15,958 posts, 798 pages, 6,694,044 views
Fyraett:
Kuinka mont soittokertaa vinyyli kestää about?
mayah:
Jos mä nauhottaisin radiosta jotain kasetille ja kanavassa ois joku häiriö, niin kuuluisko se myös sillä kasetilla? Ja häiriöllä tarkotan siis sitä, et kanava rätisis tai ei ois ihan kohdallaan? Ja sama juttu telkussa, et jos telkun ruutuun tulis jotain häiriöö (esim. antennijohto ei ihan kohdallaan) ja nauhottaisin videolle, niin näkyiskö se siinä videossa?
mayah:
----
Jos mä nauhottaisin radiosta jotain kasetille ja kanavassa ois joku häiriö, niin kuuluisko se myös sillä kasetilla? Ja häiriöllä tarkotan siis sitä, et kanava rätisis tai ei ois ihan kohdallaan? Ja sama juttu telkussa, et jos telkun ruutuun tulis jotain häiriöö (esim. antennijohto ei ihan kohdallaan) ja nauhottaisin videolle, niin näkyiskö se siinä videossa?
mayah:
---
Apo:
ja ei, en ala selittämään radion ja tv:n toimintaa tyttötermeillä.
---
Hah. Et vaan uskalla.
cosmic:
---
Fyraett:
Kuinka mont soittokertaa vinyyli kestää about?
---
Jotain 100 kertaa, riippuen tietysti prässin laadusta.
http://www.findance.com/forum.php?osasto=1&aihe=6140
mayah:
No pannaas sitte haastetta kehiin. Miten toimii radio ja telkkari? Ja ensimmäisestä teknisestä poikien sanasta tuun huutaa, et ÄÄÄÄ Selittäkää silleen, et mä tajuun.
Mellu-:
miks kuulakärkikynän päähän jää sellasta epämäärästä hötöä mikä haittaa mm.piirtämistä aika älyttömästi? kuivuuks se siihen vai johtuuko se jostakin muusta.. ku ei mun kaikissa kuulakärkikynissä ilmene ko. ongelmaa
mayah:
No pannaas sitte haastetta kehiin. Miten toimii radio ja telkkari? Ja ensimmäisestä teknisestä poikien sanasta tuun huutaa, et ÄÄÄÄ Selittäkää silleen, et mä tajuun.
Apo:
Digitaalisilla siirtotavoilla (kännykkä, digitv, digiradio) pienimpien häiriöiden vaikutus vähenee, koska vastaanottavat laitteet voivat häiriöiden sattuessa arvata jollain tasolla mikä alkuperäinen signaali oli.
anqqa:
---
Apo:
Digitaalisilla siirtotavoilla (kännykkä, digitv, digiradio) pienimpien häiriöiden vaikutus vähenee, koska vastaanottavat laitteet voivat häiriöiden sattuessa arvata jollain tasolla mikä alkuperäinen signaali oli.
---
eikös itseasiassa esim just digi-tv:ssä pieni häiriö oo paljo pahempi mitä analogi-tv:ssä.. bittivirta menee sekasin mikä näkyy pakatun kuvan 'hajoamisena' totaalisesti parin freimin ajan, kun taas ana-tv:ssä tulee vaan vähän lumisadetta mutta kuva pysyy hyvin luettavana. tosin niin, jos tosiaan kyse on hyvin hyvin pienestä häiriöstä, saa sen 'arvattua' crc:stä, mutta käytännössä digi-tv on ymmärtääkseni häiriöalttiimpaa kun anaalogi?
anqqa:
eikös itseasiassa esim just digi-tv:ssä pieni häiriö oo paljo pahempi mitä analogi-tv:ssä..
käytännössä digi-tv on ymmärtääkseni häiriöalttiimpaa kun anaalogi?
xcft:
Ja digitaalinen signaalihan on aina pakattua.
dom|na:
no heitän oman "tyhmän kysmykseni" kehiin... miten tohon avattareksi saa tietokoneelta jonku kuvan? (pelkään jo vastausta, toivottavasti se ei ole niin yksinkertanen että pitäs työtää pää pensaaseen )
ezzy:
---
dom|na:
no heitän oman "tyhmän kysmykseni" kehiin... miten tohon avattareksi saa tietokoneelta jonku kuvan? (pelkään jo vastausta, toivottavasti se ei ole niin yksinkertanen että pitäs työtää pää pensaaseen )
---
ylävalikosta vaan "asetukset" ja sitten oikeasta reunasta "kuvan kopiointi koneelta klubitukseen:" ja klikkaat kopioi ja valitset haluamasi kuvan koneeltasi.
voilá
dom|na:
---
ezzy:
---
dom|na:
---
ylävalikosta vaan "asetukset" ja sitten oikeasta reunasta "kuvan kopiointi koneelta klubitukseen:" ja klikkaat kopioi ja valitset haluamasi kuvan koneeltasi.
voilá
---
Mut sit se tulee "mun kuvaks" ei avattareks
dom|na:
miten tohon avattareksi saa tietokoneelta jonku kuvan?
dom|na:
---
ezzy:
---
dom|na:
---
voilá
---
Mut sit se tulee "mun kuvaks" ei avattareks