Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,481,700 views

domi

Posts: 7,069

#11581 • • domi Työn sankari.

Comandante, 31.5.2008 14:46:
---
Samoin jos talossa on ovikoodi, niin ne aukeavat ns. palomieskoodeilla.

---


Onko tietoa nykyisistä poliisin/palokunnan koodeista Turussa? Kun mulla on yksi vanha, muttei se ole toiminut about vuoteen.


Jos kysyisit palolaitokselta :DDDD
ezzy

Posts: 8,060

#11582 • • ezzy Droid-pappa

Comandante, 31.5.2008 14:46:
---
Samoin jos talossa on ovikoodi, niin ne aukeavat ns. palomieskoodeilla.

---


Onko tietoa nykyisistä poliisin/palokunnan koodeista Turussa? Kun mulla on yksi vanha, muttei se ole toiminut about vuoteen.



wtf :DDD Ymmärrätköhän sä nyt täysin mitä kysyt? :D
Comandante

Posts: 359

#11583 • • Comandante aka Miranda

domi, 31.5.2008 14:47:
---
Comandante, 31.5.2008 14:46:
---
Samoin jos talossa on ovikoodi, niin ne aukeavat ns. palomieskoodeilla.

---


Onko tietoa nykyisistä poliisin/palokunnan koodeista Turussa? Kun mulla on yksi vanha, muttei se ole toiminut about vuoteen.

---

Jos kysyisit palolaitokselta :DDDD



Tai poliisilta. Nääh, mieluummin puskaradiosta, edellisen koodin kuulin siskolta

--
Hooverhullu

Avatar
#11584 • • astaroth Guest
vista ei jostain syystä halua pyörittää .gif-tiedostoja. voiko asetuksen vaihtaa jostain?
Comandante

Posts: 359

#11585 • • Comandante aka Miranda

ezzy
wtf :DDD Ymmärrätköhän sä nyt täysin mitä kysyt? :D



Onko se laitonta, you tell me. Kyllähän ne ilmeisestikin vuotaa joka tapauksessa, ja mie oon niin kauheen huono muistamaan ihmisten ovikoodeja.

--
Hooverhullu

Avernian

Posts: 7,451

#11586 • • Avernian Kerettiläinen
Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Amuck

Posts: 2,396

#11587 • • Amuck dub-i-dub

Avernian, 3.6.2008 19:57:
Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?


Siis sä et ole koskaan ollut ainoana joukossa selvinpäin? :o

Mitä ne muut sitten tekevät sen juomisen ohella? Saunovat, syövät, juttelevat mukavia, tanssivat kokon ympärillä, soittavat levyjä? Onkivat, grillaavat maissia, etsivät kiiltomatoja? Mitä mökillä nyt yleensä tehdään. Lue vaikka kirjaa tai ratko sudokuja jos selvinpäin olo väkijoukossa tuottaa sulle noin hankalan olon. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avernian

Posts: 7,451

#11588 • • Avernian Kerettiläinen

Viola Turpeinen, 3.6.2008 20:03:
Siis sä et ole koskaan ollut ainoana joukossa selvinpäin? :o



Lähes aina :D Nyt haettiin vaihtoehtotekemistä ja kohteliaan diplomaattisia ratkaisuja hetkiin, jolloin on lähes pakko olla naurettavan tuubassa olevissa ihmisissä kiinni. Älä oleta.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Pätkis

Posts: 1,038

#11589 • • Edited Pätkis Pikkis
No niin hei, olen idiootti. Mutta: Millä mä saan digiboksin kaukosäätimen numeronäppäimet toimimaan ts. neloskanavalle vaihdettua painamalla numeroa neljä jne?

Oon yrittänyt jo vaikka mitä, mut ei vaikutusta. Kanavat löytyy kyllä ja kakella niitä voi ohjelmaoppaasta tai nuolista selata, mut en tajuuuuuuuuuuuuu mitä mun pitää painaa että sais numeroista ne ulos. Ainoa vaihtoehto mikä on jäljellä, on että ne kanavat pitäisi jotenkin lukita, mutta kun yritän testaa sitä, masiina kysyy pin -koodia jonka PITÄISI olla 0000. Vaan kun ei se sitäkään ota vastaan, kun ei ne numeronäppäimet aiheuta mitään reaktiota*justjoo*

Eikä tossa kakessa nyt mitään num.lock näppäintäkään näytä olevan..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Amuck

Posts: 2,396

#11591 • • Amuck dub-i-dub

Avernian, 3.6.2008 20:10:
Älä oleta.


En, siksi siinä olikin se kysymysmerkki :*
Parempia vastauksia saa paremmilla pohjustuksilla.

Pätkis, 3.6.2008 20:11:
No niin hei, olen idiootti. Mutta: Millä mä saan digiboksin kaukosäätimen numeronäppäimet toimimaan ts. neloskanavalle vaihdettua painamalla numeroa neljä jne?


Mikä digiboksi sulla on? Luulen että löydät aika äkkiä sieltä kanavien järjestys -kohdan, jossa voit nätisti nostella ne haluamaasi järjestykseen.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Pätkis

Posts: 1,038

#11592 • • Pätkis Pikkis

Viola Turpeinen
Mikä digiboksi sulla on? Luulen että löydät aika äkkiä sieltä kanavien järjestys -kohdan, jossa voit nätisti nostella ne haluamaasi järjestykseen.


Samsung. Joo, mä voin kyllä järjestellä kanavia ja uudelleen nimetä niitä, mutta ne ei tule numeronäppäimestä ulos. Eli kun olen kolmosella ja painan nelosta kaukosäätimestä, mitään ei tapahdu..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Timce

Posts: 5,381

#11593 • • Timce

Avernian, 3.6.2008 19:57:
Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?



Tee palvelus porukalle, äläkä lähde lainkaan? Kukaan ei halua selväpäistä pilaamaan hyvää humalaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#11594 • • astaroth Guest

Avernian, 3.6.2008 19:57:
Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?


itse jäisin kotiin
asdf

Posts: 3,155

#11595 • • asdf
Laitetaas ny tänne ku en muutakaan paikkaa keksi.

Elieli ois hankinnassa uus läppäri, lähinnä viihde- ja opiskelutarkoituksiin. Mäkin oon jo lähes sulkenu pois (toki Mäkin puolestapuhujat saa kääntää mun pään), ja rajannu kiinnostukseni kohteen kahteen vaihtoehtoon: FSC Esprimo U9200 ja FSC Amilo Si 2636-22P. Käytännössä ainoat erot jotka bongasin noiden väliltä on koko ja Esprimosta löytyvä 3G-ominaisuus. En kuitenkaan noista spekseistä niin paljon tajua, eli haluisko joku valaista kumpi näistä nyt olisikaan se parempi vaihtoehto?

Esprimo:

http://www.fujitsu-siemens.fi/offers/notebooks/esprimo_mobile_u.html

Amilo:

http://www.fujitsu-siemens.fi/home/products/notebooks/amilo_si_2636.html

Tacktack!
-V-

Posts: 587

#11596 • • -V-

Avernian, 3.6.2008 19:57:
Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?



Samaa mitä muut mutta ilman humalaa ja ilman krapulaa... Miksi siitä pitää tehdä ongelma ettei juo tai jos se on ongelma niin miksi lähteä mukaan???
Ozie

Posts: 1,389

#11597 • • Ozie

Zenni, 4.6.2008 00:12:
Laitetaas ny tänne ku en muutakaan paikkaa keksi.

Elieli ois hankinnassa uus läppäri, lähinnä viihde- ja opiskelutarkoituksiin. Mäkin oon jo lähes sulkenu pois (toki Mäkin puolestapuhujat saa kääntää mun pään), ja rajannu kiinnostukseni kohteen kahteen vaihtoehtoon: FSC Esprimo U9200 ja FSC Amilo Si 2636-22P. Käytännössä ainoat erot jotka bongasin noiden väliltä on koko ja Esprimosta löytyvä 3G-ominaisuus. En kuitenkaan noista spekseistä niin paljon tajua, eli haluisko joku valaista kumpi näistä nyt olisikaan se parempi vaihtoehto?

Esprimo:

http://www.fujitsu-siemens.fi/offers/notebooks/esprimo_mobile_u.html

Amilo:

http://www.fujitsu-siemens.fi/home/products/notebooks/amilo_si_2636.html

Tacktack!



Mitä nyt nopeasti kattelin niin tuo Amilo näytti specsheetin mukaan olevan 13,3" kun taas U9200 on 12". Lisäksi Amilossa löytyy esim. HDMI liiitin. Tuolla on myös mainittu tuon Amilon levykooksi 160-320 Gt kun taas itselläni ainakin löytyy tuosta U9200:sta 120 Gt.

Sen verran voin sanoa että ite oon ollu tyytyväinen tuohon U9200:n. 3G on myös mukava jos enemmän konetta kantaa mukana. Ei tarvi mitään mokkuloita (melkeen tm) pyörimään jaloissa *hymy*
Timce

Posts: 5,381

#11598 • • Timce
Vasemman käden hauislihas elää omaa elämää. Elohiiri tyyppinen vapina haukkarissa vaivannu koko aamun. Mikähän tuota vaivaa? :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jussi Soro

Posts: 6,385

#11599 • • Edited Jussi Soro choon!

Timce, 4.6.2008 09:57:
Vasemman käden hauislihas elää omaa elämää. Elohiiri tyyppinen vapina haukkarissa vaivannu koko aamun. Mikähän tuota vaivaa? :(


Jos sinne on kasvamassa lihas, ja keho hylkii sitä?
Jone

Posts: 8,258

#11600 • • Jone Archibald Haddock
Mistähän sitä kehittäisi kohtuullisen edulliset lennot Malagaan syys- ja lokakuun taitteessa?

Oon omasta mielestäni ihan kohtuullinen tossa lentojen scouttaamisessa, mutta kaikki toistaiseksi löytämäni vaihtoehdot joko A) eivät kuullosta edullisilta mun korvaani tai B) sisältävät vaihdot kahdella kentällä ja puolen vuorokauden matkustelut ympäri eurooppaa. Pfft.