Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,413,329 views

Umbala

Posts: 769

#8461 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Zenni, 22.2.2007 17:55:


---


Mun elämältä putos pohja siis. :D


No mut ainahan sulla on ainakin kaks vaihtoehtoo.
1. Opettelet "tasotteleen oikein" Tosin se taitaa olla pitemmänpäälle yhtä vaikeeta ku ripulin tasottelu pieremällä
2. Tää saattuu kuulostaa totaalisen absurdilta, enkä mä oletakkaan että ottaisit tätä vaihtoehtoo todesta, mut mieti sitä jonain krapula aamuna. Jos joisit vähän vähemmän. *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

asdf

Posts: 3,155

#8462 • • asdf

Umbala, 22.2.2007 18:04:
2. Tää saattuu kuulostaa totaalisen absurdilta, enkä mä oletakkaan että ottaisit tätä vaihtoehtoo todesta, mut mieti sitä jonain krapula aamuna. Jos joisit vähän vähemmän. *nauru*



:D Tota tulee mietittyä kyllä usein, mutta välillä viinan käyttö lähtee ns. lapasesta illan mittaan :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#8463 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

UnityF, 22.2.2007 13:03:
Broidin kanssa oli vähänaikaa sitten keskusteluu ja se valitti kun sen selänraaputin on menny rikki. Hän oli voittanu sen lintsiltä aikoinaan. Siis sellainen muovinen keppi jossa on käden muoto toisessa päässä ja sillä on hyvä raaputtaa selkää kun kutittaa. Kysymys kuuluukin että onko tollaisia missään myynissä tai jotain vastaavanlaisia vai pitääkö mennä ens kesänä vai lintsille onkimaan kunnes voittaa sellaisen *hih*



Noita selänraaputtimia sai aikoinaan Euroihmeestä. Nyt kun kyseinen pulju on mennyt vasaran alle, niin enpä osaa sanoa. Joku muu eurolla tuotteita kauppaava yritys siis saattaisi myös niitä myydä. Ja toisaalta jos joku ystävä/tuttava/sukulainen asuu Turun suunnalla (Hansa, Mylly...), niin siellä Egeihmeet pyörii kai maaliskuun loppuun.

Joku tuossa sanoikin, että ulkomailta niitä löytyy turistikrääsäkaupoista. Halvemmaksi ehkä tulee, jos menee sinne Lintsille niitä onkimaan. Miksei semmoista toki voisi itsekin tehdä. Mielikuvitusta vaan kehiin, niin saa persoonallisen selänrapsuttimen *vink*

Zenni, 22.2.2007 18:20:
---
Umbala, 22.2.2007 18:04:
2. Tää saattuu kuulostaa totaalisen absurdilta, enkä mä oletakkaan että ottaisit tätä vaihtoehtoo todesta, mut mieti sitä jonain krapula aamuna. Jos joisit vähän vähemmän. *nauru*

---

:D Tota tulee mietittyä kyllä usein, mutta välillä viinan käyttö lähtee ns. lapasesta illan mittaan :D



Sitte kannattaa huomioida, että keho myös tottuu sietämään krapuloita ts. mitä useammin altistuu krapulalle, niin sen "kevyempiä" ne on. Ainakin itsellä, kun tuli dokattua huomattavasti enemmän (lue: useita kertoja viikossa, ne euron tuopit, ne euron tuopit), niin ei tullut krapulaa oikeastaan ollenkaan. Nykyään, kun pämppääminen rajottuu lähinnä viikonloppuihin, niin sunnuntaina sitten tulee kärsittyä darraa.

Toisaalta mä olen kyllä ottanut semmoisen asenteen, että en kärsi krapulasta, vaan mä nautin siitä. Nautin siitä vetämättömyydestä ja näin, köllöttelen sohvan pohjalla, syön mitä huvittaa ja nautin KattiMatti -mehua. Joskin silloin siihen krapulaan on pitänyt varautua, aika inhottavaa on herätä jostain ihan väärästä paikasta ja lähteä luovimaan kotiin. Vielä jos joutuu menemään kauppaan (ja se on tunnelin S-Market), niin ei kyllä ole kivaa.
coolcat82

Posts: 771

#8464 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Tää on nyt tämmönen tosi tyhmä kysymys oikeestaan... mut siis jos on paljon kavereita, jotka suurimmaks osaks on eri sukupuolta ku minä. Ni... mä kyllä ymmärrän jos ne kattelee jotenki pervosti, mut en vaan jaksa kiinnittää noihin kommentteihin esim. mun perseestä, mitään huomiota. Mut kun kommentit on sitä luokkaa et "ku heitin sinut siihen sun kaverille ni jäin kattoo perääs. Ja ei voinu mitää mut sun perse jäi niin elävästi päähän, et kun pääsin frendille takas ni oli pakko juosta suoraa vessaa (en olis halunnu tosiaankaan kuulla mitä tekemään, tarviiko sitä nyt kaikki kertoo *grr*)"
Ja yläkerran naapurinäijä (asun siis kerrostalossa,maantasokerroksessa ja mul on oma pihakin) avautu sitte näin: "kattelin tos koko viimekesän ku kaivelit rikkaruohoja sun muuta puutarhasiivousta... oli pakko painuu sisälle runkkaamaa"
Ja mulla on kuitenki siis ihan ollu housut jalassa tai kesällä hame...
Kysymys kuuluukin siis: saako kavereille sanoo noin??? Ku ei se nyt kuitenkaan oo kiva tietää jo etukäteen,et seuraavaks ku tongin kukkapenkkejä ni tiedän et frendi painuu sisälle parvekkeelta runkkaamaan ku näkee vaa minut. Joskus vois pitää mölyt mahassaan... ens kesänä kaivelen kukkapenkkeja pilkkihaalarit päällä varmaan *eiei*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8465 • • Edited Hitchhiker

kottarainen, 20.2.2007 16:43:
---
Hitchhiker, 20.2.2007 16:09:
---
Kaveri suitsutti Etolasta ostamaansa "taikasientä". Sillä lähti kuulemma kaikki niin hyvin et se intautu hinkkaamaan koko kämpän samalla kertaa. Itse en ole kokeillu, enkä käynyt edes Etolassa aikoihin..
Mut jos ei kemikaalit tehoa, niin kunnon välineet ainakin yhdessä pesuaineen kanssa. Turhaa ympäristön kuormittamista käyttää paljon aineita, jotka ei vieläpä edes toimi.



No löysin vielä luonnonmukaisemman vaihtoehdon, etikka on toimivaa kun tekee siitä liuoksen veden kanssa. Pistin etikkaa noin 3dl, 1l vettä ja lähti ihan kiitettävän hyvin nuo rasvatahrat pois *joo*.

Edit: Eli siis väkiviinaetikkaa, toiseltanimeltään etikkahappo.
larzizi

Posts: 1,661

#8466 • • larzizi

coolcat82, 23.2.2007 15:12:
Kysymys kuuluukin siis: saako kavereille sanoo noin???



Mun mielestä toi menee jo yli. Osaisin kuvitella, että joku omista kavereista voisi sanoa tuollaisen kerran läpällään, mutta jos toi on jatkuvaa ja tiedät ettei se ole läppä, niin on ehkä aika sanoa kyseisille miehille jotain. Ei se sanominen välttämättä mitään auta, mutta voisivat ehkä mahdollisesti jopa tiedostaa jollain tasolla sen, että et moisia kommentteja haluaisi enää kuulla.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#8467 • • sapeli jokukukamikä?
Tarkoittaako 'grape juice' greippimehua vai mehua joka on tehty viiniirypäleistä? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#8469 • • sapeli jokukukamikä?

JussiS, 24.2.2007 13:57:
---
sapeli, 24.2.2007 13:56:
Tarkoittaako 'grape juice' greippimehua vai mehua joka on tehty viiniirypäleistä? *ding*
---
Viinirypäleistä.



Mikähän sit ois englanniks greippimehu? Grapefruitjuice? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

fosa

Posts: 382

#8471 • • fosa

sapeli, 24.2.2007 14:15:
---
JussiS, 24.2.2007 13:57:
---
sapeli, 24.2.2007 13:56:
Tarkoittaako 'grape juice' greippimehua vai mehua joka on tehty viiniirypäleistä? *ding*
---
Viinirypäleistä.

---


Mikähän sit ois englanniks greippimehu? Grapefruitjuice? *hih*



Kyllä eli pähkinänkuoressa grape juice on rypälemehu ja grapefruit juice on greippimehu

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Late

Posts: 3,441

#8472 • • Late team Lasse
Minkä takia jotkut paidat lepattaa ärsyttävästi selästä, vaikka ne istuis ihan ok edestä? *ding*
coolcat82

Posts: 771

#8473 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Hmm... joo.. meillä on uus mikro ja se ei oo viel ollu samanaikasesti käytössä kun tietokone. Ja se on tossa seinän toisella puolella koneeseen nähden. Ja nyt kun se oli päällä äsken ni tietokonees rupes kuva väpättämään *ding* Siis mitä???? Jos se johtuu sähköistä ni miksei noin käy kun kahvinkeitintä tai leivänpaahdinta käyttää?? Mä oon kyl nyt hiukan äimänä et mist toi voi johtuu... *igor* Rakentavia ehdotuksia? *igor**ding**whaat*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

oooo

Posts: 1,249

#8474 • • oooo

coolcat82, 26.2.2007 13:04:
Hmm... joo.. meillä on uus mikro ja se ei oo viel ollu samanaikasesti käytössä kun tietokone. Ja se on tossa seinän toisella puolella koneeseen nähden. Ja nyt kun se oli päällä äsken ni tietokonees rupes kuva väpättämään *ding* Siis mitä???? Jos se johtuu sähköistä ni miksei noin käy kun kahvinkeitintä tai leivänpaahdinta käyttää?? Mä oon kyl nyt hiukan äimänä et mist toi voi johtuu... *igor* Rakentavia ehdotuksia? *igor**ding**whaat*



Oisko joku mikron säteily??

En mä tiedä laitteista mitään *nauru*
daffy

Posts: 737

#8475 • • daffy duck and cover

coolcat82, 26.2.2007 13:04:
Hmm... joo.. meillä on uus mikro ja se ei oo viel ollu samanaikasesti käytössä kun tietokone. Ja se on tossa seinän toisella puolella koneeseen nähden. Ja nyt kun se oli päällä äsken ni tietokonees rupes kuva väpättämään *ding* Siis mitä???? Jos se johtuu sähköistä ni miksei noin käy kun kahvinkeitintä tai leivänpaahdinta käyttää?? Mä oon kyl nyt hiukan äimänä et mist toi voi johtuu... *igor* Rakentavia ehdotuksia? *igor**ding**whaat*


Mikroaaltouunit toimii ~2,4 GHz taajuudella, ja sitä samaa taajuutta käyttää mm. monet langattomat puhelimet ja WLAN-tukiasemat joten teoriassa mikro saattaa häiritä niiden toimintaa. Ilmeisesti monitorikin on sitten ottanut siitä jotain häiriötä?

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

coolcat82

Posts: 771

#8476 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

daffy, 26.2.2007 13:21:
---
coolcat82, 26.2.2007 13:04:
Hmm... joo.. meillä on uus mikro ja se ei oo viel ollu samanaikasesti käytössä kun tietokone. Ja se on tossa seinän toisella puolella koneeseen nähden. Ja nyt kun se oli päällä äsken ni tietokonees rupes kuva väpättämään *ding* Siis mitä???? Jos se johtuu sähköistä ni miksei noin käy kun kahvinkeitintä tai leivänpaahdinta käyttää?? Mä oon kyl nyt hiukan äimänä et mist toi voi johtuu... *igor* Rakentavia ehdotuksia? *igor**ding**whaat*

---

Mikroaaltouunit toimii ~2,4 GHz taajuudella, ja sitä samaa taajuutta käyttää mm. monet langattomat puhelimet ja WLAN-tukiasemat joten teoriassa mikro saattaa häiritä niiden toimintaa. Ilmeisesti monitorikin on sitten ottanut siitä jotain häiriötä?



Meiksi ei kyl tajuu vieläkään, mut kiitos infosta. Tiedät varmasti paremmin ku minä *tirsk* On ainaki hienolta kuulostava selitys vaikka en mitään ymmärräkkään... *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

fosa

Posts: 382

#8477 • • Edited fosa

coolcat82, 26.2.2007 13:04:
Hmm... joo.. meillä on uus mikro ja se ei oo viel ollu samanaikasesti käytössä kun tietokone. Ja se on tossa seinän toisella puolella koneeseen nähden. Ja nyt kun se oli päällä äsken ni tietokonees rupes kuva väpättämään *ding* Siis mitä???? Jos se johtuu sähköistä ni miksei noin käy kun kahvinkeitintä tai leivänpaahdinta käyttää?? Mä oon kyl nyt hiukan äimänä et mist toi voi johtuu... *igor* Rakentavia ehdotuksia? *igor**ding**whaat*



Jotku sähkölaitteet aiheuttaa muutenki toisia enemmän häiriöitä sähköverkkoon.. Eli kuormittavat verkkoa epätasasesti liian heikoista suotokondensaattoreista yms. johtuen.. Voi johtua siitäkin.. Ottoteholtaan isompi laite aiheuttaa isompia epätasasuuksia eli siks esim. kahvinkeitin ei häiritse..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

pirpeli

Posts: 5,533

#8478 • • pirpeli
Miks mun kynsien alle kerääntyy likaa? Kynnet ei oo mitkää extrapitkät kakkakaapparit(tosin oon saanut niitä kasvatettua sellasen naisellisemman näköseksi :D), pesen käteni aina tarvittaessa, en työntele sormiani mihinkään kuonakasoihin. Silti ihan himassa sohvalla istuessa(kotikin ON siisti) sinne kynsien alle vaan kerääntyy tavaraa. Varsinkin kaupungilla hengailun jälkeen kynsimöiden alla on _aina_ töhnää o.O Tyhmää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#8479 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olen usein miettinyt, että kumpi on energiankulutuksen kannalta parempi ts. kummassa kuluu enemmän energiaa. Siinä, että kävelee kilometrin 15 minuutissa vai siinä, että kävelee kilometrin 20 minutissa.

Eli onko parempi kävellä reippaammin vai hitaammin sama matka?
wiwi

Posts: 1,575

#8480 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
No niin. Yksi vanhimmista lapsuudenystävistäni on menossa kesällä naimisiin ja minun pitäisi olla mukana järjestämässä polttareita. Totta puhuen mua ei suuremmin kiinnostaisi osallistua, sillä vaikka kyseessä onkin tärkeä ihminen, emme ole vuosiin juuri olleet tekemisissä enkä tunne ketään niistä ihmisistä, joiden kanssa homma pitäisi toteuttaa. Lisäksi tämä ystävä on kotoisin aika vanhoillisesta perheestä ja aina ollut jotenkin vähän liian...kunnollinen? Mikään ihan räävitön meininki ei siis tule kysymykseen, vaikka hauskaa pitäisi olla.

Siis: mitä ihmettä polttareissa ylipäätään tehdään? Onko kukaan ollut järjestämässä? Olisin todella kiitollinen hyvistä ideoista. *pepsodent*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.