Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,486,480 views

evvk

Posts: 1,918

#10401 • • evvk
Kysytäämpäs nyt näin päin, että mikä on tyhmintä mitä voi tyhmään kysymykseen vastata?
MiMoSa

Posts: 1,664

#10402 • • MiMoSa

mark hamilton, 30.10.2007 20:36:
No jos sää oot juonu niin paljon että ei pysy pysyssä ja keräilet ja kävelet päin seinä... ja saat turpaas kännissä. Kandeis ostaa jurrikamera niin tietää mistä mustelmat tulee... tosin jurrikameraan taitaa jäädä kaikki mitä on tapahtunut kännissä kuten homot pannu persesseen kun ne luuli et oot mies.


*justjoo*

Tästä oli kyl jurrit kaukana, joten eipä olis tainnut jurrikameroistakaan olla hirveästi apua!

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

haesul

Posts: 178

#10404 • • haesul :--)

Apo, 30.10.2007 18:52:
---
haesul, 30.10.2007 16:55:
no mitä jos pakkasta on jotai -50C. eiks se ois jo aika epäterveellistä *ding*

---


No ei siellä montaa minuuttia tarvii kykkiä :) Ja tosiaan jos rakentaa tuulensuojan tai jopa iglun niin lämpötila ei laske ihan niin pahaks et pakkasukko pääsis purasemaan.


hmmm.. miksköhä sit en oo koskaa nähny paskaiglua?*ding* mutta toisaalta se saattaa olla asia mitä ne ei yleensä niissä dokkareissa näytä *nauru*

--
*kuolaa*

Kolera

Posts: 4,256

#10405 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

MiMoSa, 30.10.2007 20:08:
Mistä johtuu, että mulle tulee ihan törkeän helposti mustelmia aina kun oon juonut alkoholia? Taas on kädessä ihan kamala mustelma enkä oo sitä mihinkään satuttanu. Jos selvinpäin tällasen mustelman sais aikaan, niin pitäs jo aika kovasti itteään hakata.


Pintaverenkierron lisääntyminen ja sitte jossain kohtaa vaan hiussuonet antaa periks tai ainakin huomattavasti helpommin?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

MiMoSa

Posts: 1,664

#10406 • • MiMoSa

Kolera, 31.10.2007 10:22:
---
MiMoSa, 30.10.2007 20:08:
Mistä johtuu, että mulle tulee ihan törkeän helposti mustelmia aina kun oon juonut alkoholia? Taas on kädessä ihan kamala mustelma enkä oo sitä mihinkään satuttanu. Jos selvinpäin tällasen mustelman sais aikaan, niin pitäs jo aika kovasti itteään hakata.

---

Pintaverenkierron lisääntyminen ja sitte jossain kohtaa vaan hiussuonet antaa periks tai ainakin huomattavasti helpommin?


No jotain tällasta mäkin ajattelin mut kun en tohtori oo, niin en sit tienny voiks se oikeesti mennä noin vai ei... Mut ehkä se sit noin on, en mä mitään muutakaan selitystä vielä oo keksiny.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Lyylikki

Posts: 2,975

#10407 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Miten menee Kari Petsamon Kauppaopiston naisissa se yksi kohta:

"(***piip***) tuli täyteen, mutta riimit ei. Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään..."

Mitä tulee piip kohdalle siis? Interwebbi ei osannu auttaa. Osaisiko klubitus.
curry

Posts: 474

#10408 • • curry ^mauste^

Lyylikki, 31.10.2007 12:33:
Miten menee Kari Petsamon Kauppaopiston naisissa se yksi kohta:

"(***piip***) tuli täyteen, mutta riimit ei. Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään..."

Mitä tulee piip kohdalle siis? Interwebbi ei osannu auttaa. Osaisiko klubitus.



Käsittääkseni:
"Rivit tuli täyteen, mutta riimit ei. Kauppaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään..."

:)

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Kolera

Posts: 4,256

#10409 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mikon nostatus englanniks. sit vaikka saksaks viroks, ruotsiks, venäjäks, ranskaks. saa antaa muitaki. suahiliki käyu

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mark

Posts: 7,311

#10410 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
vaik poistan kaikki kommentit yhtä lukuunottamatta mulla lukee 6 kommenttia sivun alalaidassa, MIKS?! *toktok*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Freja

Posts: 8,775

#10411 • • Freja Sihteeri
Kuinka usein lentokoneiden renkaat pitää vaihtaa?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu81

Posts: 1,224

#10412 • • Samu81 kokolihaa

Freja, 2.11.2007 08:49:
Kuinka usein lentokoneiden renkaat pitää vaihtaa?



*ding*
Se riippuu kui nopsaa ne kuluu ;) Njoo, niiden kulumiseen vaikuttaa todella monet tekijät, missäpäin maailmaa lennellään, kiitoratojen kunto & karheus, ilmanpaine, kosteusprosentti ja vaikka mitä.. :D Keskimäärin 50-100 laskun jälkeen.

Tsekkaa tämä: http://www.iau.fi/easydata/customers/iau/files/Unioni/Unioni0407netti.pdf ja sieltä sivu 4.

Tiesitkö että renkaissa käytetään ihan spessukaasuja sisällä että ne kestäisivät sitä mieletöntä rasitusta.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Freja

Posts: 8,775

#10413 • • Freja Sihteeri

Samu*, 2.11.2007 08:54:
Tiesitkö että renkaissa käytetään ihan spessukaasuja sisällä että ne kestäisivät sitä mieletöntä rasitusta.



No en, siks mä täällä asiasta kysyinkin.

Duunikavereiden kaa vain tästä keskusteltiin, ja jäätiin miettimään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Late

Posts: 3,441

#10414 • • Edited Late team Lasse

Miika, 30.10.2007 23:09:
Vaikuttaaks 3g hdspa -modeemin sijainti huoneessa kaistanleveyteen?



Todennäköisesti se vaikuttaa, riippuu toki kuuluvuudesta noin yleensä sillä alueella. Mikäli mennään 3g verkon kuuluvuuden rajamailla niin kaistanleveys voi vaihdella vaikka modeemi olisi paikallaan. Mulla vaihelee koulussa pahimmillaan yhteydet edgen ja hsdpa:n välillä ilman liikkumistakin.
Miksan

Posts: 1,464

#10415 • • Miksan

Samu*, 2.11.2007 08:54:
---
Freja, 2.11.2007 08:49:
Kuinka usein lentokoneiden renkaat pitää vaihtaa?

---


*ding*
Se riippuu kui nopsaa ne kuluu ;) Njoo, niiden kulumiseen vaikuttaa todella monet tekijät, missäpäin maailmaa lennellään, kiitoratojen kunto & karheus, ilmanpaine, kosteusprosentti ja vaikka mitä.. :D Keskimäärin 50-100 laskun jälkeen.

Tsekkaa tämä: http://www.iau.fi/easydata/customers/iau/files/Unioni/Unioni0407netti.pdf ja sieltä sivu 4.

Tiesitkö että renkaissa käytetään ihan spessukaasuja sisällä että ne kestäisivät sitä mieletöntä rasitusta.


Ilmavoimilla käytössä on ainaki normit, että pyörä vaihdetaan kun urat on kulunu loppuun 25% matkalta renkaan halkasijasta tai renkaassa on viilto/reikä joka ulottuu toiseen kangas kerrokseen asti. Kuvittelisin että aika pitkälle samat normit käytössä myös kaupallisen ilmailun puolella.

Se kaasu on typpeä, ettei se niin kauheen spesiaalia oo*hymy* Kestää paremmin lämpöjen vaihtelut ja on muutenki rauhallisempi kaasu.
Samu81

Posts: 1,224

#10416 • • Samu81 kokolihaa

Miika, 30.10.2007 23:09:

Vaikuttaaks 3g hdspa -modeemin sijainti huoneessa kaistanleveyteen?



Siihen vaikuttavat niin monet henkimaailman asiat tuon lisäksi :D *vink*

Mm. kuinka täynnä ko. solu on johon laite linkittyy. Lisäksi normaali 3G -laite hakee kokoajan parempaa / tyhjempää solua vaikka kuuluvuus siihen olisi heikompi -> vaihtaa siihen -> nopeus vaihtelee -> hakee -> vaihtaa.
3G -päätelaitteen kuuluvuus ja verkoissa pomppiminen on aikasta jännä ja monimutkikas asia, tästä oli MPF:n puolella juttua ja joku asiantuntija selosti koko syklin, mutten nyt ehdi kaivaa sitä esille.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

duvin

Posts: 582

#10417 • • duvin Jay v/d Veen

Miksan, 2.11.2007 09:42:
Se kaasu on typpeä, ettei se niin kauheen spesiaalia oo*hymy* Kestää paremmin lämpöjen vaihtelut ja on muutenki rauhallisempi kaasu.



Rauhallisempi kaasu kuin? Eiköhän sinne polkupyöränrenkaaseenki laiteta typpeä (tosi vain n 78-prosenttista). Mitä sinne lentokoneen renkaaseen ei haluta on kosteutta (mitä löytyy useimmista muista pakatuista kaasuista) jonka lämpölaajenemiskerroin on paljon isompi kuin kuivien kaasujen. Toinen ongelma on happi, joka saattaa aiheuttaa räjähdyksen kuumassa lämpötilassa (esim sekoittuessaan hätäjarrutuksessa renkaasta haihtuvien kaasujen mukana).
Kolera

Posts: 4,256

#10418 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Mark, 1.11.2007 12:16:
vaik poistan kaikki kommentit yhtä lukuunottamatta mulla lukee 6 kommenttia sivun alalaidassa, MIKS?! *toktok*

-M


eiku siin lukee 67! ÖHÖHÖHÖ

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Snaggo

Posts: 1,147

#10419 • • Snaggo ;__;
Mitä läppärin huolto maksaa? mistä löytää halvalla?

--
bojoing.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#10420 • • Lost-Soul los pallos

Snaggo, 2.11.2007 17:15:
Mitä läppärin huolto maksaa? mistä löytää halvalla?


Tähän selkeä vastaus on 200e (huollon hintahan ei mitenkään voi riippua läppärissä olevasta viasta).

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis