Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,453,223 views

Claquesous

Posts: 3,206

#8161 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Verano, 13.1.2007 22:34:
a) heitin vitsin tosissani

b) huumorini on kuivakkaa



Miten voi olettaa, että joku aina tajuaa näin internetitse? Etenkin, kun ihmisen kommunikaatio tapahtuu jotain 80 prosenttisesti suullisen kommunikaation ulkopuolella. Tsori kuitenkin, etten käsittänyt suorastaan nerokasta vitsiä.

--
32. of December

Verano

Posts: 4,649

#8162 • • Verano Merituuli

Claquesous, 14.1.2007 05:33:
Miten voi olettaa, että joku aina tajuaa näin internetitse? Etenkin, kun ihmisen kommunikaatio tapahtuu jotain 80 prosenttisesti suullisen kommunikaation ulkopuolella. Tsori kuitenkin, etten käsittänyt suorastaan nerokasta vitsiä.



1) Ei voikaan. 2) Totta. 3) Saat anteeksi.

Tai no itse asiassa ei voi olettaa, että kaikki aina tajuavat, mutta voi olettaa että joku aina tajuaa.

Mutta annetaan tilaa seuraavalle tyhmälle kysymykselle.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#8163 • • Jussi Soro choon!

Claquesous, 13.1.2007 14:31:
Pah, ihan kuin jenkit olisi ainoa kansa, jossa esiintyy idiotismia. Samanlaisia typeriä tempauksia tekevät kaikkien maailman kansojen jäsenet. Typerää eurooppalaista oman (pseudo)paremmuuden alleviivaamista.


Ei Jenkit tietenkään ainoo kansa oo, joka tekee jotain noin tyhmää. Ne on silti ainoo kansa, joka pystyy haastamaan oikeuteen firman esimerkiks siitä syystä, ettei ääni kuulu stereona kun molemmat napit tunkee oikeeseen korvaan.
rainy

Posts: 208

#8164 • • rainy
Taidan olla tosi herkkusuu, mutta tuli mieleen että miksei niistä sipsejäkään ole enää semmosissa ihan pienissä pusseissa? Tai jos on niin ei ainakaan enää normaaalin kaupan hyllyssä. Miksi aina pitää ostaa joku järkyttävä jumbopussi jos haluaa vaan vähä raksuttaa jotain ku kattoo illalla leffan yksin. ???
larzizi

Posts: 1,661

#8165 • • larzizi

RINY, 15.1.2007 11:37:
Taidan olla tosi herkkusuu, mutta tuli mieleen että miksei niistä sipsejäkään ole enää semmosissa ihan pienissä pusseissa? Tai jos on niin ei ainakaan enää normaaalin kaupan hyllyssä. Miksi aina pitää ostaa joku järkyttävä jumbopussi jos haluaa vaan vähä raksuttaa jotain ku kattoo illalla leffan yksin. ???



Kyllä mä ainakin olen nähnyt noita pieniä pusseja monissakin paikoissa *joo* Itse en vaan nää niissä mitään järkeä, kun hinta kuitenkin on ihan kohtuullinen.. Mieluummin sitten ostaa samaan syssyyn isomman pussin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Occu

Posts: 2,528

#8166 • • Occu
sulla on väärät lähikaupat.
ainakin meijän kapasta saa pikkupusseja.

--
..::MOI::..

rainy

Posts: 208

#8167 • • rainy

larzizi, 15.1.2007 11:41:
---
RINY, 15.1.2007 11:37:
Taidan olla tosi herkkusuu, mutta tuli mieleen että miksei niistä sipsejäkään ole enää semmosissa ihan pienissä pusseissa? Tai jos on niin ei ainakaan enää normaaalin kaupan hyllyssä. Miksi aina pitää ostaa joku järkyttävä jumbopussi jos haluaa vaan vähä raksuttaa jotain ku kattoo illalla leffan yksin. ???

---


Kyllä mä ainakin olen nähnyt noita pieniä pusseja monissakin paikoissa *joo* Itse en vaan nää niissä mitään järkeä, kun hinta kuitenkin on ihan kohtuullinen.. Mieluummin sitten ostaa samaan syssyyn isomman pussin.



No en mä ainakaan oo niitä löytäny mistään! Ainakaan niistä kaupoista missä mä käyn. Tosin en kyllä oo tsekannu mitää hybermarkettien hyllyjä, kun en niin isoissa kaupoissa käy melkeen ikinä, ihan välimatkan takiakin.
larzizi

Posts: 1,661

#8168 • • larzizi

RINY, 15.1.2007 11:44:
No en mä ainakaan oo niitä löytäny mistään! Ainakaan niistä kaupoista missä mä käyn. Tosin en kyllä oo tsekannu mitää hybermarkettien hyllyjä, kun en niin isoissa kaupoissa käy melkeen ikinä, ihan välimatkan takiakin.



En mäkään mistään hybermarketeista tiedä *vink* Esim. jopa Vapaa Valinnassa näytti noita olevan.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

rainy

Posts: 208

#8169 • • rainy

larzizi, 15.1.2007 11:47:
---
RINY, 15.1.2007 11:44:
No en mä ainakaan oo niitä löytäny mistään! Ainakaan niistä kaupoista missä mä käyn. Tosin en kyllä oo tsekannu mitää hybermarkettien hyllyjä, kun en niin isoissa kaupoissa käy melkeen ikinä, ihan välimatkan takiakin.

---


En mäkään mistään hybermarketeista tiedä *vink* Esim. jopa Vapaa Valinnassa näytti noita olevan.



En mä tiedä mis Vapaa Valinassa sä käyt mut ei tossa ainakaan oo mis mä käyn. Pitää kai mennä uudestaan tarkistamaan! Nyt sentään pätkiksiä saa jo pusseissa! Niitä ei tartte enää ostaa yksittäisinä. *vink* Sekin hassua kun ovat niin hyvänmakusen patukan luoneet ja sitten sitä myydään semmosina parin sentin pitusina pienin tikkuina. *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#8170 • • larzizi

RINY, 15.1.2007 12:36:
Nyt sentään pätkiksiä saa jo pusseissa! Niitä ei tartte enää ostaa yksittäisinä. *vink* Sekin hassua kun ovat niin hyvänmakusen patukan luoneet ja sitten sitä myydään semmosina parin sentin pitusina pienin tikkuina. *nauru*



Oon kanssa nyt löytänyt vihdoin noi pätkispussit kaupoista ja oon niistä ikionnellinen *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KooKie

Posts: 4,338

#8171 • • KooKie aka. Petress Pan
Tuleeko kellekään äkkiseltään mieleen, mistä netistä löytää kuvan isorintaisesta naisesta ilman paitaa, jolla on kädet levällään (T-asento) ja mielellään sormetkin ojennettuna?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

aleksisi

Posts: 282

#8172 • • aleksisi

KooKie, 15.1.2007 15:09:
Tuleeko kellekään äkkiseltään mieleen, mistä netistä löytää kuvan isorintaisesta naisesta ilman paitaa, jolla on kädet levällään (T-asento) ja mielellään sormetkin ojennettuna?

irc-galleria??

--
siellä missä jatkot..

duvin

Posts: 582

#8174 • • duvin Jay v/d Veen

RINY, 15.1.2007 11:37:
Taidan olla tosi herkkusuu, mutta tuli mieleen että miksei niistä sipsejäkään ole enää semmosissa ihan pienissä pusseissa? Tai jos on niin ei ainakaan enää normaaalin kaupan hyllyssä. Miksi aina pitää ostaa joku järkyttävä jumbopussi jos haluaa vaan vähä raksuttaa jotain ku kattoo illalla leffan yksin. ???



kyllähän semmonen normijättipussi menee yhen leffan aikana helposti :)
aleksisi

Posts: 282

#8175 • • aleksisi

ALIEN, 15.1.2007 15:39:

miten sä tuolta löydät tollasen?


nojoo, kai niil on paita pääl ja (yleensä) sidupullo toises kädessä, mutta aina ei voi saada kaikkee mitä tahtoo vaan joutuu tehdä kompromissejä..

--
siellä missä jatkot..

Avatar
#8176 • • ALIEN Guest

KooKie, 15.1.2007 15:09:
Tuleeko kellekään äkkiseltään mieleen, mistä netistä löytää kuvan isorintaisesta naisesta ilman paitaa, jolla on kädet levällään (T-asento) ja mielellään sormetkin ojennettuna?



vitruvian woman

02_1_b.JPG
KaveriTavara

Posts: 440

#8177 • • KaveriTavara pyryharakka
ärsyttävällä pikku kakaralla on taas miksi kysely aika...
miksi meri vesi on suolaista?
onko merisuolalalla mitääs tekemistä meren kanssa, jos on niin mitä ja miksi?

--
hyvässä lihassa ei harmita

Mellu-

Posts: 4,006

#8178 • • Mellu-
pitäs mennä paalauttamaan auto mutta.. kannattaako eka käyttää purkaamolla ja revityttää kaikki toimivat osat irti ja saada niistä nimellinen korvaus (vai saako niistä edes?) ja mites sitte käytännössä..mitä kaikkee pitää tehdä että saa auton paaliksi..eikös siitäkin jonkun korvauksen saa? auttalkkee ko naanen o pulassa

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Gisou

Posts: 114

#8179 • • Gisou
Miten saan macin excelissä(2004) lukittua solun? Eli windows koneilla se on F4. Ei löydy ohjeista, ei millään.

--
Eläinten maailma on ihmeellinen.

aivastus

Posts: 499

#8180 • • aivastus Ärsyttävä
Miten merivesi voi olla eri korkeudella eri kaupungeissa?

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.