Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,459,440 views

bubbelgum

Posts: 2,477

#7022 • • bubbelgum ~sylikissa~
Öööh... Eli mikäköhän se vastaus nyt sitten mahto olla? *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Amuck

Posts: 2,396

#7023 • • Amuck dub-i-dub
Osaako joku sanoa, minkä genren bileissä käytetään eniten alkoholia? Ja onko jonkin kaupungin SKENE erityisesti kunnostunut tässä lajissa?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Kimbou

Posts: 608

#7024 • • Kimbou
mistä saa "konemusiikki soittoääniä".....siis puhelimeen, jungle rokkais täysil!!

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

toma

Posts: 2,009

#7025 • • toma Tototoototo

2la, 7.9.2006 23:53:
Osaako joku sanoa, minkä genren bileissä käytetään eniten alkoholia? Ja onko jonkin kaupungin SKENE erityisesti kunnostunut tässä lajissa?


Hmm.. Ehkä house-bileissä virtaa viina eniten noin geneerisesti ottaen, ja Turku nyt on ollut ainakin aika kostea kaupunki aina.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Viltsu

Posts: 2,010

#7026 • • Viltsu noname

-K-, 8.9.2006 21:52:
mistä saa "konemusiikki soittoääniä".....siis puhelimeen, jungle rokkais täysil!!



http://www.nokia.fi/asiakastuki/ohjelmistot/pcsuite/

ainakin tuolla softalla saa konvertoitua mp3:sta soittareita.

siis jos kyseessä Nokian puhelin, en tiedä tukeeko muut puhelimet noita..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

daffy

Posts: 737

#7027 • • daffy duck and cover

-K-, 8.9.2006 21:52:
mistä saa "konemusiikki soittoääniä".....siis puhelimeen, jungle rokkais täysil!!


Riippuu ihan puhelimesta. Uudemmat mallit (ainakin Nokialla, varmaan myös muilla valmistajilla) osaa toistaa suoraan MP3:sia joten suosikkibiisi vaan kaapelin tai Bluetoothin kautta puhelimeen ja soittoääneksi.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Kimbou

Posts: 608

#7028 • • Kimbou

Viltsu, 8.9.2006 22:03:
---
-K-, 8.9.2006 21:52:
mistä saa "konemusiikki soittoääniä".....siis puhelimeen, jungle rokkais täysil!!

---


http://www.nokia.fi/asiakastuki/ohjelmistot/pcsuite/

ainakin tuolla softalla saa konvertoitua mp3:sta soittareita.

siis jos kyseessä Nokian puhelin, en tiedä tukeeko muut puhelimet noita..



aargh, ja samsungpingpongin menin hankkii demet.....

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Freja

Posts: 8,775

#7029 • • Freja Sihteeri
Tuli toisesta topikista mieleen, onko se siis tasapainoelin, mistä mun helpot pahoinvoinnit johtuu? Bussimatkat töihin on joka päivä helvettiä, ja jopa metrossakin on tullut joskus pahoinvointia. Koomisinta on kyl varmaan mun hienot "hei mä seison tukevasti paikoillani ja yhtäkkiä horjahdan"-tyyppiset tapahtumiset, mutta ei sekään mitenkään kivaa oo..
Mutta että, voiko sitä korjata jotenkin? Ei noi horjahtelut mua nyt niin haittaa, mutta tuo pahoinvointi on aika ikävää, kun aina meen töihin lähes yrjö kurkussa ja kun pääsen töistä kotiin, oon yrjö kurkussa..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kriss G

Posts: 1,492

#7030 • • Kriss G Wir brauchen bass
Kuinka järjetön pätkä syntyisi jos Trent Reznor, Dave Gahan ja Marilyn Manson tekisi kolmistaan pokeleffan? Eilen mietin vaan sellasta kivaa.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Lyylikki

Posts: 2,975

#7031 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Kriss G,
Kuinka järjetön pätkä syntyisi jos Trent Reznor, Dave Gahan ja Marilyn Manson tekisi kolmistaan pokeleffan? Eilen mietin vaan sellasta kivaa.



Kysymyksesi sain sydänsuruista kärsivän, Trenttiä ja Marilyn Masonia fanittavan ystäväni nauramaan ensimmäistä kertaa tänään o/
andi--

Posts: 1,381

#7032 • • andi-- lunttu

Freja, 8.9.2006 22:23:
Tuli toisesta topikista mieleen, onko se siis tasapainoelin, mistä mun helpot pahoinvoinnit johtuu?



Siltä toi ainakin kuulostaa. Henkilöautossa ja bussissahan oireita voi yrittää välttää sillä, että istuu edessä ja näkee kokoajan minne mennään jne. Metrossa asetetta vaikeampaa, koska se kulkee suhteellisen suoraviivaisesti, ei "niiaa" jarrutuksissa/kiihdytyksissä kuten auto, eikä silmien kautta välity mitään "järkevää syytä" g-voimille, jotka kroppaan vaikuttavat. En tiedä voisiko oireet helpottaa hieman pitämällä silmiä kiinni.

Ei kuulosta ihan normaalilta jos tasaisella seistessä tasapainoaisti heittää yhtäkkiä volttia.. *ding*

--
- RAAH -

andi--

Posts: 1,381

#7033 • • andi-- lunttu

bubbelgum, 7.9.2006 23:39:
Öööh... Eli mikäköhän se vastaus nyt sitten mahto olla? *nauru*



Itsensä tartuttaminen ei siis pitäisi olla mahdollista, koska kropalla on jo vastustuskyky kyseistä tautia vastaan.

--
- RAAH -

Timce

Posts: 5,381

#7034 • • Edited Timce
Mistä päin nettiä löytyy makeita julisteita? Ja mielellään mahdollisimman kookkaita.

edit: Ja tarkennetaan vielä, että kaikki mustavalkoiset, dj aiheiset <3

esimerkki

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

oooo

Posts: 1,249

#7035 • • oooo

Freja, 8.9.2006 22:23:
Tuli toisesta topikista mieleen, onko se siis tasapainoelin, mistä mun helpot pahoinvoinnit johtuu? Bussimatkat töihin on joka päivä helvettiä, ja jopa metrossakin on tullut joskus pahoinvointia. Koomisinta on kyl varmaan mun hienot "hei mä seison tukevasti paikoillani ja yhtäkkiä horjahdan"-tyyppiset tapahtumiset, mutta ei sekään mitenkään kivaa oo..
Mutta että, voiko sitä korjata jotenkin? Ei noi horjahtelut mua nyt niin haittaa, mutta tuo pahoinvointi on aika ikävää, kun aina meen töihin lähes yrjö kurkussa ja kun pääsen töistä kotiin, oon yrjö kurkussa..



Oletko käynyt lääkärissä? Suosittelen menemistä. Pahoinvointiin ja horjahteluun voi olla aika monta syytä.
Cloudberry

Posts: 493

#7036 • • Cloudberry

Kriss G
..jos Trent Reznor, Dave Gahan ja Marilyn Manson tekisi kolmistaan pokeleffan?



Öö, tuota.. *ding*

Varmaankin.. *uros* *hikoil*

*uuh* Eii... *nyyh*

*poks*

Ei kovin houkutteleva ajatus näin sunnuntaikooman keskellä tyhjällä vatsalla, yöks pyöks.. *sars* *dissaa*


Mutta toisaalta.. Hmm. *mietiskel* *käyttää mielikuvitusta*

Ehkä.. *blush*

Joo. Ei. Selkeä merkki, ettei mun pitäis istua koneella ja selata näitä foorumeja ja visualisoida kummallisuuksia ko voisin tehä muutakin! *pepsodent*
Amuck

Posts: 2,396

#7037 • • Amuck dub-i-dub

Kriss G, 9.9.2006 16:23:
Kuinka järjetön pätkä syntyisi jos Trent Reznor, Dave Gahan ja Marilyn Manson tekisi kolmistaan pokeleffan? Eilen mietin vaan sellasta kivaa.


Ooh mikä idea! :D
Trent olisi tietysti pääosanesittäjä. *kuolaa* Gahan voisi kirjoittaa leffaan (naisiinkin vetoavan) ihan oikean juonen, ja herra Marilyn lisäilisi siihen kaikenlaisisia ihania kinkyilyjä ja härveleitä.
Ostan!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Epyx

Posts: 466

#7038 • • Epyx

Kriss G, 9.9.2006 16:23:
Kuinka järjetön pätkä syntyisi jos Trent Reznor, Dave Gahan ja Marilyn Manson tekisi kolmistaan pokeleffan? Eilen mietin vaan sellasta kivaa.



tää oli kyl ehdottoman pelottava ajatus!en saannu enää yöllä rauhaa ku näyt ilmaantu mieleen
Taskupeikko

Posts: 54

#7039 • • Taskupeikko
Jos ihminen näyttää hipiltä tai hippimäiseltä, niin onko se ihminen hipahtava vai hipihtävä?
pirpeli

Posts: 5,533

#7040 • • Edited pirpeli

Taskupeikko, 11.9.2006 09:45:
Jos ihminen näyttää hipiltä tai hippimäiseltä, niin onko se ihminen hipahtava vai hipihtävä?



Hipihtävä. Jos se hippailis(siis bilettelisi) jonkin verran silloin tällöin, sitte se ois hipahtava.
:D Hmmm..itse asiassa sillä voisi olla myös hipahtava mekko, tai muut vaatteet.
Näin mä ainaki luulen, et tää ois. Nyt tuli kyl tosin epäluulo, kun pyörittelin noita sanoja...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-