Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,561,740 views

Pätkis

Posts: 1,038

#6881 • • Pätkis Pikkis

satumetsä, 7.3.2007 14:11:
Ku en osaa päättää mitään. Mikä musta tulee isona. Pingviini vai legoinsinööri.. nönnönnööö


No niinpä. Mä oon toisaalta päässy tosta vähän jo yli ymmärtämällä, että musta ei oikeestaan tarvi tulla yhtään mitään kovin erikoista. Ihan yliarvostettu sekin juttu, että elämällä pitäisi olla joku suunta. Tai sit tää siksakki on se mun suunta?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#6882 • • *Mirri* Guest
En jaksais enää yhtään tätä tylsyyttä ja olemista. Päivät menee saman kaavan mukaan eli lukien, leffoja katsoen ja makoillen. Eikä o menny ku vast muutama päivä. *grr*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#6883 • • Hitchhiker
Vittu en enää IKINÄ vastaa mihinkään puhelinhaastatteluihin, noin pitkää (35 minuuttia) haastattelua ei voi viedä läpi repimättä hiuksia pois päästä. Tiedän: omapa on vikani *toktok*.
lostgone

Posts: 2,493

#6884 • • Edited lostgone

Sand3, 7.3.2007 14:52:
---
satumetsä, 7.3.2007 14:11:
Ku en osaa päättää mitään. Mikä musta tulee isona. Pingviini vai legoinsinööri.. nönnönnööö

---


no musta ei tule totakaan...

Oppihan taas sitten kantapään kautta et ne vaatteet pidetään päällä vaikka olis kuinka kuuma!


Ja taas kaksi uutta potentiaalista tradenomia pongattu.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

PennyLane

Posts: 121

#6885 • • PennyLane
*nuha* Voi satan, jos tää flunssa ei eliminoidu vkonloppuun mennessä, niin mä mä mä... en vastaa tekemisistäni... Tavaroita saattaa lennellä, sanokaa mun sanoneen...vttu *igor**dissaa*

--
bass bass BASS!

Avatar
#6886 • • Fuzzy Guest
Noi helvetin vaalimainokset! Ne on vaan niin yyyyber huonoja! Ja vasemmistolla on sitte näköjään "parhaat bileet"*igor* Kuin paljo VOI ärsyttää.
Apo

Posts: 1,574

#6887 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

PennyLane, 7.3.2007 20:00:
*nuha* Voi satan, jos tää flunssa ei eliminoidu vkonloppuun mennessä, niin mä mä mä... en vastaa tekemisistäni... Tavaroita saattaa lennellä, sanokaa mun sanoneen...vttu *igor**dissaa*



Sopivasti viinaa vaan koneeseen ja tanssilattialle niin kyllä se siitä. Seuraavana päivänä oot sit joko parantunu tai teholla, mut et ainakaan kärsi flunssasta *hih*
PennyLane

Posts: 121

#6888 • • PennyLane

Apo, 7.3.2007 20:22:
---
PennyLane, 7.3.2007 20:00:


---


Sopivasti viinaa vaan koneeseen ja tanssilattialle niin kyllä se siitä. Seuraavana päivänä oot sit joko parantunu tai teholla, mut et ainakaan kärsi flunssasta *hih*



HA! Joo, vois melkein kokeilla. Duunissa vihjailtiinkin jo ginin parantavista vaikutuksista flunssaan... *vink*

--
bass bass BASS!

Avatar
#6889 • • astaroth Guest

Fuzzy, 7.3.2007 20:06:
Noi helvetin vaalimainokset! Ne on vaan niin yyyyber huonoja! Ja vasemmistolla on sitte näköjään "parhaat bileet"*igor* Kuin paljo VOI ärsyttää.


sain kutsun kokoomuslaisten bileisiin luxiin

en ole ikinä ollut surullisempi :'(
Apo

Posts: 1,574

#6890 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

PennyLane, 7.3.2007 20:33:
HA! Joo, vois melkein kokeilla. Duunissa vihjailtiinkin jo ginin parantavista vaikutuksista flunssaan... *vink*



Noni, kuulostaa jo paremmalta :)
Sand3

Posts: 1,157

#6891 • • Sand3 satuolento

lostgone, 7.3.2007 19:47:
Ja taas kaksi uutta potentiaalista tradenomia pongattu.*joo*



pääsiskin edes opiskelemaan sitä...mut kun ei niin ei...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

lostgone

Posts: 2,493

#6892 • • lostgone

Sand3, 8.3.2007 08:10:
---
lostgone, 7.3.2007 19:47:
Ja taas kaksi uutta potentiaalista tradenomia pongattu.*joo*

---


pääsiskin edes opiskelemaan sitä...mut kun ei niin ei...

Jos osaat selvittää missä Kymenlaakso on ja osaat kertoa näkeväsi itsesi Nokian Kiinan osaston johdossa viiden vuoden päästä (nauramatta), niin sinussa on paljon potentiaalia.*joo*
Jos et ole varma ja et usko osaamiseesi jollain alalla, niin erilaiset opistot ovat hyvä ratkaisu välivuoden sijaan.


Mua ärsyttää ihmiset, jotka vetävät äänten tasot vituiksi.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

mariq

Posts: 2,154

#6893 • • mariq
Päänsärky *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

KooKie

Posts: 4,338

#6894 • • KooKie aka. Petress Pan
Se, että mä unohdin jonkun tärkeän asian, mikä koski 1700-luvun kehitystä korrelaatiossa johonkin antiikin keksintöön/käytäntöön/kehitykseen. Helvetti, kun päässä surisee kaikenlaiset pikkuyksityiskohdat ja niistä on todella vaikea pitää kiinni. x(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Karski

Posts: 6,049

#6895 • • Karski Pomon kätyri
Saatanan 2000/luvun teknologiainnovaatiot joita
ei o dokumentoitu kunnolla *grr*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Santutar

Posts: 405

#6896 • • Edited Santutar Santtusaatana, Kanttura
Teeveestä tulevat vaalimainokset! Todella teennäisiä ja raivostuttavia...*toktok*
Ja tämä on vaan sit mun mielipide.
Täälä on näköjään muitaki joita kyseiset mainokset raivostuttaa
sale

Posts: 1,235

#6897 • • sale

Santutar, 8.3.2007 19:52:
Teeveestä tulevat vaalimainokset! Todella teennäisiä ja raivostuttavia...*toktok*
Täälä on näköjään muitaki joita kyseiset mainokset raivostuttaa



Kuten myös radiostakin tulevat..Mitä tulee ihan koko ajan..*grr*
Kit^

Posts: 798

#6898 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Huomenna ois tosi tärkee ja iso tentti, mutta en oo kerenny lukee ku täs on ollu jo kolme tenttiä tällä viikolla ja yks viime viikolla.. Harmittaa ihan überpaljon. Uusinta toukokuussa, jolloin on jo valmiiks viis tenttiä. Ihanaa*grr*

puhumattakaan siitä, että elämä on muutenkin nyt ihan liian sotkussa ja myllerryksessä..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Marjo

Posts: 1,796

#6899 • • Marjo pupuTupuna
Kun ei tää köhä hellitä millään! *grr* menee uus harrastuski ihan pilalle, kun ei voi huhkia..*igor*
dncr

Posts: 249

#6900 • • dncr aika notkee
Oli viikko aikaa valmistautua kerranki huolella tenttiin ja jotenki sitä on taas puolet materiaaleista lukematta. *igor* Kaiken lisäks työhaastattelu aamulla joten ei voi koko yötä valvoa lukemalla, kun pitäis siellä edustaa ja jopa puhua sujuvaa ruotsia *poks*

--
The love we give away is the only love we keep.