Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,482,265 views

domi

Posts: 7,069

#7221 • • domi Työn sankari.

JussiS, 4.10.2006 21:31:
---
-K-, 4.10.2006 21:20:
kunhan purkauduin, koska toi ei vaan toimi vaikka kaikki pitäs olla oikein , nyt toi vaan sano ittensä jostain syystä irti...

---

Mites se vika sit ilmenee? Mikä käyttis? Mikä modeemi? Mikä salaus?

Yks mitä kantsii koittaa, on et jos käytät windows xp:n omaa langattoman hallintaa, niin poistat advanced settingistä _kaikki_ verkot, käynnistät koneen uudestaan ja sit koitat logata uusiks omaan verkkoos.


Tai myöskin ekaksi katsoa et näkyykö siellä langattomissa verkoissa sitä tukiasemaa mihin koitat kiinni. Myöskin kannattaa koittaa mennä tukiasemaan verkkokaapelilla kiinni, et onko se kunnossa.
Kimbou

Posts: 608

#7222 • • Kimbou

domi, 4.10.2006 21:39:
---
JussiS, 4.10.2006 21:31:
---
-K-, 4.10.2006 21:20:
kunhan purkauduin, koska toi ei vaan toimi vaikka kaikki pitäs olla oikein , nyt toi vaan sano ittensä jostain syystä irti...

---

Mites se vika sit ilmenee? Mikä käyttis? Mikä modeemi? Mikä salaus?

Yks mitä kantsii koittaa, on et jos käytät windows xp:n omaa langattoman hallintaa, niin poistat advanced settingistä _kaikki_ verkot, käynnistät koneen uudestaan ja sit koitat logata uusiks omaan verkkoos.

---

Tai myöskin ekaksi katsoa et näkyykö siellä langattomissa verkoissa sitä tukiasemaa mihin koitat kiinni. Myöskin kannattaa koittaa mennä tukiasemaan verkkokaapelilla kiinni, et onko se kunnossa.



siis ku mä en oikeesti tajuu näistä jutuista oikeestaan yhtään mitään. Ihmetyttää vaan kun tuolla alhalla toi ilmottaa että "langaton verkkoyhteys" tila yhdistetty ja "signaali hyvä" mutta selain tai mikään muukaan ei toimi, netti ei toimi.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

domi

Posts: 7,069

#7223 • • domi Työn sankari.

-K-, 4.10.2006 22:34:
siis ku mä en oikeesti tajuu näistä jutuista oikeestaan yhtään mitään. Ihmetyttää vaan kun tuolla alhalla toi ilmottaa että "langaton verkkoyhteys" tila yhdistetty ja "signaali hyvä" mutta selain tai mikään muukaan ei toimi, netti ei toimi.


Sit Käynnistä-Suorita-command ja ipconfig, katot et ip-osoite on ihan oikein, mikä pitääkin.
sapeli

Posts: 11,768

#7224 • • sapeli jokukukamikä?
Minä päivänä on useimmalla klubbarilaisella synttärit? Meinaan tänään on tosi pitkä lista... Ihmettelenpähän vaan *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lunake

Posts: 800

#7225 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

embie, 4.10.2006 21:36:
Onks helsingissä jossain ilotulitus?? Hirvee jyrinä kuuluu ulkoo, täs Lintsin kupeessa *ding*



Jossain juu oli iloinentulitus, mutta missä ja miksi ?
Tapittelin ikkunasta hienoa näytöstä. *aplodit*

--
Hedelmällisyys on påp!

AnssiV

Posts: 1,798

#7226 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Messengerin Plus-plugarustahan löytyy tuollainen "minä kuuntelen nyt"-toiminto. Tämä kuitenkin näyttää minulla Media Playerillä soivien biisien nimet niin että itse kappaleen nimi on ensin ja esittäjä perässä. Kuinka saan käännettyä nuo toisinpäin?
kml

Posts: 1,142

#7227 • • kml Keyhole Markup Language
Onko näis soluissa yleensä tällanen meininki, et jos kuullaan et joku liikkuu "yhteisissä tiloissa", niin ei varmana tulla ulos omasta huoneesta ?

Oon nyt asunu 4 hengen solussa vajaan viikon, ja nähny kahta kämppistä kerran, toiselle vaan ehtiny sanomaan moi. En edes tiiä asuuko tääl kolmatta :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Freja

Posts: 8,775

#7228 • • Freja Sihteeri

kml, 9.10.2006 18:43:
Onko näis soluissa yleensä tällanen meininki, et jos kuullaan et joku liikkuu "yhteisissä tiloissa", niin ei varmana tulla ulos omasta huoneesta ?

Oon nyt asunu 4 hengen solussa vajaan viikon, ja nähny kahta kämppistä kerran, toiselle vaan ehtiny sanomaan moi. En edes tiiä asuuko tääl kolmatta :P



No sullapas on sosiaaliset kämppikset *ding* mul oli joskus kai si säkä, aivan ihanat kämppikset, istuttii aina yhessä tupakalla ja keittiössä jos telkusta ei tullu mitään. oli ihan mukavaa *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kml

Posts: 1,142

#7229 • • kml Keyhole Markup Language

Freja, 9.10.2006 18:47:
No sullapas on sosiaaliset kämppikset *ding* mul oli joskus kai si säkä, aivan ihanat kämppikset, istuttii aina yhessä tupakalla ja keittiössä jos telkusta ei tullu mitään. oli ihan mukavaa *hymy*



Joo, mä oon aika varma et täällä asuu vaan irkkaajia *nauru* (siis mun lisäks)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#7230 • • WiljamiDzay Nyypiö

kml, 9.10.2006 18:43:
Onko näis soluissa yleensä tällanen meininki, et jos kuullaan et joku liikkuu "yhteisissä tiloissa", niin ei varmana tulla ulos omasta huoneesta ?

Oon nyt asunu 4 hengen solussa vajaan viikon, ja nähny kahta kämppistä kerran, toiselle vaan ehtiny sanomaan moi. En edes tiiä asuuko tääl kolmatta :P



Lyhyesti ja ytimekkäästi: ON.

Tai jos käy suunnaton ihme, kämppis sattuu olemaan sosiaalinen (tällainen ihme sattunut kerran). Asuin viime talven (siis syyskuusta toukokuun loppuun) 4 hengen solussa, jonka asukkien kanssa keskustelin koko siellä asumisaikanani yhteensä n. 10 sanaa (tuohon sisältyy alkuun sanomani: Moi, mä oon Ville. Muutin tänne.)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

kml

Posts: 1,142

#7231 • • kml Keyhole Markup Language

WiljamiDzay, 9.10.2006 18:50:
Lyhyesti ja ytimekkäästi: ON.



Okei, no siit päästäänki toiseen tyhmään kysymykseen:

Pitääkö ne mua töykeenä, jos mä yritän sosialisoida ja meen vaik keittiöön samaan aikaan ku joku tekee siel ruokaa ? *nauru*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#7232 • • WiljamiDzay Nyypiö

kml, 9.10.2006 18:58:
---
WiljamiDzay, 9.10.2006 18:50:
Lyhyesti ja ytimekkäästi: ON.

---


Okei, no siit päästäänki toiseen tyhmään kysymykseen:

Pitääkö ne mua töykeenä, jos mä yritän sosialisoida ja meen vaik keittiöön samaan aikaan ku joku tekee siel ruokaa ? *nauru*



Toi on aika hankala juttu... Mä koitin tuota, mut aika usein ne ketä siinä asustivat menivät mahd nopeasti piiloon huoneisiinsa, antaen ymmärtää etteivät tule ulos ennen kuin olen poistunut keittiöstä.. *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

kml

Posts: 1,142

#7233 • • kml Keyhole Markup Language

WiljamiDzay, 9.10.2006 19:08:
Toi on aika hankala juttu... Mä koitin tuota, mut aika usein ne ketä siinä asustivat menivät mahd nopeasti piiloon huoneisiinsa, antaen ymmärtää etteivät tule ulos ennen kuin olen poistunut keittiöstä.. *nauru*


Joo, no pitänee sit viikonloppuna tehä tää The Finnish Way, ja mennä vaikka ton yhen ovelle kolkuttamaan kylmän kaljan kanssa, jonka nimen tiedän. :/

Taikka osua vahingossa keittiöön samaan aikaan sen kaljan kanssa, "Oho, mullapas on liikaa kaljaa, kelpaako?".

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#7234 • • WiljamiDzay Nyypiö

kml, 9.10.2006 19:13:
---
WiljamiDzay, 9.10.2006 19:08:
Toi on aika hankala juttu... Mä koitin tuota, mut aika usein ne ketä siinä asustivat menivät mahd nopeasti piiloon huoneisiinsa, antaen ymmärtää etteivät tule ulos ennen kuin olen poistunut keittiöstä.. *nauru*

---

Joo, no pitänee sit viikonloppuna tehä tää The Finnish Way, ja mennä vaikka ton yhen ovelle kolkuttamaan kylmän kaljan kanssa, jonka nimen tiedän. :/

Taikka osua vahingossa keittiöön samaan aikaan sen kaljan kanssa, "Oho, mullapas on liikaa kaljaa, kelpaako?".



Kokemuksesta voin kertoo, että kannattaa oottaa että kämppis on känässä... *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

kml

Posts: 1,142

#7235 • • kml Keyhole Markup Language

WiljamiDzay, 9.10.2006 19:15:
Kokemuksesta voin kertoo, että kannattaa oottaa että kämppis on känässä... *nauru*



Hahhahhah *nauru*. Joo, toi olikin hiton hyvä idea :).

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

kml

Posts: 1,142

#7236 • • kml Keyhole Markup Language
Löytyykö firefoxista jostain asetus, jolla saisi flasheista äänet pois ?

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

deena

Posts: 276

#7238 • • deena tenukeppi
Tietäiskö joku mistä sais tavaranpaikantimia? Avaimet aina hukassa........*grr*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.