Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,486,892 views

liikkuva muna

Posts: 2,652

#7481 • • liikkuva muna an egg on the move

coolcat82, 10.11.2006 18:11:
Miks naapurit soittaa poliisit mielummin kun tulee soittamaan ovikelloa ja huomauttamaan että niitä joku asia häiritsee??? *eiei* Tota mä en ole koskaan tajunnu, en mä nyt sentään mikään sinko kädessä tuu ovea aukasemaan jos naapureilla on asiaa. Tai sitte ne jostaan syystä pelkää mua oikeesti *ding* Mä oon ihan tavallinen naapuri anyway ni ei käy järkeen... *hmph* Ja on se kiva kun muutkin naapurit tuijottaa ikkunoista naama pitkällään et sinne ne taas menee *dissaa*



mä ainakin soittaisin ihan vittuillakseni. mulla on yks mulkku naapuri joka soittaa musaa vitun kovalla välillä yöhön asti, jos joskus pärähdän siihen ni soitan kyllä kytät ja ilmotan suoraan hoasille että kenkää noille, löpinät sikseen. *joo*
coolcat82

Posts: 771

#7482 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

alek száhala, 10.11.2006 21:50:
---
coolcat82, 10.11.2006 18:11:
Miks naapurit soittaa poliisit mielummin kun tulee soittamaan ovikelloa ja huomauttamaan että niitä joku asia häiritsee??? *eiei* Tota mä en ole koskaan tajunnu, en mä nyt sentään mikään sinko kädessä tuu ovea aukasemaan jos naapureilla on asiaa. Tai sitte ne jostaan syystä pelkää mua oikeesti *ding* Mä oon ihan tavallinen naapuri anyway ni ei käy järkeen... *hmph* Ja on se kiva kun muutkin naapurit tuijottaa ikkunoista naama pitkällään et sinne ne taas menee *dissaa*

---


mä ainakin soittaisin ihan vittuillakseni. mulla on yks mulkku naapuri joka soittaa musaa vitun kovalla välillä yöhön asti, jos joskus pärähdän siihen ni soitan kyllä kytät ja ilmotan suoraan hoasille että kenkää noille, löpinät sikseen. *joo*



Olisitpa vittumainen naapuri *dissaa* Varsinki jos yläkerrasta kuuluu lauantaiaamuna puol kybästä asti muijan huutoa tyyliin "lopeta!" "irti minust" tai "älä koske minuu" ja huonekalut saa uuden lookin ja sitte koko ilta kuuluu naputusta kun korjaillaan niitä aamusta asti hajotettuja tavaroita... *justjoo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

andi--

Posts: 1,381

#7483 • • andi-- lunttu

P|astic, 10.11.2006 20:32:
no jos oikein muistan niin airbagi on aika herkkä ja siks semmosel mobiililla jossa semmoset on pitäs aina käyttää turvavöitä ku sit sattuu jos ei oo turvavöitä ja jos se laukee ja ei oo jämysti siinä penkisää ite



Tälleen vähän ohi aiheen: Missä vaan ajoneuvossa sitä turvavyötä pitäisi käyttää oman ja etenkin toisten turvallisuuden takia. En oo oikein koskaan tajunnut ihmisiä jotka ei turvavyötä käytä, aika halpa henkivakuutus. *eiei*

--
- RAAH -

flygfisk

Posts: 327

#7484 • • flygfisk

andi--, 11.11.2006 13:32:
Tälleen vähän ohi aiheen: Missä vaan ajoneuvossa sitä turvavyötä pitäisi käyttää oman ja etenkin toisten turvallisuuden takia. En oo oikein koskaan tajunnut ihmisiä jotka ei turvavyötä käytä, aika halpa henkivakuutus. *eiei*



Tiedän henkilön, joka ei käytä turvavyötä siksi, että ennen kiperää tilannetta pystyy nopeammin hyppäämään autosta pois. Esim. Nyt ollaan menossa kohti kallioleikkauksia --> hyppy autosta ennen törmäystä. *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#7486 • • Freja Sihteeri
Esimerkkitilanne:
Ostokset maksavat 6.75 euroa. Asiakas antaa 11.75 ja sanoo "anna mulle 5 euroa takasin".

Mistä tämä johtuu? Miksi pitää sanoa että "anna mulle niin ja niin paljon", jos se on se summa minkä olen takaisin antamassa? (en siis nyt tarkoita sitä tilannetta kun ostokset maksavat 4e, asiakas antaa kympin ja sanoo "anna 5 e takasin", eli saisin juomarahaa.)
Pitääkö nämä kyseiset asiakkaat meitä laskutaidottomina (ja ei, eihän se konekaan osaa näyttää paljonko pitää antaa takaisin jos näppäilee sen summan sinne), vai haluaako ne vaan päteä, että he osaavat laskemisen taidon, vai mikä ihme tässä nyt on taustalla? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Inferno@Tre

Posts: 678

#7487 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Taa pääsee loistaan tietämättömyydellään.

Tietääkö kukaan onko spottivalon GU10 kanta sama tai edes yhteensopiva GZ10 kanssa.
Omassa lampussa lukee GZ10 eikä puolessa kaupungissa näytä olevan tuollaista spottia ainakaan markettitavarana.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

P|astic

Posts: 249

#7488 • • P|astic

andi--, 11.11.2006 13:32:
---
P|astic, 10.11.2006 20:32:
no jos oikein muistan niin airbagi on aika herkkä ja siks semmosel mobiililla jossa semmoset on pitäs aina käyttää turvavöitä ku sit sattuu jos ei oo turvavöitä ja jos se laukee ja ei oo jämysti siinä penkisää ite

---


Tälleen vähän ohi aiheen: Missä vaan ajoneuvossa sitä turvavyötä pitäisi käyttää oman ja etenkin toisten turvallisuuden takia. En oo oikein koskaan tajunnut ihmisiä jotka ei turvavyötä käytä, aika halpa henkivakuutus. *eiei*



pointti oli lähinnä tässä se että jos vaikka siirtää autoo tai jotai eli jolloin vauhti ei kasva kovin suureksi

--
Naturalbornloverman

AaKo

Posts: 637

#7489 • • AaKo Tosi veivaaja
tänään ruokapöydässä tuli ihmeteltyä isosporukassa et mikäs sen lajin nimi olikaan missä hypitään katoilla/kaiteilla..ja ties minkäpäältä? kaikki tiesi sen..mut kukaan ei muistanu sen lajin nimee? :D

--
En se mää ollut!!!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#7490 • • Jussi Soro choon!

MaaKoz, 11.11.2006 15:55:
tänään ruokapöydässä tuli ihmeteltyä isosporukassa et mikäs sen lajin nimi olikaan missä hypitään katoilla/kaiteilla..ja ties minkäpäältä? kaikki tiesi sen..mut kukaan ei muistanu sen lajin nimee? :D


parkour?
AaKo

Posts: 637

#7491 • • AaKo Tosi veivaaja

JussiS, 11.11.2006 15:56:
---
MaaKoz, 11.11.2006 15:55:
tänään ruokapöydässä tuli ihmeteltyä isosporukassa et mikäs sen lajin nimi olikaan missä hypitään katoilla/kaiteilla..ja ties minkäpäältä? kaikki tiesi sen..mut kukaan ei muistanu sen lajin nimee? :D

---

parkour?



KYYLLÄ!!!! se seoli! *jiihaa* vähän ärsytti kaikkia kun kellekkään ei tullu mieleen sitä sanaa sillo.mut sainpas mielenrauhan

--
En se mää ollut!!!

blastic

Posts: 930

#7492 • • Edited blastic ballistic ballstick

MaaKoz, 11.11.2006 15:55:
tänään ruokapöydässä tuli ihmeteltyä isosporukassa et mikäs sen lajin nimi olikaan missä hypitään katoilla/kaiteilla..ja ties minkäpäältä? kaikki tiesi sen..mut kukaan ei muistanu sen lajin nimee? :D



Hmmm.... olisko ollu Parkour?

Edit: äh, olin hidas :-/
KooKie

Posts: 4,338

#7493 • • KooKie aka. Petress Pan
Voiko Jenkkeihin lähettää postissa paketin, joka sisältää salmiakkia? Saattaa olla maailman tyhmin kysymys, mutta kun en oo tota jenkkien hysteerisyystasoa tältä osin seurannut, niin ajattelin kysyä fiksummilta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ella_

Posts: 1,329

#7494 • • ella_

KooKie, 11.11.2006 16:42:
Voiko Jenkkeihin lähettää postissa paketin, joka sisältää salmiakkia? Saattaa olla maailman tyhmin kysymys, mutta kun en oo tota jenkkien hysteerisyystasoa tältä osin seurannut, niin ajattelin kysyä fiksummilta.



postin sivuilta kielletyt lähetykset jenkkeihin:


Raha, arvopaperit, matkashekit, platina, kulta ja hopea valmistettuna tai valmistamattomana, jalokivet, korut sekä muut arvoesineet. Alkoholi, arpajaismateriaali, ehkäisyvälineet, eräät lääkkeet, liha- ja maataloustuotteet, puuvilla ja puuvillan siemenet. Lehden tai painotuotteen liitteenä ei saa olla vastauslähetystä, jonka palautusosoite on Yhdysvalloissa.

eli salmiakkia postiin vaan :)

--
Elementary, my dear.

KooKie

Posts: 4,338

#7495 • • KooKie aka. Petress Pan

ella_, 11.11.2006 16:55:
[salapoliiseilua]



Kiitos vaivannäöstä. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

night.

Posts: 21

#7496 • • night.
miks ihmees chupachup-tikkarin muovitukussa siin pääs mis karkki on kiinni ni o reikä??*täh*
Tropico

Posts: 246

#7497 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

night., 11.11.2006 17:43:
miks ihmees chupachup-tikkarin muovitukussa siin pääs mis karkki on kiinni ni o reikä??*täh*



Villi veikkaus; kun sitä karkkia menee sinne reikään, se pallo pysyy tikussa paremmin paikallaan.
Reiät on aina vähän mysteerejä :)
Avatar
#7498 • • ALIEN Guest

Tropico, 11.11.2006 18:04:
Reiät on aina vähän mysteerejä :)



jep, ja niitä on kiva aina välillä tutkiskella :D
night.

Posts: 21

#7499 • • night.

Tropico, 11.11.2006 18:04:
---
night., 11.11.2006 17:43:
miks ihmees chupachup-tikkarin muovitukussa siin pääs mis karkki on kiinni ni o reikä??*täh*

---


Villi veikkaus; kun sitä karkkia menee sinne reikään, se pallo pysyy tikussa paremmin paikallaan.
Reiät on aina vähän mysteerejä :)



juu nii oon itekkin veikannu, mut ei kaikis oo sitä ja silti ne pysyy ihan hyvin kii. mysteerinen reikä...*slurps*
Tropico

Posts: 246

#7500 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

night., 11.11.2006 18:18:
---
Tropico, 11.11.2006 18:04:
---
night., 11.11.2006 17:43:
miks ihmees chupachup-tikkarin muovitukussa siin pääs mis karkki on kiinni ni o reikä??*täh*

---


Villi veikkaus; kun sitä karkkia menee sinne reikään, se pallo pysyy tikussa paremmin paikallaan.
Reiät on aina vähän mysteerejä :)

---


juu nii oon itekkin veikannu, mut ei kaikis oo sitä ja silti ne pysyy ihan hyvin kii. mysteerinen reikä...*slurps*



Lisää tikkulaaduista: Joissainhan tuo tikku on paperia = ei reikää, jossain taas muovia = reikä löytyy... löytynee jostain noitten välistä se vastaus =)