Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,812,160 views

Karvinen

#3421 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Ninka, 7.10.2005 18:07:
Tuleeks joku tappelemaan mun kanssa? *senkin*

ai että oikee riitaa sitä täällä haastetaan . . ei kulta näin,ei todellakaan näin. . . *nauru*
Vaan näin *pus* *antihali*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

lostgone

#3423 • • lostgone
Mä en taas tiiä tai jos tiiän, niin mun ei kai kannttais yrittää tietää.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Kriss G

#3424 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ei mikään *plur* Angstatkaa vaan keskenänne!

[pieni]Kuinkakohan paljo tästä postauksesta saa paskaa niskaa?[/pieni]

--
DESTROY ALL HIPPIES

efo

#3425 • • efo Laserpoint

Kri$$ G, 8.10.2005 18:29:
[pieni]Kuinkakohan paljo tästä postauksesta saa paskaa niskaa?[/pieni]

*paskaakidenniskaanheittelemis**pepsodent*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avernian

#3426 • • Avernian Kerettiläinen
Kun miehille on niin vaikea löytää hyvän näköisiä t-paitoja. Yli 5h kiertelyä kaikissa Itiksen kaupoissa, poikkeaminen Ruoholahdessa ja siitä keskustaan. Ei tullut vastaan kuin yksi jonka olisi voinut ostaa. Jos se ei olisi maksanut 58e! Normaali valkoinen paita, johon vain oli painettu vielä valkoisemmalla kiva lause.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Tropico

#3427 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

Avernian, 8.10.2005 23:21:
Kun miehille on niin vaikea löytää hyvän näköisiä t-paitoja. Yli 5h kiertelyä kaikissa Itiksen kaupoissa, poikkeaminen Ruoholahdessa ja siitä keskustaan. Ei tullut vastaan kuin yksi jonka olisi voinut ostaa. Jos se ei olisi maksanut 58e! Normaali valkoinen paita, johon vain oli painettu vielä valkoisemmalla kiva lause.

I agree! Ainoo ni keväällä on suht hyvä valikoima, mut koitas syksyl tai talvel ettii. Netistä taas löytyis vaikka mitä, muut niitten koosta ja laadusta ei aina tiedä.
Elmiira

#3428 • • Elmiira
Se, että olen ollut "kiirellisessä" jonossa hammaslääkäriin
13.1.2005 lähtien. Sitten tällä viikolla tulee kirje, että teille
on varattu aika 11.11.2005. *jiihaa*
Vihdoinkin, vaikkei sinne ole kiva mennäkään *uuh*

Ja sitten tajuan, että en ole silloin edes Suomessa. *grr*

Joudunkohan jonottaa uudet 10kk, kun soitan ja perun/vaihdan tuon ajan. *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

UnityF

#3429 • • UnityF joo just se
koko elämä... pidetään bileet.. *jiihaa*
#3430 • • Kirsikka Guest
Ärsyttää se, että on oikeastaan lähes pakko käydä opintojen ohella töissä, että rahat riittää. Olen kohta 7 vuotta opiskellut ja ollut töissä samaan aikaan, ja pikkasen alkaa kypsyttää. Pitää ruveta varmaan lottoamaan, jos se vaikka auttais...

Tietysti jos jossain vaiheessa sais jotain oman alan ilta/viikonlopputöitä, niin vois olla mukavampaa. Mutta on se vaan kurjaa lähteä sunnuntai-aamuna töihin :´(
Jutu

#3431 • • Jutu Blondi
Mun puhelin *toktok**senkin* Eilen illalla lähti kentät veks, mutta luulin, että se johtuu vaan paikasta. Noh, eipä ole vieläkään kenttiä ja en tiiä missä on vika. *eikä* Ja mä kuitenkin olen puhelinriippuvainen, niin alkaa pikku hiljaa nousemaan savu korvista *grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

#3432 • • sapeli jokukukamikä?

Jutu, 9.10.2005 10:34:
Mun puhelin *toktok**senkin* Eilen illalla lähti kentät veks, mutta luulin, että se johtuu vaan paikasta. Noh, eipä ole vieläkään kenttiä ja en tiiä missä on vika. *eikä* Ja mä kuitenkin olen puhelinriippuvainen, niin alkaa pikku hiljaa nousemaan savu korvista *grr*

Ei sulla satu olemaan Saunalahti? Niillähän oli se SIM-kortin vaihtojuttu mikä saattaisi olla selityksenä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

#3433 • • Jutu Blondi

sapeli, 9.10.2005 10:42:
Ei sulla satu olemaan Saunalahti? Niillähän oli se SIM-kortin vaihtojuttu mikä saattaisi olla selityksenä...

Mikä sim-kortin vaihtojuttu? *ding* Mulla tuli jo ajat sitten uusi kortti.

--

sapeli

#3434 • • sapeli jokukukamikä?

Jutu, 9.10.2005 10:43:
Mikä sim-kortin vaihtojuttu? *ding* Mulla tuli jo ajat sitten uusi kortti.

Juu mutta vasta ihan äskettäin se uusi SIM-kortti vaihtui käyttöön, eli jos se jäi vaihtamatta tai jos siinä vaihdossa meni jokin pieleen niin se näkyisi vasta nyt.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

#3435 • • Jutu Blondi

sapeli, 9.10.2005 10:46:
Juu mutta vasta ihan äskettäin se uusi SIM-kortti vaihtui käyttöön, eli jos se jäi vaihtamatta tai jos siinä vaihdossa meni jokin pieleen niin se näkyisi vasta nyt.

Öö. Kyllä mulla tuli ainakin käyttöön se samantien. Ja sain ainakin viestin, että kaikki on ok. En sitten tiiä. Nyt toi taas toimii, mutta katotaan vaan kuinka kauan.

--

Fresia

#3436 • • Fresia vähän outo
Oon täs muutaman päivän sisään onnistunut ryssii yhden ihmissuhteen siihen malliin et *senkin*... *ittu mä kyl osaan *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

#3437 • • aaaaaaaaaa Guest
Mua ärsyttää se, että yhtäkkiä nyt kaikki jutut sujuu täydellisesti kun ei sujunut sillon ku oli tarvetta :D
hankalaa.. I know
Nitta

#3438 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä
Vakuutusyhtiö nimeltä IF.

Olin käynyt kyseisessä lafkassa 26.9. (päivälomalla sairaalasta) hoitamassa vakuutustarjouksen. Heillä sitten oli tulostin epäkunnossa, joten en saanut allekirjoitettavaa paperia sieltä heti käteeni. Paperi tuli myöhemmin kotiin ja kävin allekirjoittamassa sen konttorilla 5.10., vain pari päivää siitä kun se saapui kirjekuoressa kotiin. Oli pakko käydä paikan päällä, sillä en ollut saanut minkäänlaista vakuutuskirjaa josta olisin voinut lukea mitä olen allekirjoittamassa. Halusin siis käydä konttorilla varmistamassa mitä olenkaan allekirjoittamassa.

Soittaessani vahinkopäivystykseen tänään kun pesukone laski vedet alleen sain kuulla että minulla ei ole voimassa olevaa kotivakuutusta, vaan se olisi päättynyt samana päivänä kuin oli alkanutkin, eli 1.10.2005 *grr*
Eihän se minun vikani ole jos eivät ole saaneet laitettua minulle laskua jonka olisi voinut maksaa.

*pier* vaan koko Iffille. Kun tää homma on hoidettu (vittu vedän kyllä takuulla niin nyrkkiä pöytään jos eivät ala korvaamaan) niin siirrän takuulla vakuutukseni toiseen yhtiöön!

Sillä siisti.
Raver

#3439 • • Raver xD
Ihmiset *nauru*

--
äksdee

aurinko

#3440 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Mun vuokranantajan veli.

Toivottavasti tulis vielä pariin kertaan mittaamaan mun jääkaappia *grr*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.