Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,321 views

Beliar

Posts: 1,361

#8421 • • Beliar

Hitchhiker, 20.2.2007 16:09:
Mitenköhän pirussa saisi hyvinkin rasvottuneet keittiössä esiintyvät tahrat pois (on siis entisen asukkaan jäljiltä)?

Kokeiltu on: tolua ja eilaisia rasvalle tarkoitettuuja puhdistusaineita.

Ainoa mikä tulee mieleen niin natriumhydroksidi-liuos (ei vaan viitteis töistä lainailla) ja kun nuo pirulaiset ei millään meinaa lähteä pois.



Ostin joskus jostain kyprokselta pullon paikallista pontikkaa. Juotavaksi se ei olis kelvannu edes Nykäsen Masalle, mutta semosta tahraa ei ollutkaan, mikä sillä ei olis lähteny! Laminaatista lähti puukuvio!! *whaat*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Lyylikki

Posts: 2,975

#8422 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Hitchhiker, 20.2.2007 16:09:
Mitenköhän pirussa saisi hyvinkin rasvottuneet keittiössä esiintyvät tahrat pois (on siis entisen asukkaan jäljiltä)?

Kokeiltu on: tolua ja eilaisia rasvalle tarkoitettuuja puhdistusaineita.

Ainoa mikä tulee mieleen niin natriumhydroksidi-liuos (ei vaan viitteis töistä lainailla) ja kun nuo pirulaiset ei millään meinaa lähteä pois.



Äiti antoi mulle sitä Fairy:n "teho" suihketta. Sillä olen kyllä saanut kaiken maailman rasvat lähtemään ja muun muassa useamman vuoden käytössä olleen paistinpannun pohjan (mun mielestä myös kattiloiden pohjat pitää olla puhtaat) puhtaaksi, uunista rasvat veke, uunivuoan taas kirkkaaksi ja liedeltä kaikki pikkutahratkin veke.

Tosin jos sitä olet jo kokeillut, niin nämä kokemukset olivat sitten aivan turhia.
unoha

Posts: 929

#8423 • • unoha Lti-/UG Collective
Panna paukautanko vaiko en? Siinä vasta kysymys*igor*

--
Never Quit !

Amuck

Posts: 2,396

#8424 • • Amuck dub-i-dub

Sparkling, 30.11.2006 14:40:
Miksi esim. mp3-soittimen kuulokkeiden johdot on AINA sekasin kun ne pistää laukkuun ja vaikka kuinka nätisti yrittää ne sinne asetella *ding*


Tulit mieleen. :) Apu löytyi youtubesta.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Kriss G

Posts: 1,492

#8425 • • Kriss G Wir brauchen bass
Voiko super hiljaisen duunipäivän tylsyyteen kuolla? On nimittäin aika lähellä mikäli se on mahdollista.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Mimir

Posts: 1,366

#8426 • • Mimir Rouva Yninä

Kriss G, 21.2.2007 13:40:
Voiko super hiljaisen duunipäivän tylsyyteen kuolla? On nimittäin aika lähellä mikäli se on mahdollista.



Olen miettinyt samaa. Istuin eilen 8½ tunnin työpäivästä 6½ kahvihuoneessa. En valita siitä, ettei ole kiire, mutta siitä kylläkin, ettei ole tekemistä.

--
[Wings are growing on her.]

Freja

Posts: 8,775

#8427 • • Freja Sihteeri

Mimir, 21.2.2007 13:42:
---
Kriss G, 21.2.2007 13:40:
Voiko super hiljaisen duunipäivän tylsyyteen kuolla? On nimittäin aika lähellä mikäli se on mahdollista.

---


Olen miettinyt samaa. Istuin eilen 8½ tunnin työpäivästä 6½ kahvihuoneessa. En valita siitä, ettei ole kiire, mutta siitä kylläkin, ettei ole tekemistä.



Mä halun teidän työn.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mimir

Posts: 1,366

#8428 • • Mimir Rouva Yninä

Freja, 21.2.2007 13:45:
---
Mimir, 21.2.2007 13:42:
---
Kriss G, 21.2.2007 13:40:
Voiko super hiljaisen duunipäivän tylsyyteen kuolla? On nimittäin aika lähellä mikäli se on mahdollista.

---


Olen miettinyt samaa. Istuin eilen 8½ tunnin työpäivästä 6½ kahvihuoneessa. En valita siitä, ettei ole kiire, mutta siitä kylläkin, ettei ole tekemistä.

---


Mä halun teidän työn.



Usko mua, et todellakaan halua, mulla tuli ihan konkreettisesti perse kipeeks siitä pelkästä istumisesta *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Freja

Posts: 8,775

#8429 • • Freja Sihteeri

Mimir, 21.2.2007 13:46:
Usko mua, et todellakaan halua, mulla tuli ihan konkreettisesti perse kipeeks siitä pelkästä istumisesta *nauru*



Mut se ois mukava vastapaino sille helvetinmoiselle juoksemiselle ja joskus jopa 15-tuntiselle työpäivälle kun yksi ainoo tauko/istuutuminen minkäehti pitää oli kusen mittainen. Trust me, mä saattaisin pitää siitä jopa hetken.

Eiks siel oo mitään siivottavaa/järjesteltävää?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kriss G

Posts: 1,492

#8430 • • Kriss G Wir brauchen bass

Freja, 21.2.2007 13:45:
---
Mimir, 21.2.2007 13:42:
---
Kriss G, 21.2.2007 13:40:
Voiko super hiljaisen duunipäivän tylsyyteen kuolla? On nimittäin aika lähellä mikäli se on mahdollista.

---


Olen miettinyt samaa. Istuin eilen 8½ tunnin työpäivästä 6½ kahvihuoneessa. En valita siitä, ettei ole kiire, mutta siitä kylläkin, ettei ole tekemistä.

---


Mä halun teidän työn.



Otas viikko lomaa ja joka päivä istut himassa toimistotuolilla tekemättä mitään. Et saa lukea, kattoa telkkaria, kuunnella musiikki tai mitään vastaavaa. Netissä voi olla mutta suurin osa viihdyttävistä sivuista on lukossa. puolentunnin jalottelu tauko kahdesti päivässä. Mieti sen jälkeen uudestaan *nauru*

--
DESTROY ALL HIPPIES

sapeli

Posts: 11,768

#8431 • • sapeli jokukukamikä?

Kriss G, 21.2.2007 13:50:
Otas viikko lomaa ja joka päivä istut himassa toimistotuolilla tekemättä mitään. Et saa lukea, kattoa telkkaria, kuunnella musiikki tai mitään vastaavaa. Netissä voi olla mutta suurin osa viihdyttävistä sivuista on lukossa. puolentunnin jalottelu tauko kahdesti päivässä. Mieti sen jälkeen uudestaan *nauru*



Aikaa vois esimerkiks tappaa laskemalla päässä kuinka paljon tienaa rahaa jokaisena minuuttina ja tuntina kun voi vaan lekotella rauhassa - ja esim. lukea mukaan otettua kirjaa. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kriss G

Posts: 1,492

#8432 • • Kriss G Wir brauchen bass

sapeli, 21.2.2007 13:54:
---
Kriss G, 21.2.2007 13:50:
Otas viikko lomaa ja joka päivä istut himassa toimistotuolilla tekemättä mitään. Et saa lukea, kattoa telkkaria, kuunnella musiikki tai mitään vastaavaa. Netissä voi olla mutta suurin osa viihdyttävistä sivuista on lukossa. puolentunnin jalottelu tauko kahdesti päivässä. Mieti sen jälkeen uudestaan *nauru*

---


Aikaa vois esimerkiks tappaa laskemalla päässä kuinka paljon tienaa rahaa jokaisena minuuttina ja tuntina kun voi vaan lekotella rauhassa - ja esim. lukea mukaan otettua kirjaa. *vink*



Kirjasta tulee sanomista ja rahaa tulee se sivarin päivärahan verran. Et morjes *nauru*

--
DESTROY ALL HIPPIES

duvin

Posts: 582

#8433 • • duvin Jay v/d Veen

Kriss G,
Kirjasta tulee sanomista ja rahaa tulee se sivarin päivärahan verran. Et morjes *nauru*



Eihän se sit ole duunia, vaan rangaistus.
Timce

Posts: 5,381

#8434 • • Timce
"24":n 1. tuotantokausi tuossa levyillä, johon jokaiseen on merkattu kellonajat. Minkä mä nyt sitte lykkään ensimmäisenä soittimeen, ettei tarvitse rueta arpomaan? :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

r0n

Posts: 2,258

#8435 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Timce, 21.2.2007 17:32:
"24":n 1. tuotantokausi tuossa levyillä, johon jokaiseen on merkattu kellonajat. Minkä mä nyt sitte lykkään ensimmäisenä soittimeen, ettei tarvitse rueta arpomaan? :P



:D

--
6er reihe

sare

Posts: 100

#8436 • • sare

Timce, 21.2.2007 17:32:
"24":n 1. tuotantokausi tuossa levyillä, johon jokaiseen on merkattu kellonajat. Minkä mä nyt sitte lykkään ensimmäisenä soittimeen, ettei tarvitse rueta arpomaan? :P



muistaakseni tais alkaa toi eka 12sta, eli 12 am- mut en mee varmaks sanoon:P

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Timce

Posts: 5,381

#8438 • • Timce
Thanks...

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Snaggo

Posts: 1,147

#8439 • • Edited Snaggo ;__;
Miten uudesta kovalevystä saa "boot-kovalevyn"?

öh.

Muotoilenpa kysymyksen toisin, kun taisin juuri älytä mistä kiikasta;

Miten aseman tunnistekirjainta(C:/) voi vaihtaa kun se valittaa että system-osion kirjainta ei voi vaihtaa?

Ostin siis uuden kovon, asensin sille kans winukkan, tarkoituksena heivata myöhemmin vanhat paskat. kopioin eka kaiken tarvittavan jne.

edit: Lisätietona; Uusi kovo on SATA ja vanhat IDE...

--
bojoing.

aivastus

Posts: 499

#8440 • • Edited aivastus Ärsyttävä

Snaggo, 22.2.2007 00:47:
Miten uudesta kovalevystä saa "boot-kovalevyn"?

öh.

Muotoilenpa kysymyksen toisin, kun taisin juuri älytä mistä kiikasta;

Miten aseman tunnistekirjainta(C:/) voi vaihtaa kun se valittaa että system-osion kirjainta ei voi vaihtaa?

Ostin siis uuden kovon, asensin sille kans winukkan, tarkoituksena heivata myöhemmin vanhat paskat. kopioin eka kaiken tarvittavan jne.

edit: Lisätietona; Uusi kovo on SATA ja vanhat IDE...

C-asema taitaa yleisesti olla ensisijaisen levyn eka osio. Eli laitat BIOSista SATA-levyn ensisijaiseksi (heti CD-aseman jälkeen?) ja sit kai toivot parasta. Ongelmia voi myös aiheuttaa olemassaolevat osiot. Eli jos sieltä löytyy vanhalta levyltä C-osio, niin winukka ei taida sitä automaagisesti jyrätä. Muistin mukaan se tarkistais aina levyn MBR:stä et miltä osiolta buutataan ja sen mukaan arvailis noi kirjaimet. Eli ennen asennusta boottijärjestys kuntoon niin vois toimia.

<offtopic>Vastuuta en vihjeistä ota, en tässä vaiheessa iltaa enkä tässä kunnossa. Ihan mutu-fiiliksellä mennään.</ot>

edit. Nussitaan pilkkua, ehkä. SATA-levykin on IDE-levy. Ne vanhat taitaa olla PATA-levyjä.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.