14,184 posts, 710 pages, 4,807,226 views
JussiS:
Se ärsyttää ehkä kans vähän, et hipit pistää seinilleen "Jamaikan" lippuja, esimerkiks Bob Marleyn tai lehden kuvalla varustettuna:
Njah:
Miks se ärsyttää? ihan vaan mielenkiinnosta kyselen,toki ymmärrän että kaikki ei miellytä kaikkia mutta et "ärsyttää"
Jos kyse onkin vain väriterapiasta?
www.coloria.net
JussiS:
Siks että toi lippu ei oo Jamaikan lippua nähnykään.
Tulipa vaan mieleen tosta Sählän postauksesta. Muutenhan tossa ei sinänsä oo mitään ärsyttävää.
mayah:
[iso]Seuraava teksti sisältää enemmän kirosanoja, kuin muuta tekstiä.[/iso] Mikäli olet herkkä, jätä lukematta.
[kiroilu] Vitun saatanan vitun vitun vittu saatana, vitun vitun lisäselvityspyynnöt, vittu saatana, vittuako sitä ei vittu voinu sillon vitun tammikuun saatanan kuudes päivä saatanan vittu sanoa puhelimessa ku mä nimenomaan vittu kysyin, et riittääkö siihen vitun opintotukivitunhakemukseen ne samat saatanan lisäselvitykset ku vitun norminmukaisen opiskeluajan ylimenevän lisäajan hakemiseen saatana. Nyt sit vittu pitää taas oottaa saatanan kaks viikkoa, et ne vittu käsittelee ton vitun paperin ensin siellä vitun opintotukilautakunnassa, ennen kun ne lähettää sen sinne vitun kelaan, missä se vitun käsittely kestää taas vittu kaks viikkoa. saatana. eikä mulla vittu ole mitään vitun lisäselvityksiä, kun ne mun vitun selvitykset on ne samat saatanan lisäselvitykset mitkä mä vittu lähetin sillon vitun tammikuussa, kun niitä vittu pyydettiin. vittu. ja jos ei sitä vitun rahaa ala sieltä saatana kahden viikon sisällä herumaan, ni mun vittu pitää irtisanoa tää vitun kämppä, ku olen nyt jo vittu kahden kuukauden vuokrat auki vanhemmille ja siskolle. mistä vitusta mä vittu revin ne vitun rahat maaliskuun vuokraan, jos tota vitun lappua pitää viel vittu pyöritellä vittu edestakasin neljä vitun viikkoa. ja kun niitä vitun opintotukikuukausia kerran vittu vielä jäljellä on, niin on se nyt saatana kumma, ettei sitä vitun tukea voi sinne vitun tilille laittaa, ku joka vitun asiasta pitää vittu erikseen lähettää joku vitun lisävitunvitunvitunselvitys. saatana. vittu. [/kiroilu]
climate:
just nyt ärsyttää se että "jäin päälle" vaikka olis pitänyt mennä jo paljon aikasemmin nukkumaan ... ei vaan pystynyt lopettamaan tekemistä enkä saanut itseäni sammutettua tältä päivältä ... ärsyttää siis lähinnä se että nyt alkaa olemaan yliväsynyt olo ja tietää että huominen aamu on tuskaa ... ei ihminen saisi jäädä tälleen päälle, sen pitäis sammua automaattisesti
innae:
AKE. Enpä ollut saanut ajoneuvovero-lappua, tänään tuli sitten maksuhuomautus ja ilmoitus että ajoneuvo on ajokiellossa kunnes maksettu. Vittu mutta vituttaa.
pake:
V***u joskus menee niin hermot ihmisiin jotka vaan odottaa et Heitä autetaan ja aina kun Heillä on aikaa niin pitäis olla heti valmiina näkemään tai pitämään seuraa!!!! Ja toinen on SE kun soitellaan aina kun on joku sa***nan kriisi menossa,jaksan tietenkin kuunnella ja auttaa,mut rajansa kaikella!!!*kivatsulle* Eix ystävät yleensä auta toinen toisiaan eikä heti ku toiselt pyytää jotain nii aletaan narisee, vaik sit itte pyytää muilta palveluksia!!???*t?h*