Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,685 views

ella_

Posts: 1,329

#621 • • ella_

solitaire:
Selittäkää joku mitä ihmettä tarkoittaa ”playa-hata”?



player-hater?

--
Elementary, my dear.

Toykio

Posts: 294

#622 • • Toykio
Nukkuminen sitä väsyä tekee?!*ding*
Aamuisin kun unettaisi aina niin paljon! Mutta illalla, vaikka on väsynytkin ei se uni aina vaan tule...
Cassu

Posts: 634

#623 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Päikkärit.......Lasketaanko jos pari kertaa heräs siin välil ja kellahtaa hetken päästä uudelleen ne eri päikkäreix...siin tapaukses nukuin tänään kolmet päikkärit....
*täh**nukkuu**nukkuu**nukkuu*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

andi--

Posts: 1,381

#624 • • andi-- lunttu

Toykio:
Nukkuminen sitä väsyä tekee?!*ding*
Aamuisin kun unettaisi aina niin paljon! Mutta illalla, vaikka on väsynytkin ei se uni aina vaan tule...


”Oikean” unirytmin (aamulla ei väsytä sairaasti, illalla väsyttää sopivasti) löytäminen kestää mulla ainakin helposti kuukaudenkin. Rytmin taas saa sekaisin helposti valvomalla viikonloppuna vaikka baarissa ja jatkoilla aamuun asti jne... Eli kyllä se rytmi löytyy jos orjallisesti joka ilta menee esim. 23 nukkumaan ja herää kello 7. *vink*

--
- RAAH -

<><

Posts: 227

#625 • • <>< ¤blub¤

andi--:

”Oikean” unirytmin (aamulla ei väsytä sairaasti, illalla väsyttää sopivasti) löytäminen kestää mulla ainakin helposti kuukaudenkin. Rytmin taas saa sekaisin helposti valvomalla viikonloppuna vaikka baarissa ja jatkoilla aamuun asti jne... Eli kyllä se rytmi löytyy jos orjallisesti joka ilta menee esim. 23 nukkumaan ja herää kello 7. *vink*



ihan totta!*joo* säännöllisyys nukkumistavoissa/ajoissa on aa ja oo.

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Unik

Posts: 4,117

#626 • • Unik
Unirytmi...mikä se on? Ala-asteen jälkeen rytmini ollut semmoinen, ettei sitä oikeastaan ole. Joka ilta klo:23 nukkumaan ja herätys joka aamu klo:7? Kuulostaa helvetiltä, hui *igor*
andi--

Posts: 1,381

#627 • • andi-- lunttu

unik:
Unirytmi...mikä se on? Ala-asteen jälkeen rytmini ollut semmoinen, ettei sitä oikeastaan ole. Joka ilta klo:23 nukkumaan ja herätys joka aamu klo:7? Kuulostaa helvetiltä, hui *igor*


Tiedän... helposti venähtää ilta/yö/aamu vähän pitkäks ja aamulla sit helvettiä nousta kouluun. Mut jotku oikeesti nukkuu noin kiltisti ja jaksaa varmasti paremmin ku mä. On tässä aika zombie-olo ku herää kuudelta ja tekee duunia 12h putkeen ja kotona onki sit jo ihan rättiväsyny. Täällä töissä istuessa ei kyl väsy kokoajan tunnu niin pahalta, aivot vaan ei oikein pelaa. Paras hereillä pitäjä on se, että kokoajan pitää olla menossa jonneki tai tehdä jotain. Siinä vaiheessa kun odottaa jotakin tapahtuvan tms niin alkaa väsyttämään niin perkeleesti... *nukkuu*

--
- RAAH -

Avatar
#628 • • Cera Guest
Jos ui lasit päässä, ja on siis huono näkö, ja sukeltaa, niin näkeeks sit hyvin veden alla?

:D hmm.
Avatar
#629 • • Cera Guest
hmm. toinen kysymys voisi olla,
mitä järkeä tossa Tarina yksi sana per nuppi topikissa on (joo, oikeestaan tiedän, ei mitään...)
MUTTAKUN ihmiset ei selkeesti edes lue mitä edellinen kirjoittaja on sinne kirjoittanut. ja grrr grrr.
jos se on YKSI SANA PER NUPPI niin miksi jotkut floodii sinne joka toisen sanan sillai. :((

hmm. niin mitäköhän oikeastaan haluan kysyä.. :D
Miksi mua ärsyttää tää asia niin? huOh.

mimimi.
solitaire

Posts: 37

#630 • • solitaire

ella_:



player-hater?



Niin, mutta mitä se tarkoittaa suomeksi?
<><

Posts: 227

#631 • • <>< ¤blub¤

Cera:
hmm. toinen kysymys voisi olla,
mitä järkeä tossa Tarina yksi sana per nuppi topikissa on (joo, oikeestaan tiedän, ei mitään...)
MUTTAKUN ihmiset ei selkeesti edes lue mitä edellinen kirjoittaja on sinne kirjoittanut. ja grrr grrr.
jos se on YKSI SANA PER NUPPI niin miksi jotkut floodii sinne joka toisen sanan sillai. :((

hmm. niin mitäköhän oikeastaan haluan kysyä.. :D
Miksi mua ärsyttää tää asia niin? huOh.

mimimi.



koska sä vielä näköjään käyt siellä topikissa...*taputapu* leave it alone, and it will leave you alone.*iloinen**piis*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

JustinSan

Posts: 822

#632 • • JustinSan Nullius in verba

solitaire:
---
ella_:



player-hater?

---


Niin, mutta mitä se tarkoittaa suomeksi?



Pelaajan vihaaja :PP

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Jna

Posts: 613

#633 • • Jna

Cera:
Jos ui lasit päässä, ja on siis huono näkö, ja sukeltaa, niin näkeeks sit hyvin veden alla?

:D hmm.



Luulisin että ainakin lähes yhtä hyvin kuin sellainen jolla ei ole huono näkö.
Pitänee koittaa joku kerta.. siis että näkeekö mitään. Sitähän en tiedä näenkö paremmin kuin sellainen jolla on hyvä näkö.. *ding*
solitaire

Posts: 37

#634 • • solitaire

JustinSane:
---
solitaire:
---
ella_:



player-hater?

---


Niin, mutta mitä se tarkoittaa suomeksi?

---


Pelaajan vihaaja :PP



Mulle tuli itselle mieleen, että se vois tarkoittaa tosikkoa, mutta tiedä sitten...*täh*
solitaire

Posts: 37

#635 • • solitaire

Lene:

Se tarkoittaa mua, pelimies-vihaajaa. *vink*

*nauru*
S-T

Posts: 1,195

#636 • • S-T Pieni

Cera:
Jos ui lasit päässä, ja on siis huono näkö, ja sukeltaa, niin näkeeks sit hyvin veden alla?

:D hmm.


Ei näe hyvin, koska:
”Jotta vedessä voisi nähdä hyvin, on silmän ja veden välillä oltava ilmatila. Tämä vuoksi sukeltajilla on sukellusnaamari, eli maski. Maskista huolimatta sukeltaja ei näe veden alla samoin kuin sen yläpuolella, valo nimittäin taittuu veden ja ilman rajakohdassa (taitekerroin 1,33)” - Sukellus, Pekka Mattila, Timo Vikman

--
Pieni on kaunista.

<><

Posts: 227

#637 • • <>< ¤blub¤

Cera:
Jos ui lasit päässä, ja on siis huono näkö, ja sukeltaa, niin näkeeks sit hyvin veden alla?

:D hmm.



lasit ei oo niin kätsyjä (nimim. kokemusta on...), mut vaik on huono näkö (itelläni nykyään -5) ni tavallisilla sukelluslaseilla näkee aivan vallan mainiosti! (veden alla tottakai...)

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

rZi

Posts: 587

#638 • • rZi 42
Mikä kaikista Jumalista on oikea?
Pystyyks Jumala luomaan niin ison kiven, ettei jaksa sitä nostaa?
Pystyyks Jumala olla tietämättä jotain asiaa?
Voiks Jumala oppia mitään uutta?
Pystyyks Jumala kaikkeen?

[muokattu 20.2.2004 01:04]
Snowie

Posts: 601

#639 • • Snowie Ihku Hiutale
Minulla oli aamulla spermaa hiuksissa, pääsenkö vielä taivaaseen? *nyyh*
Avatar
#640 • • GoA Guest

Elvirith:
Minulla oli aamulla spermaa hiuksissa, pääsenkö vielä taivaaseen? *nyyh*



Pääset jos annat jollekin isokenkäiselle siellä ylhäällä hyvän suihinoton.