Nukkumisesta ja valvomisesta

394 posts, 20 pages, 135,872 views

Cloud

#281 • • Cloud Game Freak
oh nuquminen on elämän suola ja lähes ilmainen harrastus :)

Tottakai rytmi on ihan perseellään ja nukahtaminen on helvettiä, nouseminen samoin kun ei hotsittais yhtään :).

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

FAIRI

#282 • • FAIRI
mä nukun eri kuukausina, syksyllä en nukkunu ollenkaan. nyt kunu tulee talvi niin nukun, kesällä nukun joskus hyvin. keväällä en nuku melkein koskaan.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

blastic

#283 • • blastic ballistic ballstick

anthocyan, 1.11.2006 10:07:
Mua harmittaa, ku siirryttiin talviaikaan *uuh* Just oli hyvin unirytmi kunnos ja nyt oon jotenki ihan sekaisin. Joka aamu väsyttää tosi paljon ja haluis vaan nukkuu. Ja illal ei saa unta tarpeeks hyvin. *uuh*

Vähän samaa vikaa mullakin. Tuntuu ihan siltä että eläis vielä kesäajassa. Kolme herätyskelloo ei auta ollenkaan, ja koska ei ole pakko päästä töihin kahdeksaan mennessä, tulee aina vaan käännettyä kylkeä ja kuorsaus jatkuu *nukkuu*
laeski^

#284 • • laeski^ LaiskaLäski
nukkuminen o kivaa *hihu*
ei vaa ikin oikei malta mennä nukkuu (mikä o arkisin iha pyllyst ku jää unet sit nii lyhkäsiks *uuh*)
herääminen vast onki pyllyst jos pitää herää johki tiettyyn aikaan... kivaa herää esim vk loppun rauhas ja jatkaa unii jos haluu, tai sit ottaa peitto ja tyyny sohvalle mukaa ja jumitella puol pv:t sohval telkkuu jumitelles *joo*
#285 • • pia^^ Guest
Valvominen, se taitaa olla nyt se mikä vie yöt... Ei vaa saa unta. Sit aamulla herätys kouluun, ihan tuskaa. Yleensä jäänki nukkumaa ja koulu kusee sen takii. Vaikka koitan mennä ajoissa nukkumaa, uni ei vaa tuu. Näin talvella ainakin on tosi vaikee nousta ylös sängystä, miss on lämmin ja aina välillä jonku kainalossa, maailmaa miss on kylmä, piimeetä ja sateista *haukottel*
TuuliT

#287 • • TuuliT
luulin etten koskaan eli ikinä selviä vähemmällä kuin 9h. Kappas kappas, kului jonkin aikaa nihkeillä unilla ja huomasin, että itseasiassa toiminkin huomattavasti paremmin kun nukun "liian vähän". Mahtavia ideoita syntyy silloin kun aivot ei ole enää täysin kontrollissa! Kannattaa kokeilla
C-Hill

#288 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Mä nukun aina täysiä.
Valitettavasti menen maate vasta neljän jälkeen melkein joka yö.
Parina viime yönä peti on kutsunut vasta puoli kaheksan maissa aamulla.
Siitä sitten studiolle puoleltapäivin.... yeah right, jos uni tulee vasta kasilta niin mä nukun kolmeen.

Yritän päästä ennen neljää tulevaisuudessa nukkumaan, sillä heräilen nykyään reippaasti puolenpäivän jälkeen jos mun ei tarvi olla jossain. Se on muuten totta, että kannattais nukkua vähemmän ku massiiviset 9h - mä ainakin tunnen olevani tehokkaimmillani jonku 6-7 tunnin unilla. Siitä yli ne kuitenkin venyy nykyaikataululla jatkuvasti, eikä päivä oikein tunnu lähtevän käyntiin ennenkuin iltakuuden maissa.

Pitäis varmaan palkata joku tyyppi potkimaan mut ennen kymmentä pois sängystä joka aamu. No onneksi se ei kuitenkaan tuu tulevana aamuna, en ehtis nukkua ku 5h. Aaarrgh

Nukkuminen on parasta.
Wert

#289 • • Wert Varapalkkaliukuja
en jaksa selata kaikki näitä sivuja mutta aiheesta kysyisin sen verran että onko kellään kokemuksia Tempur tai bodyform tyynyistä? Tällä hetkellä 80 x 60 untuvatyyny tuntuu vetävän niskan nii jumiin ettei meinaa pää kääntyy aamulla.. samaa vikaa tulee pienemmillä ja ohuemmilla tyynyillä.
Jossain sivustoilla Tempuria ylistetään kohtalaisesti mutta onko täällä kellään kokemuksia moisesta?
Porsas04

#290 • • Porsas04 Team Sika
mul on vittu ihan ihme unirytmi nukun johonkin 13 asti ja sit valvon johonkin aamu 4..mut sinänsä ihan kiva tälleen lukulomalla ku saa päivällä luettuu pari tuntii ja sit yöllä 00-04 saa helvetin hyvin keskityttyy..

--
Team *possu*

Big_O

#291 • • Big_O

Wert, 23.11.2006 13:57:
onko kellään kokemuksia Tempur tai bodyform tyynyistä? Tällä hetkellä 80 x 60 untuvatyyny tuntuu vetävän niskan nii jumiin ettei meinaa pää kääntyy aamulla.. samaa vikaa tulee pienemmillä ja ohuemmilla tyynyillä.
Jossain sivustoilla Tempuria ylistetään kohtalaisesti mutta onko täällä kellään kokemuksia moisesta?

Joo mulla on Tempur tyyny, ja pois en vaihda. Juuri meinaan hankkia Tempur 7cm paksun sijauspatjan unia ja selkää hellimään. Käyppä vaikka Stockmannin vuodeosastolla. Siellä saa kokeilla patjoja ja tyynyjä.

--
www.Rakeback.com - Online pokerin pelaajille jopa 60% rakesta takaisin joka kuukausi

villelope

#292 • • villelope Lope of Lope & Kantola

TuuliT, 23.11.2006 03:43:
luulin etten koskaan eli ikinä selviä vähemmällä kuin 9h. Kappas kappas, kului jonkin aikaa nihkeillä unilla ja huomasin, että itseasiassa toiminkin huomattavasti paremmin kun nukun "liian vähän". Mahtavia ideoita syntyy silloin kun aivot ei ole enää täysin kontrollissa! Kannattaa kokeilla

Opiskeluaikoina (eli vielä noin vuosi sitten) nukuin 5-7 tuntia yössä ja opiskelin/työskentelin tiimipohjaisesti. Ideoita riitti ja virtaa myös.

Nyt työelämään siirtyneenä ja yksin suoritettavassa työssä nukun noin 6-7 tuntia yössä, mutta olen jatkuvasti väsynyt. Voi toki olla, että tää vuodenaika ja kura-paska-kostea ilma tekee osan tuosta väsymyksestä. Kuitenkin olen varma, että tiimityöskentelyn ja sitä kautta virikkeiden määrän dramaattinen lasku on vaikuttanut päivittäiseen vireystilaani.
TuuliT

#293 • • TuuliT
Näinhän tämä juurikin on, kun positiivisuutta ja luovuutta on ympärillä saa siitä osan itselleenkin, tai siis todellakin muista ihmisistä saa voimaa. Ja yksin on välillä tylsää.
TuuliT

#294 • • TuuliT

C-Hill, 23.11.2006 04:41:
Mä nukun aina täysiä.
Valitettavasti menen maate vasta neljän jälkeen melkein joka yö.
Parina viime yönä peti on kutsunut vasta puoli kaheksan maissa aamulla.
Siitä sitten studiolle puoleltapäivin.... yeah right, jos uni tulee vasta kasilta niin mä nukun kolmeen.

Yritän päästä ennen neljää tulevaisuudessa nukkumaan, sillä heräilen nykyään reippaasti puolenpäivän jälkeen jos mun ei tarvi olla jossain. Se on muuten totta, että kannattais nukkua vähemmän ku massiiviset 9h - mä ainakin tunnen olevani tehokkaimmillani jonku 6-7 tunnin unilla. Siitä yli ne kuitenkin venyy nykyaikataululla jatkuvasti, eikä päivä oikein tunnu lähtevän käyntiin ennenkuin iltakuuden maissa.

Pitäis varmaan palkata joku tyyppi potkimaan mut ennen kymmentä pois sängystä joka aamu. No onneksi se ei kuitenkaan tuu tulevana aamuna, en ehtis nukkua ku 5h. Aaarrgh

Nukkuminen on parasta.

Voin ehdottomasti suositella erästä kikkaa heräämisen avuksi. Potkaiskaa itsenne kotoanne ja muuttakaa vielä unihäiriöisemmälle ihmiselle asumaan. Kun oma kello soi aamulla aikaisemmin, joko a) kyseinen henkilö herättää teidät huudolla: nouse jo se on sun kello! Kun ette kuitenkaan nouse heti, hän on jo ihan pirteä ja on keittänyt kahvin valmiiksi. Tai b) kyseinen henkilö ei ole edes vielä nukahtanut ja herättää teidät kellon soidessa tulemalla ovelle kertomaan että kahvi on jo valmista...Niin ihania ystävät ovat.
yawiz

#295 • • yawiz
nukkuminen on ku pistäis rahaa pankkiin
Zeni-

#296 • • Zeni- Funky Little Man
Huoh. saas nähä miten paljon tulee nukuttua kun verkkopelitapahtuma aka. hlanit alkaa tossa perjantaina ja loppuu sunnuntaina.
veikkaan kyllä semmoista 5-6 tuntia.

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Individual

#297 • • Individual HYPNO!
Ihan turhaan on kyllä nyt tullut venytettyä tuota nukkumaan menoa johonkin aamuyhteen ja sitten on aamulla, kun pitäisi kasilta herätä ihan liian väsynyt. Mikähän siinäkin on, ku aiemmin se kello 23 oli yleensä nukkumaanmenoaika.
Jusna666

#298 • • Jusna666 Diablo

Indiboi, 14.12.2006 15:21:
Ihan turhaan on kyllä nyt tullut venytettyä tuota nukkumaan menoa johonkin aamuyhteen ja sitten on aamulla, kun pitäisi kasilta herätä ihan liian väsynyt. Mikähän siinäkin on, ku aiemmin se kello 23 oli yleensä nukkumaanmenoaika.

Näin käy kun susta on tullu iso poika, eikä kukaan oo enää vahtimassa nukkumaanmenoaikoja.. *hih*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

remotion

#299 • • remotion nostatus guru
joo itelläkin tahallaan venyttää jotenkin aina nukkumaan menon 1-2 ja sit aamulla on ihan fuckdup. en vaan osaa.
sapeli

#300 • • sapeli jokukukamikä?
Täällä koululla tulee nukuttua suht hyvin, siitä huolimatta että joka aamu herään seitsemältä... Käynkin sitten iltaseitsemän ja iltayhdeksän välillä nukkumaankin *hymy* Kun syö hyvin koko päivän (viimeinen ateria neljältä), joutuu kävelemään suht paljon raikkaassa ulkoilmassa päivän mittaan, ja käy salilla paria tuntia ennen nukkumaankäyntiä, niin hyvä että yhden kappaleen jaksaa lukea jostain kirjasta ennenkuin nukkumatti tulee ja mojauttaa pajavasarallaan otsalohkoon *nukkuu*

Sit ku pääsee taas Helsinkiin ni sit onki joka toinen yö kokonaan hereillä ja joka toinen aamukahdesta iltapäiväneljään *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.