Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,482,054 views

Karvinen

Posts: 699

#4821 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Viime talvena on oli kans lunta, kylmä, pimeetä raikas ilma ja mulla aina soi Rmb - Spring . . .
Nyt on Lunta, kylmä, pimeetä raikas ilma ja soi Rmb - spring . .
miks mulla on olo et eläisin viime talven uudestaan? johtuuks tää vaa siit et on sama "tausta" mut vaan eri päivämäärä vai siitä että viime talven muistot on niin pinnalla mun mielessä ? *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

KaveriTavara

Posts: 440

#4822 • • KaveriTavara pyryharakka

Avernian, 27.10.2005 19:28:
---
södis, 27.10.2005 19:23:
miksi kuljen aina vastatuuleen?

---


Koska haluat tuulen pöllyttävän hiuksiasi?



eli jos olisin kalju niin ei enää tuulis...?*hih*olis ihan kiva jos edes huppu pysyis päässä, mut aina, siis aina oon menossa just siihen suuntaan että tuulee päin näköä ja huppu sekä tukka lentää... ja vaikka kääntyyki tai jotain niin se hemmetin tuuli päättää myös muuttaa suuntaa...mikä meni pieleen?*ding*

--
hyvässä lihassa ei harmita

RainChild

Posts: 909

#4823 • • RainChild
Mitä lampaat sanoo englanniks? Suomekshan ne sanoo "mää" ja esim. koirat ääntelee englanniks "bark", mutta mitä ne lampaat sit sanoo? *ding*

Tuli vaan yhtäkkii mieleen *igor*, ei mitään käryä mistä... mulla on varmaan liian tylsää siivotessa *nauru*

--
Rainchild is back home

sensei

Posts: 125

#4824 • • sensei Käyttäjä
Mistä ABBAn biisistä on otettu se sample siihen Madonnan uuteen Hung up-biisiin?
Chäz

Posts: 1,381

#4825 • • Chäz Namutäti

RainChild, 28.10.2005 16:27:
Mitä lampaat sanoo englanniks? Suomekshan ne sanoo "mää" ja esim. koirat ääntelee englanniks "bark", mutta mitä ne lampaat sit sanoo? *ding*

Tuli vaan yhtäkkii mieleen *igor*, ei mitään käryä mistä... mulla on varmaan liian tylsää siivotessa *nauru*



ööh... "bää" ? ?(niin ne ainakin sanoo ruotsiks *hih*)

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Pätkis

Posts: 1,038

#4826 • • Pätkis Pikkis

RainChild
Mitä lampaat sanoo englanniks? Suomekshan ne sanoo "mää" ja esim. koirat ääntelee englanniks "bark", mutta mitä ne lampaat sit sanoo? *ding*


Täältä innovatiivisesta työympäristöstä heitettiin villi veikkaus, että "baa" sekä faktatietoa että "beh" (esim. sarjakuvissa) *joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Illustrator

Posts: 3,171

#4829 • • Illustrator
Kysyinkin tätä jo toisessa topikissa (Mp3 nettikauppoja), mutta laitellaan ny tännekki.*pepsodent*

Eli, toimiikos muilla Visa Electron maksu esim. Audiojellyssä tai djdownloadissa?

Oon pari kertaa aiemmin ostanut tuolta Audiojellystä, mutta nyt ei oo viikkoon toiminu toi maksu. Lähetin sinne sähköpostia ja ne kerto muuttaneensa jotenki niitä turvasysteemejään. Pankissa eivät osanneet sanoa mitään.

Pankkina siis Osuuspankki.
mekaanikko

Posts: 1,176

#4830 • • mekaanikko don selecta

alek száhala, 27.10.2005 18:40:
Miks rullaportaiden alla on aina kirkkaat vihreet valot? *täh*



Erinomainen kysymys! Veikkaus (ei siis tieto), on, että tällä olis tekemistä ihmisen aistien ja havaintopsykologian kanssa. Ihmissilmä kun aistii vihreää valoa voimakkaammin kuin muita värejä. Teoriana siis, että valon tarkoitus on tehdä näkyvämmäksi askelmien välit ja portaan muoto kompastumisen ym. välttämiseksi ja vihreä on tarkoitukseen paras väri koska se erottuu parhaiten.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

rainy

Posts: 208

#4831 • • rainy
Tänään ryhmätyötä tehdessä mun kaveri yhtäkkiä alko pohtimaan jälleen häntä jo kauan vaivannutta kysymystä et minne se veri menee sairaaloissa kun ihmisiltä otetaan verikoe? Onko niillä joku "roskis" siellä? Ja miten se sitten toimii, että mihin se veri lopulta katoaa? Tuskin sitä ihan viemäristäkään alas heitetään. *ding*
Mandex

Posts: 296

#4832 • • Mandex

RINY, 1.11.2005 16:59:
Tänään ryhmätyötä tehdessä mun kaveri yhtäkkiä alko pohtimaan jälleen häntä jo kauan vaivannutta kysymystä et minne se veri menee sairaaloissa kun ihmisiltä otetaan verikoe? Onko niillä joku "roskis" siellä? Ja miten se sitten toimii, että mihin se veri lopulta katoaa? Tuskin sitä ihan viemäristäkään alas heitetään. *ding*



kaikki verihän luokitellaan tartuntavaaralliseks, jos siitä ei oo tehty kokeita...
Yleensä verijätteet pakataan tiiviisti "muovipusseihin" ja sen jälkeen niille tarkotettuihin laatikoihin, joille on oma paikansa sairaalassa,kuitenkin erillään muista jätteistä.
Jos on kyse tartuntavaarallisesta jätteestä veri liuotetaan ensin 80% alkoholissa ennen kun sille tehdään sama juttu kuin äsken. Sitä en tiedä mitä sille sitten kaatopaikalla tapahtuu..*iloinen*
Android

Posts: 3,908

#4833 • • Android
Miten kauan voi (tai pikemminkin kannattaa) pitää konetta päällä ilman että boottaa? Onko olemassa koneen ylikuumenemisen riskiä tjtn? Jos nyt puhutaan vähintään muutamasta päivästä (3-4).
Displacer

Posts: 1,828

#4834 • • Displacer

Android, 1.11.2005 20:44:
Miten kauan voi (tai pikemminkin kannattaa) pitää konetta päällä ilman että boottaa? Onko olemassa koneen ylikuumenemisen riskiä tjtn? Jos nyt puhutaan vähintään muutamasta päivästä (3-4).



voit pitää vaikka 3-4 vuotta yleisesti ottaen
mekaanikko

Posts: 1,176

#4835 • • mekaanikko don selecta

Mande, 1.11.2005 17:12:
Sitä en tiedä mitä sille sitten kaatopaikalla tapahtuu..*iloinen*



Käsittääkseni ainakin kiinteämpi kama (amputoidut raajat, poistetut lisäkkeet, abortoidut sikiöt.. ehh.. you get the picture) krematoidaan eikä suinkaan nakata kaatopaikalle? Vois kuvitella, että verenkin kanssa olis viisainta toimia noin.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Android

Posts: 3,908

#4836 • • Android

Displacer, 1.11.2005 21:00:
voit pitää vaikka 3-4 vuotta yleisesti ottaen



Ja siitä ei siis ole minkäänlaista haittaa koneelle? Vai rasittaako pikemminkin boottaaminen konetta enemmän?
Displacer

Posts: 1,828

#4837 • • Displacer

Android, 1.11.2005 21:02:
---
Displacer, 1.11.2005 21:00:
voit pitää vaikka 3-4 vuotta yleisesti ottaen

---


Ja siitä ei siis ole minkäänlaista haittaa koneelle? Vai rasittaako pikemminkin boottaaminen konetta enemmän?



enpä osaa sanoa kumpi rasittaa enemmän, mut veikkaisin boottailua. Sanoisin kumminkin että tuolla ei käytännössä ole mitään väliä koska peruskäyttäjä uusii konettaan jokatapauksessa muutaman vuoden välein.
Mandex

Posts: 296

#4838 • • Mandex

mekaanikko, 1.11.2005 21:00:
---
Käsittääkseni ainakin kiinteämpi kama (amputoidut raajat, poistetut lisäkkeet, abortoidut sikiöt.. ehh.. you get the picture) krematoidaan eikä suinkaan nakata kaatopaikalle? Vois kuvitella, että verenkin kanssa olis viisainta toimia noin.



Polttamisen jälkeen ne taidetaan viedä sinne kaatopaikalle... Hyvä, kun on parin kkden sisällä kuullu mitä verellekin tapahtuu, mutta ei vaan tuu aivoista ulos tietoa... kaipa sekin tosiaan poltetaan tms. *hymy*
koo

Posts: 379

#4839 • • koo

Android, 1.11.2005 20:44:
Miten kauan voi (tai pikemminkin kannattaa) pitää konetta päällä ilman että boottaa? Onko olemassa koneen ylikuumenemisen riskiä tjtn? Jos nyt puhutaan vähintään muutamasta päivästä (3-4).



Mikä mua vaivaa? Mä automaattisesti ajattelin, että sä tarkoitat tiskikonetta. Ei tullut mieleenkään, että kyse voisi olla tietokoneesta...

Omituista. *ding*

--
Backstagella on paratiisi.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4840 • • Jussi Soro choon!

koo, 3.11.2005 20:15:
Mikä mua vaivaa? Mä automaattisesti ajattelin, että sä tarkoitat tiskikonetta. Ei tullut mieleenkään, että kyse voisi olla tietokoneesta...

Omituista. *ding*


Sut on koulutettu oikein *joo*