Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,485,253 views

Pätkis

Posts: 1,038

#6521 • • Pätkis Pikkis

niomic, 6.7.2006 01:30:

Itselleni tulee kyllä mieleen tästä toinen kysymys:
Saat kukkia esim. treffien alussa ja edessä on vielä vaik safka + leffa + käppäilyä ja who knows. Missä vaiheessa näin menevään tilaisuuteen tuotu kukka on korrektia heittää pois (vai pitääkö se esim. vahingossa jättää jonnekin :) Vai onko kukan tuominen tämmöiseen tilanteeseen enneminkin tuojan virhe juuri kukan aiheuttaman vaivan takia. Kaipa tuo unohtaminen jonnekin on paras tapa?



Herrajumala! se pitää viedä omaan kotiin asti se kukka! Jos ostaisin treffeille kukan annettavaksi ja deitti heittäis sen pois tai unohtais jonnekin ni huhhuh*pökr*

En tiedä onks kaikki yhtä hysteerisiä kuitenkaan... mut jos mun pehmoleluilla on tuntoaisti niin mun antamat kukat ei ymmärrettävästi voi vaan unohtua johonkin.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sapeli

Posts: 11,768

#6522 • • sapeli jokukukamikä?

Miksan, 5.7.2006 20:51:
Kaveri sai tankojuoppoudesta sakot 3-4 vuotta takaperin ku ajeli keskellä tietä laidasta laitaan kiemurrelen kauheessa känissä ja poliisit sattu ajaa autolla siinä takana hetken aikaa*nauru*



Luovia lukihäiriöitä taas, luin että sun "kaveri sai tankojuoppoudesta 3-4 vuotta" *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

cosmic

Posts: 389

#6523 • • cosmic :D

andi--, 11.7.2006 16:04:
---
cosmic, 11.7.2006 14:00:

Kuinkas kauan aurinkorasva säilyy?

---


Purnukassa varmasti lukee "parasta ennen"-päivä. Aurinkorasvan suojausteho vähenee ajan myötä, joten etelään suunnatessa ei ehkä kannata kaivaa sitä 3 vuotta vanhaa säästökoon pakkausta reissuun mukaan.. *hymy*



Itse asiassa ei lue. Toki olen sen katsonut tarkkaan läpi mutta ei lue vaikka mielestäni pitäisi. Tai sitten sitä vaan ei voi tarkasti sanoa, milloin se menee pilalle.

--
:D is an unproductive condition.

embie

Posts: 531

#6524 • • Edited embie Shwoopsie poo

cosmic, 11.7.2006 22:57:
---
andi--, 11.7.2006 16:04:
---
cosmic, 11.7.2006 14:00:

Kuinkas kauan aurinkorasva säilyy?

---


Purnukassa varmasti lukee "parasta ennen"-päivä. Aurinkorasvan suojausteho vähenee ajan myötä, joten etelään suunnatessa ei ehkä kannata kaivaa sitä 3 vuotta vanhaa säästökoon pakkausta reissuun mukaan.. *hymy*

---


Itse asiassa ei lue. Toki olen sen katsonut tarkkaan läpi mutta ei lue vaikka mielestäni pitäisi. Tai sitten sitä vaan ei voi tarkasti sanoa, milloin se menee pilalle.




sitä on kuullu sanottavan, että aurinkorasva kestää yhden kesän. Itse oon kuitenkin käyttäny menestyksekkäästi parikin kesää samaa rasvaa, eikä ole pahemmin kärvistyny
hallucinogen

Posts: 8,190

#6525 • • hallucinogen Edain
Eilen satoi kananmunan kokoisia rakeita ja joskus nähnyt jenkeissä satavan tennarin kokoisia. Joten kysymys kuuluu, miten näin isot rakeet muodostuvat?

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#6527 • • hallucinogen Edain

Bio, 12.7.2006 08:30:
Vastaus löytyi hyvinkin nopeasti googlettamalla ;)


Varmasti ois löytynyt mut oon liian laiska etsimään ;D

--
pikku-*possu*

Amuck

Posts: 2,396

#6528 • • Amuck dub-i-dub

embie, 11.7.2006 22:59:

sitä on kuullu sanottavan, että aurinkorasva kestää yhden kesän. Itse oon kuitenkin käyttäny menestyksekkäästi parikin kesää samaa rasvaa, eikä ole pahemmin kävistyny


Voihan sitä käyttää vielä vuoden jälkeenkin, mutta suojaava teho vähenee ja käy niinkuin rasvoille vanhentuessaan käy - se eltaantuu ja alkaa haista merkilliselle.
Ennemmin kannattaisi lotrata aurinkorasvaa niin paljon, että saa koko purkin kulumaan kesässä. Ja huom! Korkeatkaan suojakertoimet eivät estä ruskettumista, vain palamisprosessin.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

äm

Posts: 2,376

#6529 • • äm
Mitä teen loppuloman ajan?

Parhaillaan vedän lomaan kuuluvia pakollisia päiväkännejä, mutta mitä teen torstaina, perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina?
Jotain sellaista, jonka jälkeen maanantaina ei vituta töissä, että "miks v*tussa mä en tehnyt sitäjasitäjasitä lomalla?"

Haussa ämmälle lomaohjelma johon:

a) ei tarvita omaa autoa (laina-autoa mahdollisesti)
b) ei tarvita lomalla olevia ystäviä (viikonloppuna seuraa saatavilla kyllä)
c) ei kuulu lentämistä.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Freja

Posts: 8,775

#6530 • • Freja Sihteeri

äm, 12.7.2006 12:54:
Mitä teen loppuloman ajan?



Käy Korkeasaaressa? *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avernian

Posts: 7,451

#6531 • • Avernian Kerettiläinen

äm, 12.7.2006 12:54:
Haussa ämmälle lomaohjelma



Käy Suokissa jonkun miehen kanssa nautiskelemassa kesästä.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

äm

Posts: 2,376

#6532 • • äm
Korkeasaari - ok, ei ehkä yksin, mutta jos saisi seuraa.
Suokki - menossa tyttöseurassa tekemään jotain muuta kuin mitä ehdotuksessa ehkä haettiin :)

Lisää?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avernian

Posts: 7,451

#6533 • • Avernian Kerettiläinen

äm, 12.7.2006 13:42:
Lisää?



Lintsi, Hietsu, mansikoita auringonpaisteessa

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Mellu-

Posts: 4,006

#6534 • • Mellu-
onko olemassa jotain cd-kokoelmalevyä missä ois kaikkii biisei mitä soitetaan tyyliin lätkäpeleissä/muissa urheilutapahtumissa? hakusessa ois sellanen..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

hallucinogen

Posts: 8,190

#6535 • • hallucinogen Edain

äm, 12.7.2006 13:42:
Lisää?


Joku päivä-/piknikristeily Tallinnaan? Aika edullisia mun mielestä ollu, jotain 15-20e.

--
pikku-*possu*

Amuck

Posts: 2,396

#6536 • • Amuck dub-i-dub

Mellu-, 12.7.2006 15:19:
onko olemassa jotain cd-kokoelmalevyä missä ois kaikkii biisei mitä soitetaan tyyliin lätkäpeleissä/muissa urheilutapahtumissa? hakusessa ois sellanen..


Tuossa on vähän listaa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Amma

Posts: 2,383

#6537 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Japanialainen ruoka tuli ja vei mennessään... Mistä saisi Helsingin seudulla hankittua edullisesti:
a) valmiita annoksia?
b) tykötarpeita, jotta voisi itse ruveta sössimään annoksia itselleen?



Pystyykö luomusti isotissinen ihminen makaamaan kovahkolla alustalla mahallaan ilman suurempaa tuskaa? Entäs pehmeällä alustalla? Leviävätkö isot tissit maata pitkin joka ilmansuuntaan vai miten ne asettuvat vai asettuvatko?
Pystyykö silikonitissien kanssa makaamaan mahallaan "luontevasti"?

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#6538 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

onni3mk, 5.7.2006 18:15:
Pitäs purkaa Ikean tommonen "rautanen" parvi. Siinon yks kuuskulmamutteri (vaimikäsenyton), josta on kulmat menny aika sileiks, joten sitä on aika vaikee saada tommosella kuuskulma vääntimellä auki (lisäksi se on _aika_ kireelle ruuvattu). Keksiikö kukaan mitään konstia, millä ton ruuvin sais auki ja irti?


Onko siinä "ulkonevia osia" vai onko koko mutteri parven rungon "sisällä"? Jos on ulkonevia osia, niin pihdeillä sen voisi saada ruuvattua auki.

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#6539 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

cosmic, 11.7.2006 14:00:
Kuinkas kauan aurinkorasva säilyy?


Useimmissa näkemissäni on lukenut 12 kuukautta.

Muistaakseni kaikkien erilaisten rasvapurkkien ym. kosmetiikkatuotteiden(?) kylkeen on pitänyt laittaa Suomessa säilyvyysmerkintä vasta viime tai toissa vuodesta lähtien. En muista, tuliko säädös silloin voimaan vain Suomessa vai esim. EU-alueella. Merkkihän on yksinkertainen pieni piirros avatusta purkista, jonka kyljessä lukee esim. 12M tai 24M (eli luvut kuvaavat kuukausia). Jos purkki on hankittu Suomesta, eikä siinä ole säilyvyysmerkintää, se on todennäköisesti ainakin yli vuoden vanha. Kesäkuussa Itävallasta ostamassani Nivean aurinkorasvassa oli kyllä myös merkintä, joten ehkä se säädös koski EU:ta tai sitten se on ollut siellä käytössä jo pidempään.
Itse olen käyttänyt muutamia vuosia vanhoja rasvoja ja ihan hyvin ovat tuntuneet toimivan. Rasvahan tosin tuppaa härskiintymään tjsp, joten koostumus ja haju saattavat ajan myötä muuttua.

--
*etsiskel*

onni3mk

Posts: 3,973

#6540 • • onni3mk Onni on.

Amma, 12.7.2006 19:36:
---
onni3mk, 5.7.2006 18:15:
Pitäs purkaa Ikean tommonen "rautanen" parvi. Siinon yks kuuskulmamutteri (vaimikäsenyton), josta on kulmat menny aika sileiks, joten sitä on aika vaikee saada tommosella kuuskulma vääntimellä auki (lisäksi se on _aika_ kireelle ruuvattu). Keksiikö kukaan mitään konstia, millä ton ruuvin sais auki ja irti?

---

Onko siinä "ulkonevia osia" vai onko koko mutteri parven rungon "sisällä"? Jos on ulkonevia osia, niin pihdeillä sen voisi saada ruuvattua auki.



Ei kyl saa pihdeillä, kun ei saa pihdeillä mistään kiinni.

Mä muuten ostin tommosen lisäosan ruuvimeisseliin, jolla saa mutkankin kautta ruuvattua, mut se on ihan sukka *grr*

--
Onni on.