Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,495,719 views

-P

Posts: 4,972

#321 • • -P
minkä takia olen vieläkin sinkku? *nauru**nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

vaavu

Posts: 1,324

#323 • • vaavu vara-vana

Ankeus:
minkä takia olen vieläkin sinkku?



Koska et ole vielä löytänyt tarpeeksi hyvää ihmistä?
dirtyface

Posts: 344

#324 • • dirtyface rok.
Kummalle puolelle näkkileipää kuuluu laittaa voita?

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

ella_

Posts: 1,329

#325 • • ella_

dirtyface:
Kummalle puolelle näkkileipää kuuluu laittaa voita?
[/q

sileälle. ehdottomasti.

--
Elementary, my dear.

juice

Posts: 852

#326 • • juice Team Sika

ella_:
sileälle. ehdottomasti.


Toimiiko tää kans hapankorppujen kanssa?*vink*
dirtyface

Posts: 344

#327 • • dirtyface rok.

ella_:
sileälle. ehdottomasti.



Tarkottaako tää sileä sitä puolta, missä on ne muruset mut mikä on sileämpi, vai sitä mikä on puhdas mut kuoppasempi? Mä laitan sille mis on muruset. Niin ja hapankorpussa taas sille mis ei oo murusia=)

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

KaveriTavara

Posts: 440

#328 • • KaveriTavara pyryharakka
välillä kun herää niin on ruumiilliseti jumissa (joskus myös henkisesti) niin kysytään että oonko nukkunu huonosti kun paikat on jumissa?
mistä ihmeestä minä tiedän missä asennoissa sitä nukkuu kun sillon nukkuu ja ei tiedosta sitä mitä ympärillä tapahtuu...
*täh**nukkuu*

--
hyvässä lihassa ei harmita

keisha

Posts: 1,394

#329 • • keisha bullet with butterfly wings

ella_:
minkä takia kun juo kylmää niin tuntuu että ohimot jäätyy ?

Eikö tolla ilmiöllä ollut ihan nimikin? Jäätelöpäänsärky tms. Tulee syödessä kylmää ruokaa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

S-T

Posts: 1,195

#330 • • S-T Pieni

Epailija:

Kitkeröityminen johtuu käsittääkseni jostain aineesta, jonka muistaakseni sai jollain helpolla konstilla erotettua teevedestä. Veden lämpötilan kanssa sillä ei pitäisi olla mitään tekemistä.

Mutta eikös se ole selvää, että reaktiot, kuten liukeneminen, tapahtuvat nopeammin kuumassa vedessä? Myös konsentraatioerot tasoittuvat nopeammin korkeammassa lämpötilassa, vaikka yleensä tuo hoidetaan ihan sekoittamalla. Ja eikös termofiilejä, eli bakteereja, jotka elävät lähellä sadan asteen lämpötilaa (kummalla puolella tahansa), ole loppujen lopuksi aika vähän?
Ja käsittääkseni näistäkin aika monet elävät meren pohjassa tai muissa vastaavissa ääriolosuhteissa. Bakterologia ei kuitenkaan ole alaani, joten aika pitkälti mutua tämä.



Joo en tarkoittanut, että se kiehuminen estää kitkeröitymisen - se kitkerä makukun ilmestyy teehen mitä pidempään puruja liottaa... ehkä mun pitäisi tietää noista vielä enemmän kun olen kemisti. Otanpa joskus selvää. Ja toki reaktiot nimenomaan tapahtuu nopeammin kuumassa.

Bakteereista vielä sen verran, että ei ne bakteerit varsinaisesti ”elä” noin kuumassa, mutta monilla bakteereilla on kyky muuttua ns. lepoitiöiksi, mistä tilasta ne taas elpyvät otollisemmissa olosuhteissa.. tosin en mene minäkään vannomaan.. kun bakterologia ei ole alaani *justjoo*

--
Pieni on kaunista.

virtual-

Posts: 524

#331 • • virtual- sininen
nainen/mies - ihminen
lehmä/sonni - nauta

mutta mites kana/kukko -? aina puhutaan vain kanoista (kanalinnut)
Jone

Posts: 8,258

#332 • • Jone Archibald Haddock
Osaakos joku sanoa suoraan, mistä löytäisin keskustelua ja ennen kaikkea tietoa ACN-kännykkäliittymistä? Sanoin eräälle tällaisen ottamista harkitsevalle, että mielestäni tossa koko systeemissä haisee kusetus Utsjoelle asti ja todistustaakka on luonnollisesti nyt sitten mulla.

En halua todistaa tota kusetukseksi pelkän todistelun takia vaan lähinnä siksi, että en halua kenenkään läheiseni joutuvan kusetetuksi. Jos skeptisyyteni asian suhteen on perusteetonta, niin senkin saa toki osoittaa, mutta sen osoittamiseen olisi hauska saada muutakin tukea kuin yhtiön hieman kuumottavat omat infot.

[muokattu 27.11.2003 07:42]
hallucinogen

Posts: 8,190

#333 • • hallucinogen Edain
Mulle sana verkostomarkkinointi riittää tuomitsemaan huijaukseksi *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#334 • • hallucinogen Edain
Heh hauska juttu tossa ACN flash-animaatiossa.
”Lankapuhelinpalvelut: aloitushinta - kyllä

arvonlisäveroa ei ole lisätty hintoihin.”

*nauru*

--
pikku-*possu*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#335 • • Lost-Soul los pallos
Jonelle ihan vaan pikku vinkki. Yksikään operaattori ei ole sopinut mitään lisä sopimuksia sitten tuon pgonen jälkeen (jako myöskään ei kait oo lähtenyt toimimaan mitenkään hirveen hyvin).

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ella_

Posts: 1,329

#336 • • ella_
mitä tapahtuu kun lamppu palaa loppuun?

(ja miksi siitä leviää palanut haju *poks*)

--
Elementary, my dear.

Käristin

Posts: 182

#337 • • Käristin

Jone:
Osaakos joku sanoa suoraan, mistä löytäisin keskustelua ja ennen kaikkea tietoa ACN-kännykkäliittymistä?



En tiedä onko tämä jo ollut täälä, mutta www.acneuro.com on kotisivu.
Jone

Posts: 8,258

#338 • • Jone Archibald Haddock

Kerstin:
---
Jone:
Osaakos joku sanoa suoraan, mistä löytäisin keskustelua ja ennen kaikkea tietoa ACN-kännykkäliittymistä?
---


En tiedä onko tämä jo ollut täälä, mutta www.acneuro.com on kotisivu.



Ei ole, mutta tosta ei ole mitään apua. Sieltä on tarjolla juuri sitä infoa, jonka koen ”kuumottavaksi” ja josta leviää mun suuntaani sitä kusetuksen fiilistä.
kilobitti

Posts: 2,419

#339 • • kilobitti 1-2-3 techno

Puistokemisti:
---
ella_:
mitä tapahtuu kun lamppu palaa loppuun?

(ja miksi siitä leviää palanut haju *poks*)

---

Ei lamppu pala loppuun.
Hehkulampuissa oleva wolfram sydän sulaa lopulta poikki.
Ne on ilmatiiviitä ja täynnä suojakaasua, ei niiden kyl pitäis haista mitenkään.



Tuon lampun sydämen tuhoutumisen voi myös joskus nähdä palaneessa lampussa. Samoin rikkinäinen lamppu yleensä helisee ravistettaessa.

Olen kans todennut, että lamppu saattaa haista palaneelle. Veikkaan, että ilmiö ei liity lampun palamiseen millään tavalla, vaan kyse on lampun pinnalle kuivuneesta/”palaneesta” pölystä. Lamppuja tulee vaan harvemmin haisteltua silloin kun ne on ehjiä, jolloin palaneen hajun huomaa vasta kun lampun ottaa irti.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Howdy

Posts: 7,955

#340 • • Howdy Oldie
Minkä takia toisinaan joillakin ihmisillä on valtavan suuri ”reikä” päässä viikonlopun jäljiltä .. muisti ei toimi viikkoon ja muutenkin äkäisyys ottaa vallan *hahjust**nauru*

--
Käpy vailla vertaa