Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,747 views

Fea

Posts: 690

#7201 • • Fea Ithaqua

Amokk, 3.10.2006 21:02:
Millä omenaviipaleiden tummumisen voi estää? tai ainakin hidastaa? Äkkiä nyt. :)



sitruunamehulla

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Avatar
#7202 • • Edited ALIEN Guest
kuis monen klubbaaja-naisen hyllystä löytyy Synthesizer-musiikkia, mistä myös tykkää?

esimerkki biisei mitä oon kuunnellut nyt öö.. vaivaiset 17-18 vuotta
(jösses! *ding**whaat*)


pikainen clippi:
Amuck

Posts: 2,396

#7203 • • Amuck dub-i-dub

Orza, [url=http://klubitus.org/
pikainen clippi:



Olisit sä varmasti voinut löytää tähän jonkun paremmankin esimerkin? Tuo on vaan niin monta kertaa kuultu ja kuunneltu ettei siihen voi suhtautua "puolueettomasti", jos tiedät mitä meinaan. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#7204 • • ALIEN Guest

Amokk, 4.10.2006 02:23:

Olisit sä varmasti voinut löytää tähän jonkun paremmankin esimerkin? Tuo on vaan niin monta kertaa kuultu ja kuunneltu ettei siihen voi suhtautua "puolueettomasti", jos tiedät mitä meinaan. :)



Vangelis. Ja onhan nyt noita mut Crocket kipale nyt sattuu olee mulle niitä yhtiä ihquimpii =D

Freja

Posts: 8,775

#7205 • • Freja Sihteeri
Koska ensilumi tulee tänä vuonna Helsinkiin?

Kuinka helpolla saa autolainan? Kauanko autokoulu kestää?

Jos halun säästää rahaa, onko parhainta laittaa se kotona possuun vai viedä pankkiin, avaten sille jonku säästötilin?

Onko jossain tehty joku tutkimus mikä määrittäisi maailman parhaimman työn/työpaikan?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Gleba

Posts: 549

#7206 • • Gleba

Freja, 4.10.2006 11:28:
Kauanko autokoulu kestää?

Jos halun säästää rahaa, onko parhainta laittaa se kotona possuun vai viedä pankkiin, avaten sille jonku säästötilin?



ite taisin olla autokoulussa jonku 3-4kk, riippuu ihan mitä tahtia käy.
jos on säännölliset tulot niin säästötili on hyvä, sitte laittaa semmosen että joka kuukausi menee automaattisesti joku tietty summa sinne :) toimii.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

sapeli

Posts: 11,768

#7207 • • sapeli jokukukamikä?
Mitä lauletaan Caaterin biisissä "Somebody"? *ding* Ei meinaa oikein millään löytyä sanoja netistä *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KaveriTavara

Posts: 440

#7208 • • Edited KaveriTavara pyryharakka
miten silmäripset kasvaa?kun ne ei näytä tietyn pisteen jälkeen kasvavan enää, mutta jos ne vaikka palaa niin ne kasvaa nopeesti takaisin.kasvaisko ne pidemmiksi jos nitä aina välillä vähän lyhentäis, niinkuin muutkin ihokarvat...*täh*
ja miksi?*ding*

--
hyvässä lihassa ei harmita

lostgone

Posts: 2,493

#7209 • • lostgone
Kävin lyllertelemässä uusilla urilla, niin jäin pohtimaan näitä kevyenliikenteen liikennesääntöjä.*joo* Jos kyltissä on yläpuolella jalankulkija ja alapuolella pyöräilijä, niin kummalla puolella mun pitäisi läähättää eteenpäin? (Joop, moon maalta).
Ja onko lenkkipoluissa aina jompikumpi puoli lenkkeilijöiden vai vaihtuuko se ihan samalla lailla q esim. normi maantiellä, koska monestihan se merkki on maalattu maahan?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lyylikki

Posts: 2,975

#7210 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

lostgone, 4.10.2006 16:30:
Kävin lyllertelemässä uusilla urilla, niin jäin pohtimaan näitä kevyenliikenteen liikennesääntöjä.*joo* Jos kyltissä on yläpuolella jalankulkija ja alapuolella pyöräilijä, niin kummalla puolella mun pitäisi läähättää eteenpäin? (Joop, moon maalta).
Ja onko lenkkipoluissa aina jompikumpi puoli lenkkeilijöiden vai vaihtuuko se ihan samalla lailla q esim. normi maantiellä, koska monestihan se merkki on maalattu maahan?*ding*



Hah...vai että maalta. Siellä maallahan niissä pikku taajamissa ne kaikki kevyenliikenteen väylät on merkattu niin, että kävelijä ylhäällä ja pyöräilijä alhaalla, ja se sitten tarkottaa sitä, että suditaan menemään "normi" liikennessäännön mukaan. Eli aina oikealla ja ohitetaan vasemmalta. Niinkus tielläliikkuessa esim. autolla. Mulle on ainakin ollu huomattavasti vaikeampaa sisäistää tätä pyöräilijät toisella puolen molempiinsuuntiin ja kävelijät toisella puolen. Hoh.

Jälkimmäistä kysymystä en kyllä ymmärtänyt. Ei lenkkipoluilla ole mitään merkkejä maalattuna, sillä lenkkipolku=pururata. Ainaskin siis mun mielestä *vink*
lostgone

Posts: 2,493

#7211 • • lostgone

Lyylikki, 4.10.2006 16:34:
---
---
.. Mulle on ainakin ollu huomattavasti vaikeampaa sisäistää tätä pyöräilijät toisella puolen molempiinsuuntiin ja kävelijät toisella puolen. Hoh.

Jälkimmäistä kysymystä en kyllä ymmärtänyt. Ei lenkkipoluilla ole mitään merkkejä maalattuna, sillä lenkkipolku=pururata. Ainaskin siis mun mielestä *vink*

Thanx. Selvensit molemmat epäkohdat.*hihu*
Ps. Mun lenkkipolut on asfalttisia. En tahdo että pultsarit raiskaa mua puistikossa q en ehi pakoon.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Apo

Posts: 1,574

#7212 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Lyylikki, 4.10.2006 16:34:
menemään "normi" liikennessäännön mukaan. Eli aina oikealla ja ohitetaan vasemmalta. Niinkus tielläliikkuessa esim. autolla.



Itseasiassa nykyisessä tieliikennelaissa ei taideta enää määritellä kummalla puolella tietä jalankulkijan pitää kävellä. Vanhemmissa versioissa oli kait määritelty että "oikealla puolella". Mutta vanhassa vara parempi, kyllä se on selvempää muille tielläliikkujille jos noiden ohjeiden mukaan mennään.

40 §
Jalankulkijan paikka tiellä

Jalankulkijan on käytettävä jalkakäytävää tai piennarta. Hän ei kuitenkaan saa jalkakäytävällä taluttaa polkupyörää tai mopoa, kuljettaa potkukelkkaa, hiihtää, luistella eikä kantaa kookasta taakkaa, jos siitä voi aiheutua huomattavaa haittaa muille jalankulkijoille.

Missä jalkakäytävää tai piennarta ei ole tai milloin sillä kulkeminen ei käy haitatta päinsä, jalankulkijan on käytettävä pyörätietä tai ajoradan reunaa.

Pyörätiellä jalankulkijan on yleensä käytettävä sen reunaa. (7.5.1997/414)

Ajoradalla jalankulkijan on ensisijaisesti käytettävä sen vasenta reunaa, jollei oikean reunan käyttäminen ole kulkureitin tai muiden syiden vuoksi turvallisempaa. Polkupyörää tai mopoa taluttava saa kuitenkin käyttää ajoradan oikeaa reunaa.
:D

Posts: 3,707

#7213 • • :D
Mikä on kun windoz xp ei löydä cdrompusta materiaalia?
Kun tuuppaan levyn sisään, niin näyttää aina et levyä ei
olisi asemassa. Sitten toisaalta, kun katsoo vaik clonecd:lla
niin se toimii ihan niinkuin pitäs. Ei ole väliä onko audio vai
data cd. yh. Voisko joku niksin kertoa miten tuon saa ehjättyä?
Kimbou

Posts: 608

#7214 • • Kimbou
miten V....SSA mä saan mun läppärille ton langattoman netin toimimaan????? kertokaa joku nopeesti kiitos tai toi P...A on kohta ikkunasta läpi....kiitos...

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

duvin

Posts: 582

#7215 • • duvin Jay v/d Veen

-K-, 4.10.2006 20:40:
miten V....SSA mä saan mun läppärille ton langattoman netin toimimaan????? kertokaa joku nopeesti kiitos tai toi P...A on kohta ikkunasta läpi....kiitos...



Tuostahan on helppo päätellä että a) mikä läppäri sulla on ja b) minkälaisen wlanin olet himaasi konffannut. Jos vielä kerrot käytätkö xp:tä vaiko jotain muuta käyttöjärjestelmää niin ihmiset vois jopa auttaakin.

Nopeana vinkkinä, läppäreissä on yleensä nappi, mistä wlanin saa päälle/pois (koska se syö turhaan virtaa mikäli sitä ei tarvi). Jos vaikka painaisit sitä. =)
domi

Posts: 7,069

#7216 • • domi Työn sankari.

-K-, 4.10.2006 20:40:
miten V....SSA mä saan mun läppärille ton langattoman netin toimimaan????? kertokaa joku nopeesti kiitos tai toi P...A on kohta ikkunasta läpi....kiitos...


Esimerkki tukipyynnöstä mihin vastataan todella mielellään *justjoo*

Toinen parhaista on et "Miks tää kone ei tee asiaa x/Miks tää kone tekee asiaa x"
Kimbou

Posts: 608

#7217 • • Kimbou

domi, 4.10.2006 20:57:
---
-K-, 4.10.2006 20:40:
miten V....SSA mä saan mun läppärille ton langattoman netin toimimaan????? kertokaa joku nopeesti kiitos tai toi P...A on kohta ikkunasta läpi....kiitos...

---

Esimerkki tukipyynnöstä mihin vastataan todella mielellään *justjoo*

Toinen parhaista on et "Miks tää kone ei tee asiaa x/Miks tää kone tekee asiaa x"



kunhan purkauduin, koska toi ei vaan toimi vaikka kaikki pitäs olla oikein , nyt toi vaan sano ittensä jostain syystä irti...

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#7218 • • Edited Jussi Soro choon!

-K-, 4.10.2006 21:20:
kunhan purkauduin, koska toi ei vaan toimi vaikka kaikki pitäs olla oikein , nyt toi vaan sano ittensä jostain syystä irti...


Mites se vika sit ilmenee? Mikä käyttis? Mikä modeemi? Mikä salaus?

Yks mitä kantsii koittaa, on et jos käytät windows xp:n omaa langattoman hallintaa, niin poistat advanced settingistä _kaikki_ verkot, käynnistät koneen uudestaan ja sit koitat logata uusiks omaan verkkoos.
embie

Posts: 531

#7219 • • embie Shwoopsie poo
Onks helsingissä jossain ilotulitus?? Hirvee jyrinä kuuluu ulkoo, täs Lintsin kupeessa *ding*
embie

Posts: 531

#7220 • • embie Shwoopsie poo

embie, 1.10.2006 22:21:
Mikä on sen baarin nimi, jonka sisäänkäynti on entisen Sohon vieressä? Kaverin kanssa jo viikko mietitty päämme puhki asiaa, eikä vaan muistu mieleen *poks*



Hahaa...se on Mocambo!! *pepsodent*