mielenkiintoinen, mutta en usko, että sua kiinnostaa mun koulujutut. :D Tarkoitus on siis vaan reflektoida omaa ajattelua luennon pohjalta. Pohdintaa väkivallan perinteestä ja legitimiteetistä. Tuskin tulen oivaltamaan mitään kovin mullistavaa. :)


kylla minua kiinnostaa sinunkin pohdintasi ja ajatuksesi aiheesta... aina kiva lukea, mutta laita tuleen privana jos haluat, ei ole pakko =)
wiwi

Posts: 1,575

#14129 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Miks mulla näkyy pikkuhiljaa lisääntyvä määrä uusia ryhmäviestejä tuolla ylhäällä, mutta mistään niitä ei pysty lukemaan? Häiritsee.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#14130 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 8.9.2009 09:52:
Miks mulla näkyy pikkuhiljaa lisääntyvä määrä uusia ryhmäviestejä tuolla ylhäällä, mutta mistään niitä ei pysty lukemaan? Häiritsee.


Kato yksityisviestien puolelta, jos viestit ois siellä. Kyllä, luit aivan oikein. Tsekkaa yksityisviestit. :)

--
*etsiskel*

wiwi

Posts: 1,575

#14131 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Amma, 8.9.2009 09:57:

Kato yksityisviestien puolelta, jos viestit ois siellä. Kyllä, luit aivan oikein. Tsekkaa yksityisviestit. :)


Hoo! Kiitos! Ehkä ensi yönnä saan taas nukuttua. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#14132 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

wiwi, 8.9.2009 09:59:
Hoo! Kiitos! Ehkä ensi yönnä saan taas nukuttua. :D


Eipä kestä.
(Soli vissiin jotenkin niin, että jos viesti on aloitettu yksityisviestinä ja siihen on myöhemmin lisätty muita mukaan eli siitä on tullut ryhmäviesti, niin viestit näkyvät silti edelleen vain yksäreiden puolella.)

--
*etsiskel*

Jone

Posts: 8,258

#14133 • • Jone Archibald Haddock
"Invapaikalle saa pysäköidä, sillä sinipohjainen taulu ei ole kielto vaan opaste."

Pitääkö ym. väittämä paikkansa? En kysy siksi että suunnittelisin pysäköiväni tästä lähtien invapaikoille - olen vain utelias. *hihu*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#14134 • • Jussi Soro choon!

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jone, 9.9.2009 13:15:
"Invapaikalle saa pysäköidä, sillä sinipohjainen taulu ei ole kielto vaan opaste."

Pitääkö ym. väittämä paikkansa? En kysy siksi että suunnittelisin pysäköiväni tästä lähtien invapaikoille - olen vain utelias. *hihu*


Sinisillä kilvillähän ilmoitetaan myös pysäköinnin maksullisuus, eivät nekään kieltoja ole (paitsi sitten pysäköintikiellot):

alueet5.jpg
andi--

Posts: 1,381

#14135 • • andi-- lunttu

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Kimbou, 7.9.2009 18:22:
omistan tollasen canon g9 digikameran jonka ostin reilu vuosi sitten ja johonkin oon kadottanu käyttöohjeet. Mutta siis... miten voin kuvata tolla "lähikuvia" onko se sitten makrokuvaus oikeelta nimeltään? ku en millään saa tarkennettua prkl......en vaan osaa näitä kameroita kauheen hyvin*justjoo*



Ilmeisesti menee päälle painamalla kameran ristikkonappulaa (jossa kukan kuva) vasemmalle ja valitsemalla sen kukan vielä avautuvasta valikosta.

Makrokuvaus tuon pdf:n sivulle 77: http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&tabact=DownloadDetailTabAct&fcategoryid=321&modelid=15669.

--
- RAAH -

Jone

Posts: 8,258

#14136 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

JussiS, 9.9.2009 13:18:
Sinisillä kilvillähän ilmoitetaan myös pysäköinnin maksullisuus, eivät nekään kieltoja ole (paitsi sitten pysäköintikiellot):



Jees. Muutetaanpas siis kysymystä hieman. Onko invapaikalle pysäköinnistä laillisia perusteita sakottaa?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#14137 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jone, 9.9.2009 13:33:
---
JussiS, 9.9.2009 13:18:
Sinisillä kilvillähän ilmoitetaan myös pysäköinnin maksullisuus, eivät nekään kieltoja ole (paitsi sitten pysäköintikiellot):

---


Jees. Muutetaanpas siis kysymystä hieman. Onko invapaikalle pysäköinnistä laillisia perusteita sakottaa?


Jos sulla ei ole sitä invakorttia, niin sakot siitä rapsahtaa ja valittamalla ne ei hävii.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jone

Posts: 8,258

#14138 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Lost-Soul, 9.9.2009 13:35:
Jos sulla ei ole sitä invakorttia, niin sakot siitä rapsahtaa ja valittamalla ne ei hävii.



Joo, tosta mä olen tietoinen toki. Mut mikä on se peruste tolle hyvän tavan ja toisten huomioonottamisen lisäksi?
turquoise

Posts: 732

#14139 • • Edited turquoise e-ra2co

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jone, 9.9.2009 13:36:
---
Lost-Soul, 9.9.2009 13:35:
Jos sulla ei ole sitä invakorttia, niin sakot siitä rapsahtaa ja valittamalla ne ei hävii.

---


Joo, tosta mä olen tietoinen toki. Mut mikä on se peruste tolle hyvän tavan ja toisten huomioonottamisen lisäksi?



Se, että liikenne on ikäänkuin peli ja siihen ruutuun pääsevät vain ne, joilla on tietty kortti. *justjoo* Jos jäät kiinni saat rangaistuksen fuskaamisesta.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#14140 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jone, 9.9.2009 13:36:
---
Lost-Soul, 9.9.2009 13:35:
Jos sulla ei ole sitä invakorttia, niin sakot siitä rapsahtaa ja valittamalla ne ei hävii.

---


Joo, tosta mä olen tietoinen toki. Mut mikä on se peruste tolle hyvän tavan ja toisten huomioonottamisen lisäksi?


Muistaakseni siinä pysäköintivirhemaksussa on rastiruutuu kohta, missä on tuo luvaton pysäköinti invapaikalla.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis