Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,729 views

Pätkis

Posts: 1,038

#9481 • • Edited Pätkis Pikkis

mayah, 7.7.2007 20:00:
Miks kuulantyöntäjät on läskejä? Miten se höllyvä vatsa auttaa tossa touhussa?



Mä olen miettinyt joskus ihan samaa*justjoo* Tulin siihen tulokseen et vaikkei se varmaan auta, niin ei se niitä haittaakaan että LIHASmassaa kerätessä kertyy samalla vähän läskiäkin. Niin sen on pakko mennä*joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#9482 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

mayah, 7.7.2007 20:04:
---
PuuhaOsku, 7.7.2007 20:02:
---
mayah, 7.7.2007 20:00:
Miks kuulantyöntäjät on läskejä? Miten se höllyvä vatsa auttaa tossa touhussa?

---


*lmao*
Ei vittu!

---


No vittu, kato kakkoselle. Mä en vaan niinku tajuu. Onks toi joku semmonen säälilaji, et neki ihmiset joita kiinnostaa vaan sipsien syöminen voi kutsuu itseään huippu-urheilijoiksi?

Mäki voisin alkaa työntää kuulaa.



Katoin, näin, koin, ei voi ymmärtää!
Freja

Posts: 8,775

#9483 • • Freja Sihteeri

mayah, 7.7.2007 20:00:
Miks kuulantyöntäjät on läskejä? Miten se höllyvä vatsa auttaa tossa touhussa?



Mut sit on Conny Karlsson. Vaiks se ny lopettikin sen urheilun mut silti, mä aina katoin sitä et sil ei oo hyllymahaa, ja et sil o reisilihakset. En ny si löytäny mitn hyvää kuvaa tietenkään.

Kai tos o joku sellanen, et ku tyypit menny ylipainoisina johonkin urheiluseuraan et "mä haluisin alkaa urheileen", ni valmentajat kattonu hetken ja todennu "sä oisit varmaa hyvä työntää kuulaa."

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#9484 • • Edited Jutu Blondi

Annakins, 6.7.2007 20:49:
---
La Petite, 6.7.2007 13:35:
---
Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:
Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
Onko mahdollista että tipat voi valua kyynelkanavien tms.kautta nieluun?

---


Kyllä, siks ei sais mennä makaamaan niiden laiton jälkeen. Samassa päässä ne kaikki on *nauru*

---


Miten se makaaminen siihen vaikuttaa? Samalla tavallahan ne valuu seisoessakin. Ainakin mulla.


Riippuu vähän, että miten sitä päätä pitää. Eli jos pää on taivutettu hiukan taaksepäin niin silloinhan on "röörit" avoinna (vrt. ensiapuun jossa päätä kallistetaan taaksepäin, että ilma pääsee paremmin keuhkoihin). Jos taas pitäisi päätä etukenossa, niin silloinhan ne tiukimmillaan ja ne tipat ei valuis nieluun, mutta se tippojen laittaminen ja silmässä pysyminen olis hiukan vaikeampaa :P.



Mutta oma tyhmä kysymys on, että onko tänä kesänä jotain outoa virusta liikkeellä? Itellä on yht'äkkiä tullut nuha (ei oo allergiaa kun ei antihistamiinit auta mitään) ja ukolla on nyt toista päivää kuumetta joka vaan nousee lääkkeistä huolimatta :/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Rels

Posts: 796

#9485 • • Rels setämies
MITEN exelissä lasketaan jakolaskuja?

ei voi ymmärtää näinkin yksinkertaista asiaa. selittäkää tyhmälle.

pitäs siis saada toisen solun arvo jaettuna toisella, kuinka vaikeaa tämä voi olla?

*grr*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Amma

Posts: 2,383

#9486 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Miksi suuri osa matkailuautoista ja asuntovaunuista on valkoisia?

--
*etsiskel*

plink

Posts: 1,405

#9487 • • plink team paska

Renell, 9.7.2007 13:43:
MITEN exelissä lasketaan jakolaskuja?

ei voi ymmärtää näinkin yksinkertaista asiaa. selittäkää tyhmälle.

pitäs siis saada toisen solun arvo jaettuna toisella, kuinka vaikeaa tämä voi olla?

*grr*



=solu1/solu2

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Rels

Posts: 796

#9488 • • Rels setämies

plink, 9.7.2007 13:46:
---
Renell, 9.7.2007 13:43:
MITEN exelissä lasketaan jakolaskuja?

ei voi ymmärtää näinkin yksinkertaista asiaa. selittäkää tyhmälle.

pitäs siis saada toisen solun arvo jaettuna toisella, kuinka vaikeaa tämä voi olla?

*grr*

---


=solu1/solu2




HALLELUJAH!

*jeesus*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

plink

Posts: 1,405

#9489 • • plink team paska
miten ihmeessä faksilla maksetaan web-kaupassa asioidessa? rullataanko faksista seteleitä läpi, jolloin vastaanottopään faksi tulostaa ne :D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

extramppa

Posts: 217

#9490 • • extramppa hengailija
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...*eiei*
Avatar
#9491 • • Norb Guest

extramppa, 11.7.2007 07:51:
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...*eiei*


Kysy joltain mieheltä niin pääset helpommalla.
Lyylikki

Posts: 2,975

#9492 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Annakins, 6.7.2007 20:50:
Minkä takia elokuvissa kummitukset voivat istua tuolilla, kävellä lattialla tai maata esim. pöydällä vaikka muuten kävelisivätkin seinien läpi?



No eihän ne varsinaisesti istu tai makaa. Ne leijuu sen kappaleen yllä. Haluavat vaan mukamaste istua yms.

Ehkä muistatkin sen 90-luvun elokuvan, jossa Patrick Swayze kuolee ja hänestä tulee kummitus, muistaakseni Ghost. Tämä kummitushan ei pysty "koskettamaan" mitään, vaan menee kaikista esineistä läpi. Kuitenkin silmittömän raivon vallassa kummitus oppii tönimään/heittelemään tavaroita.
Avernian

Posts: 7,451

#9493 • • Avernian Kerettiläinen

extramppa, 11.7.2007 07:51:
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...*eiei*



Peugeot 206 1.4 HDi Oxygo. Uuden Auto Bildin taulukon mukaan vähiten kuluttava Suomessa myytävä auto.
Yhdistetty kulutus 4,4 litraa satasella.

(Ei, en tiedä autoista juuri mitään, kun ei niin kiinnosta.)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

mia-ow

Posts: 387

#9494 • • mia-ow Mörrimöykky
Saako exceliä jostain ilmaseks?
Apo

Posts: 1,574

#9497 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

mia-ow, 11.7.2007 17:29:
Niinpä vähän arvelinkin... Thanks anyway.



Koulu / opiskelija / duunilisensseillä voi tietty päästä halvemmalla ja ehkä ilmaiseksikin. Kannattaa kysellä jos siihen olisi mahdollisuus.
Amuck

Posts: 2,396

#9498 • • Edited Amuck dub-i-dub

extramppa, 11.7.2007 07:51:
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...*eiei*


Älä osta mitään. Aja taksilla.
Auton käyttökustannuslaskuri

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

nomic

Posts: 4,120

#9499 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Miksi joidenkin maiden nimet, tai kaupungit on kirjoitettu toisella tapaa, kuin esimerkiksi englanniksi? *ding* Tukholma, Venäjä, Japani, Unkari, Kreikka, Rooma jne.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#9500 • • liikkuva muna an egg on the move

nomic, 11.7.2007 22:23:
Miksi joidenkin maiden nimet, tai kaupungit on kirjoitettu toisella tapaa, kuin esimerkiksi englanniksi? *ding* Tukholma, Venäjä, Japani, Unkari, Kreikka, Rooma jne.



Paikkojen nimet muotoutuu vieraskielisten suussa samalla tavalla kun lainasanat. Tyhmät härmäläiset ei osannu ääntää montaa konsonanttia peräkkäin sanan alussa (eikä osaa vieläkään ku tulee ressiä ja rapula). Sen takia meillä on ranta < strand ja tukolma < stockholm jne. Kyllä mä toisaalta kutsun unkaria mieluummin unkariks ja kiinaa kiinaks kun Magyariks (madjar) ja Zhongguoks.

Paikannimet on yleensäkin aika mielenkiintosia, tiesikkö muuten että ryssä ja Ruotsi tulee samasta sanasta? Samoin häme ja saame (ja ehkä myös suomi). JAH Ranska tulee vanhaan aikaan kyseisellä alueella käytetystä heittokirveestä (frankon / fransisca), niinkun kaikki diabloo ja pelanneet tietää (josta taas kerran härmäläiset on ottanu toisen alkukonsonantin pois).

*hih*