Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,514 views

koo

Posts: 379

#3501 • • koo

serotonot, 27.4.2005 08:20:
---
koo, 27.4.2005 08:18:

Siis toi on ihan loogista ja tajuun kyllä, mut missä ne on erivärisiä?

*nyyh* Mä haluun tietää ja kukaan ei kerro! *nyyh*

Öö?

---

Siis tossa laatikossa uusien postien alla missä näkyy ketkä on online ja sanoma-ruudussa myös



Ahaa. *iloinen* Kiitti tiedosta.

Tässä tää heikentynyt värinäkö paljastuu: mun mielestä ne on kaikki samanvärisiä.
Tai sit mun näyttö on vaan paska. *hih*

--
Backstagella on paratiisi.

Avatar
#3502 • • GoA Guest
Miksi unessa tuntuu että maa olisi joten älyttömän liukasta juostessa ja ilma olisi kuin geeliä? Tokihan syynä on se, että matka tuntuisi paljon hitaammalta, mutta eihän moinen ole todellista. Miksi aivot saavat meidät luulemaan unessa että emme pääse eteenpäin. Parempi olisi niin että voisi juosta niin perkeleen kovaa, mutta silti häviäisi esim. sudella tai myöhästyisi lentokoneen lähtöselvityksestä, kuten nyt aamulla. Kysymys kuuluukin, vittuilevatko aivomme meille ja kuinka vittuilla niille takas? Eilinen kaljan tissuttelu ei ainakaan toiminut. *hmph*
anniini

Posts: 917

#3503 • • anniini a-double n-double i-n-a
mä oon huomannut aivan saman asian ton juoksemisen suhteen. näen aina joskus unta, jossa juoksen jotain pakoon ja IKINÄ en pääse riittävän nopeasti eteenpäin, vaikka kuinka yritän. mun pääkoppa haluaa selvästikin syöttää mut sille mua jahtaavalle vampyyrille. :(

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Karski

Posts: 6,049

#3504 • • Karski Pomon kätyri

*angelikA reD*, 27.4.2005 09:57: mun pääkoppa haluaa selvästikin syöttää mut sille mua jahtaavalle vampyyrille. :(



niin kai, kun ainakin jungilaisten teorioiden
perusteella se vampyyri yleensä edustaa
jotain asiaa joka sun olis joka tapauksessa
kohdattava. Ts. sen armoille jättäytyminen
olis ainoo keino päästä siitä eroon.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

anniini

Posts: 917

#3505 • • anniini a-double n-double i-n-a

Tres, 27.4.2005 10:00:
---
*angelikA reD*, 27.4.2005 09:57: mun pääkoppa haluaa selvästikin syöttää mut sille mua jahtaavalle vampyyrille. :(

---


niin kai, kun ainakin jungilaisten teorioiden
perusteella se vampyyri yleensä edustaa
jotain asiaa joka sun olis joka tapauksessa
kohdattava. Ts. sen armoille jättäytyminen
olis ainoo keino päästä siitä eroon.



mä just meinasin muokata viestiäni, et auttaisikohan se, että unessa vaan yksinkertaisesti pysähtyy..? ku tietäis mitä pitää kohdata. mä kyl näen usein samantyylisiä unia, jahtaaja vaihtelee vampyyristä eläviin kuolleisiin tai muuten vaan psykopaatteihin.*justjoo**iihhih*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

anniini

Posts: 917

#3507 • • anniini a-double n-double i-n-a

UnityF, 27.4.2005 10:15:
---
*angelikA reD*, 27.4.2005 10:04:
-clip-

---

unista ja kaikesta tollaisista on täällä kiva topikki:
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=8;sivu=1

Voi olla että tykkäät kanssa... Ja kirjoita sinne ihmeessä siun unista niistä on aina hauska lukea.. (paraskin puhumaan kun mulla on 2 eri unta jotka pitäis kirjoittaa mut en oo mukamas kerinny)

*hihu*



juu tiesin kyl et menee vähä offtopikkiin, mut mulla ei ole enää mitn lisättävää.*piis*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

UnityF

Posts: 15,721

#3508 • • UnityF joo just se

*angelikA reD*, 27.4.2005 10:19:

juu tiesin kyl et menee vähä offtopikkiin, mut mulla ei ole enää mitn lisättävää.*piis*



ääh.. mun mielestä toi oli just kivaa luettavaa *joo* *hymy*
anniini

Posts: 917

#3509 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

UnityF, 27.4.2005 10:23:
---
*angelikA reD*, 27.4.2005 10:19:

juu tiesin kyl et menee vähä offtopikkiin, mut mulla ei ole enää mitn lisättävää.*piis*

---

ääh.. mun mielestä toi oli just kivaa luettavaa *joo* *hymy*



no pitää sit ens kerralla ku näkee vastaavia unia, niin avautua toisessa topikissa.*jahtaajaapelkäil**vink**iloinen*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Exlex

Posts: 497

#3510 • • Exlex

aapee, 27.4.2005 07:05:
Asensin itselleni Firefoxiin apple quicktime-liitännäisen koska tarvitsin sitä aikasemmin erääseen juttuun mutta nyt en saa ladattua esim mixtapeja koneelle vaan kun klikkaa tota kuuntele-linkkiä ni firefox aukasee uuden selaimen ja heittää siihen ton quicktime-ohjelman... ...miten mä saan sen pois ettei toi firefox aukase tota rrrkeleen quicktimeä???
Vai pitääkö min asentaa Firefox uudestaan?



Jos elät Win maailmassa klikkaa vaan kuuntele linkin päällä oikeeta nappia ja Tallenna kohde levylle... *joo*
KooKie

Posts: 4,338

#3511 • • KooKie aka. Petress Pan
Ei salee oo eka kerta kun kysytään, mutten jaksa selaa sivuja, eli miten tyhmä (ja laiska) kysyjä pystyy saada itselleen tällaisen "modatun" sivun, persoonallisen taustan jne? *ding*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

serotonot

Posts: 3,137

#3512 • • serotonot Paul Easy

Exlex, 27.4.2005 11:31:
---
aapee, 27.4.2005 07:05:
Asensin itselleni Firefoxiin apple quicktime-liitännäisen koska tarvitsin sitä aikasemmin erääseen juttuun mutta nyt en saa ladattua esim mixtapeja koneelle vaan kun klikkaa tota kuuntele-linkkiä ni firefox aukasee uuden selaimen ja heittää siihen ton quicktime-ohjelman... ...miten mä saan sen pois ettei toi firefox aukase tota rrrkeleen quicktimeä???
Vai pitääkö min asentaa Firefox uudestaan?

---


Jos elät Win maailmassa klikkaa vaan kuuntele linkin päällä oikeeta nappia ja Tallenna kohde levylle... *joo*



Jep. Tai sit poistaa sen plugarin Firefoxista pois käytöstä mp3:sten kohdalta.
koo

Posts: 379

#3514 • • koo

mayah, 27.4.2005 10:00:
---
koo,
Ahaa. *iloinen* Kiitti tiedosta.

Tässä tää heikentynyt värinäkö paljastuu: mun mielestä ne on kaikki samanvärisiä.
Tai sit mun näyttö on vaan paska. *hih*

---


siis joka paikassahan ne on eriväriset. Esimerkiks joka postauksessa avatarin yläpuolella. Et vaan osaa (nähdä) *nauru*



Hahaa. Valkoisella taustalla näkyy. Nyt uskon. *hihu*

--
Backstagella on paratiisi.

Jutu

Posts: 3,054

#3515 • • Jutu Blondi
Onko pikkuserkku äidin ja isän serkun lapsi vai onko se oman serkun lapsi? Vai onko molemmat pikkuserkkuja? Mä en tiedä miten toi virallisesti menee, mutta mä ainakin kutsun kaikkia mun pikkuserkuiksi.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Karski

Posts: 6,049

#3516 • • Karski Pomon kätyri

Jutu, 27.4.2005 15:49:
Onko pikkuserkku äidin ja isän serkun lapsi vai onko se oman serkun lapsi? Vai onko molemmat pikkuserkkuja? Mä en tiedä miten toi virallisesti menee, mutta mä ainakin kutsun kaikkia mun pikkuserkuiksi.



Äidin tai isän serkun lapsi, loogisesti.
Serkun lapsihan edustaa suhun nähden jo
eri sukupolvea, ei enää serkkuutta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jutu

Posts: 3,054

#3517 • • Jutu Blondi

Tres, 27.4.2005 15:53:
---
Jutu, 27.4.2005 15:49:
Onko pikkuserkku äidin ja isän serkun lapsi vai onko se oman serkun lapsi? Vai onko molemmat pikkuserkkuja? Mä en tiedä miten toi virallisesti menee, mutta mä ainakin kutsun kaikkia mun pikkuserkuiksi.

---


Äidin tai isän serkun lapsi, loogisesti.
Serkun lapsihan edustaa suhun nähden jo
eri sukupolvea, ei enää serkkuutta.



Jahas. No kiitoksia tiedosta *hymy*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

POSER

Posts: 800

#3518 • • POSER Wimp and Poser
Mitä on se provoominen?

--
Keppiä Jehoville!