Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,415,964 views

Freja

Posts: 8,775

#10041 • • Freja Sihteeri
Kuinka usein lähijunien ja lähiliikennebussien ikkunoita pestään?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#10042 • • MiMoSa
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

domi

Posts: 7,069

#10043 • • domi Työn sankari.

MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?


Ei, koska klubbarin chartseissa kone ensin lataa mp3/ogg-tiedoston koneen kovalevylle, josta taas winamp tai joku muu toisto-ohjelma sen toistaa. Eli lähinnä pointti oli se, että hetkellisesti saattavat viedä, mutta pitkällä juoksulla eivät vie.
aivastus

Posts: 499

#10044 • • aivastus Ärsyttävä

MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?

Hetkellisesti ne saattaa kuluttaa kaistaa enemmänkin, mutta pitemmällä aikavälillä ne siirrettävät datamäärät sit kyl tasoittuu. Mut vois olettaa, että streamien käyttö on siis kielletty, mitä noi klubbarin chartsit ei edusta. Eli sieltä vaan hakemaan kuunneltavaa, ainakin siihen asti että kieltävät senkin ;)

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

MiMoSa

Posts: 1,664

#10045 • • MiMoSa

domi, 6.9.2007 12:34:
Ei, koska klubbarin chartseissa kone ensin lataa mp3/ogg-tiedoston koneen kovalevylle, josta taas winamp tai joku muu toisto-ohjelma sen toistaa. Eli lähinnä pointti oli se, että hetkellisesti saattavat viedä, mutta pitkällä juoksulla eivät vie.


xcft, 6.9.2007 12:35:
Hetkellisesti ne saattaa kuluttaa kaistaa enemmänkin, mutta pitemmällä aikavälillä ne siirrettävät datamäärät sit kyl tasoittuu. Mut vois olettaa, että streamien käyttö on siis kielletty, mitä noi klubbarin chartsit ei edusta. Eli sieltä vaan hakemaan kuunneltavaa, ainakin siihen asti että kieltävät senkin ;)


Loistavaa! Jotain hyvää tässäkin päivässä.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

zaler

Posts: 1,545

#10046 • • zaler e h k i s

Freja, 6.9.2007 10:17:
Kuinka usein lähijunien ja lähiliikennebussien ikkunoita pestään?


:D ei ilmeisesti kovin usein

--
let´s eat to the beat!

ezzy

Posts: 8,060

#10047 • • ezzy Droid-pappa

MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?



Teillä ei vissiin duunissa o kovin erikoinen nettiyhteys, jos tollasia säädellään...Monta henkeä siellä kuuntelee nettiradioita? Netti-tv nyt vie jo jonkin verran enemmän kaistaa, mut radiot vie kyllä ihan olemattomasti.
Mark

Posts: 7,311

#10048 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 6.9.2007 12:56:
---
MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?

---


Teillä ei vissiin duunissa o kovin erikoinen nettiyhteys, jos tollasia säädellään...Monta henkeä siellä kuuntelee nettiradioita? Netti-tv nyt vie jo jonkin verran enemmän kaistaa, mut radiot vie kyllä ihan olemattomasti.



IMO toi on vaan tekosyy jolla saadaan jengi tekemään mukamas tuottavaa työtä..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MiMoSa

Posts: 1,664

#10049 • • Edited MiMoSa

ezzy, 6.9.2007 12:56:
---
MiMoSa, 6.9.2007 12:28:
Meillä kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t koska ne vie liikaa kaistaa ja hidastaa muuta liikennettä. Mä kun en näistä jutuista mitään ymmärrä, niin tuli sit vaan mieleen et saanko mä sit kuunnella klubbarin chartseistakaan enää mitään, viekö sekin samalla lailla kaistaa kun nuo nettiradiot?

---


Teillä ei vissiin duunissa o kovin erikoinen nettiyhteys, jos tollasia säädellään...Monta henkeä siellä kuuntelee nettiradioita? Netti-tv nyt vie jo jonkin verran enemmän kaistaa, mut radiot vie kyllä ihan olemattomasti.


En mä tiiä meidän yhteyksistä mut kyllä meillä luultavimmin ihan kunnon yhteydet on kun ei täällä muuten oikein hommat pelittäis, sen verran paljon tota nettiä kuitenkin tarvitaan. Meitä on kyl täällä töissä päälle 500 henkee, et ehkä se on sit sen takia. :) Itelle ei vaan oo tullu mieleenkään tollanen, vaikka ihan loogistahan toi on kun ajattelee sitä tolta kantilta...

edit: eikun tällä hetkellä meitä näköjään onkin jo yli 600....

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

crissy

Posts: 1,958

#10051 • • crissy

ezzy, 6.9.2007 13:20:
---
crissy, 5.9.2007 12:46:
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....

---


Joku sanaleikki tossa vaan on :)



nii vissiinki.. kuulostaa vaa aikasta typerälle etten sanois..;)
ezzy

Posts: 8,060

#10052 • • ezzy Droid-pappa

crissy, 6.9.2007 13:24:
---
ezzy, 6.9.2007 13:20:
---
crissy, 5.9.2007 12:46:
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....

---


Joku sanaleikki tossa vaan on :)

---


nii vissiinki.. kuulostaa vaa aikasta typerälle etten sanois..;)



tjoo, jos kattoo vaan sitä. Kuuntelee biisin sanoja, niin se ehkä aukee paremmin. Ärsyttävä artisti joka tapauksessa :) Simppeleitä biisejä, jotka on vitun tarttuvia...
Freja

Posts: 8,775

#10053 • • Freja Sihteeri

crissy, 6.9.2007 13:24:
---
ezzy, 6.9.2007 13:20:
---
crissy, 5.9.2007 12:46:
kertokaa ny joku et onko Timbalandin biisis "The way I are" niin jotain kieliopillisesti pieles....

---


Joku sanaleikki tossa vaan on :)

---


nii vissiinki.. kuulostaa vaa aikasta typerälle etten sanois..;)



No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#10054 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P



Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Freja

Posts: 8,775

#10055 • • Freja Sihteeri

Mark, 6.9.2007 13:45:
---
Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P

---


Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(

-M



IS IT CAN BE HUGSTIME ALREADY NOW PLEASE?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aivastus

Posts: 499

#10056 • • aivastus Ärsyttävä

Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P


I can has cheezburger? okithnxbye.

Ei se kielioppi oo niin tärkeetä *nauru*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

larzizi

Posts: 1,661

#10057 • • larzizi
Olen pähkäillyt asuani Abi100-päivää varten pari päivää, enkä millään keksi mitään hyvää. Kertokaas mulle joku satuhahmo/fiktiivinen hahmo, joka on vähän erikoisempi, mutta kuitenkin asu kohtuullisen helppo toteuttaa?

Ja kaikki mahdollisimman hauskat ja huvittavat vaihtoehdot otetaan ilomielin vastaan *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

domi

Posts: 7,069

#10058 • • domi Työn sankari.

Freja, 6.9.2007 13:46:
---
Mark, 6.9.2007 13:45:
---
Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P

---


Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(

-M

---


IS IT CAN BE HUGSTIME ALREADY NOW PLEASE?


I HAS A BUCKET!
Timce

Posts: 5,381

#10059 • • Timce

Mark
Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(

-M



cookie.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

sapeli

Posts: 11,768

#10060 • • sapeli jokukukamikä?

larzizi, 6.9.2007 14:19:
Olen pähkäillyt asuani Abi100-päivää varten pari päivää, enkä millään keksi mitään hyvää. Kertokaas mulle joku satuhahmo/fiktiivinen hahmo, joka on vähän erikoisempi, mutta kuitenkin asu kohtuullisen helppo toteuttaa?

Ja kaikki mahdollisimman hauskat ja huvittavat vaihtoehdot otetaan ilomielin vastaan *nauru*



Oo tyttö-gandalf *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.