Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,393,432 views

Kolera

Posts: 4,256

#3941 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
miks kirves toimii ku unilelu ja sen kädessä pitäminen rauhottaa?
Vai onko se vaan sitä et kuha on jotain räplättävää.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,774

#3942 • • Freja Sihteeri
Mitäköhän postinjakaja tykkäisi, jos laittaisin meidän oveen lapun että "ei mainoksia paitsi citymarketin"? Voiko noin yleensäkään tehdä? En millää jaksais lukee aina miljoonia mainoksia alueilta mitkä on ihan tarpeeksi kaukana ja alueilta missä en kaupoissa käy. Ja se turhan paperiroskan määräkin, huh! *eiei* Citymarketia käytän eniten, joten olis kiva tietää mitä aleja siellä milloinkin on. Eli jos tekisin sellasen lapun niin tulisiko meille sitten vain Citymarketin mainokset?

*ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#3943 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 11.7.2005 00:09:
Mitäköhän postinjakaja tykkäisi, jos laittaisin meidän oveen lapun että "ei mainoksia paitsi citymarketin"?



Odotetaan fiksumman vastausta, mutta aika monella olen nähnyt ainakin lappuja "ei pizzamainoksia" - mutta useimmat pizzamainokset taitaakin tulla yksittäisten jakajien kautta eikä postin mukana... Ja ovathan "ei mainoksia"-laputkin aika yleisiä, joten ei ehkä ole paha jos pyytää tuolla lailla jotain tiettyä *joo* Se on yleensä kuitenkin se sama postinjakaja joka sulle kaiken tuo, ja ekan kerran jälkeen kun se huomaa ton lapun niin teoriassa se osaa sitten ottaa mukaan vain sen citymarketin mainoksen *hymy*

Mut sinuna ottaisin vielä vahvistuksen joltain joka esim. on postissa töissä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

Posts: 4,256

#3944 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
miks on saapasjalkakissa muttei saapasnähäkissaa?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Karvinen

Posts: 699

#3946 • • Karvinen SekaiSin MariSta
voiks joku muu poistaa mun kuvakommentteja kuin mä? *grr*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3947 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Miltä sivuilta kannattaisi etsiä uutta kämppää / jättää hakemus?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3948 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah, 11.7.2005 19:00:
Mä laitoin hakemuksen www.ovenia.fi ja sain kivan ja halvan kämpän heti. (Voi johtuu tietty tisseistäki *nauru*)



*hikoil* Huh... Kävin kattoo noita vapaita asuntoja ja ne oli aivan saatanan kalliita kaikki!

Esim.

Kerrostalo, 1 h + kk , rak. vuosi 1967 28 m2 506.00 euroa Espoo Haukilahti



Onko tossa mitään järkee?
Mulla oli sentään 60m2... 2huonetta + iso keittiö + oma piha ja makso 530e

En kai mä nyt yli 400e maksa 50neliöisestä kämpästä jossa ei ole edes saunaa *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Bio

Posts: 4,429

#3949 • • Bio The Bullies / Pinky
aloin tässä miettimään.. vaikuttaaks ilman lämpötila siihen et miten ääni kantautuu pidemmälle? tai yleensäkin sen laatuun..?
Jna

Posts: 613

#3950 • • Jna

Freja, 11.7.2005 00:09:
Mitäköhän postinjakaja tykkäisi, jos laittaisin meidän oveen lapun että "ei mainoksia paitsi citymarketin"?

*ding*



Ein noita mainoksia ainakaan täällä jaa sellanen virallinen postintyöntekijä, vaan jotku pikkuskidit, jotka ei muuta työtä saa. Itse jaoin mainoksia 12-15 vuotiaana ja en kyllä tollaseen törmännyt. Mut en varmaan olis jaksanut ottaa niistä lajitelluista lehdistä pois juuri sitä Citymarketin mainosta..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3951 • • Aziz Combat Fighter

Stefu Hoaks, 11.7.2005 19:11:
En kai mä nyt yli 400e maksa 50neliöisestä kämpästä jossa ei ole edes saunaa *ding*



PK-seudulla maksat. Sellanen 25-30 neliöö maksaa keskimäärin 450-550 euroa kuussa, plus vesi ja sähkö.
tumpsi

Posts: 2,553

#3952 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

Ana-5000, 11.7.2005 20:12:
PK-seudulla maksat. Sellanen 25-30 neliöö maksaa keskimäärin 450-550 euroa kuussa, plus vesi ja sähkö.


..ja Tampereella noin 100e vähemmän.
Itse maksan Tampereen keskustassa 450e/29m2
Tarkoitus on syksymmällä muuttaa pieneen kaksioon,
jonka saanee keskustan alueelta max. 500e, kun vaan
jaksaa etsiä :)


edit: lisättäköön tähän turhahkoon postiin vielä, että
toi mun kämppäni on aavistuksen ylihintainen.
:P
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3953 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Ana-5000, 11.7.2005 20:12:
---
Stefu Hoaks, 11.7.2005 19:11:
En kai mä nyt yli 400e maksa 50neliöisestä kämpästä jossa ei ole edes saunaa *ding*

---


PK-seudulla maksat. Sellanen 25-30 neliöö maksaa keskimäärin 450-550 euroa kuussa, plus vesi ja sähkö.



Heh... Nyt oot väärässä. Kyl toi mun edellinen mainitsema kämppä on helsingissä *hihu* Se oli vaan hyvä löytö... 60neliöö 2 huonetta, oma piha, 530e

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

tumpsi

Posts: 2,553

#3954 • • tumpsi rekisteröitymätön

Stefu Hoaks, 11.7.2005 20:40:
Heh... Nyt oot väärässä. Kyl toi mun edellinen mainitsema kämppä on helsingissä *hihu* Se oli vaan hyvä löytö... 60neliöö 2 huonetta, oma piha, 530e


Mutta uskoakseni täs oli kyse yleisestä hintatasosta, eikä löydöistä?
Mutta aikamoinen löytä kyl toi sun kämppä :O
koo

Posts: 379

#3955 • • koo

Jna, 11.7.2005 19:26:
---
Freja, 11.7.2005 00:09:
Mitäköhän postinjakaja tykkäisi, jos laittaisin meidän oveen lapun että "ei mainoksia paitsi citymarketin"?

*ding*

---


Ein noita mainoksia ainakaan täällä jaa sellanen virallinen postintyöntekijä, vaan jotku pikkuskidit, jotka ei muuta työtä saa. Itse jaoin mainoksia 12-15 vuotiaana ja en kyllä tollaseen törmännyt. Mut en varmaan olis jaksanut ottaa niistä lajitelluista lehdistä pois juuri sitä Citymarketin mainosta..



Ainakin Porvoossa ihan viralliset posteljoonit jakaa noita mainoksia, myös citymarketin.
Nimim viime kesänä postinkannossa...

--
Backstagella on paratiisi.

Avatar
#3956 • • Kauno Saario Guest
mistä tulee ritari ässän K.I.T.T.-autosta kuuluva vinkuna...? Ite aattelin et se ois jotenkin yhteydessä turboon moottorissa mut jos jollain vois olla ihan faktaa kertoa...? Ku siihen moottoriin on kuitenkin jotain muutoksia tehty...?*ding*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3957 • • Aziz Combat Fighter

Stefu Hoaks, 11.7.2005 20:40:
---
Ana-5000, 11.7.2005 20:12:
---
Stefu Hoaks, 11.7.2005 19:11:
En kai mä nyt yli 400e maksa 50neliöisestä kämpästä jossa ei ole edes saunaa *ding*

---


PK-seudulla maksat. Sellanen 25-30 neliöö maksaa keskimäärin 450-550 euroa kuussa, plus vesi ja sähkö.

---


Heh... Nyt oot väärässä. Kyl toi mun edellinen mainitsema kämppä on helsingissä *hihu* Se oli vaan hyvä löytö... 60neliöö 2 huonetta, oma piha, 530e



Helsinki on laaja käsite. Kyllä jostain kontulasta tai muusta ghettolähiöstä löytyy halpiksiakin, mut jos haluut yhtään paremmalla paikalla (lue: sporan/metron/radanvarrella) ni sit saa jo maksaaki. Kontulakin taitaa lukeutua tohon hintatasoon, ainakin rauhallisempi puoli siitä.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3958 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Ana-5000, 11.7.2005 21:06:
Helsinki on laaja käsite. Kyllä jostain kontulasta tai muusta ghettolähiöstä löytyy halpiksiakin, mut jos haluut yhtään paremmalla paikalla (lue: sporan/metron/radanvarrella) ni sit saa jo maksaaki. Kontulakin taitaa lukeutua tohon hintatasoon, ainakin rauhallisempi puoli siitä.



Taas jäit alakynteen. Aivan malmin vieressä on tämä nykyinen kämppä *hihu* Taidankin jäädä siihen.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,774

#3959 • • Freja Sihteeri

Stefu Hoaks, 11.7.2005 18:58:
Miltä sivuilta kannattaisi etsiä uutta kämppää / jättää hakemus?



riippuu miten tienaat ja kuinka helsinkiläinen oot; http://onet.tehonetti.fi/asuntoasiainosasto_fi/onet/index.php?group=00000021&mag_nr=2

kaupungin kämpät ei oikeesti oo edes pahoja. Meillä 58.5 m2 ja parveke, juuri rempattu keittiö sekä kaikkien huoneiden lattiat että vaatehuone, ja vuokra 436e.
Mutta löydät ne tulo- ja varallisuusrajat tuolta sivuilta *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Anselmi

Posts: 2,578

#3960 • • Anselmi And sell me
Mitä tolta hymiöltä -> *lmao* tipahtaa?

--
sen pituinen se