394 posts, 20 pages, 135,870 views
anthocyan, 1.11.2006 10:07:
Mua harmittaa, ku siirryttiin talviaikaan Just oli hyvin unirytmi kunnos ja nyt oon jotenki ihan sekaisin. Joka aamu väsyttää tosi paljon ja haluis vaan nukkuu. Ja illal ei saa unta tarpeeks hyvin.
Wert, 23.11.2006 13:57:
onko kellään kokemuksia Tempur tai bodyform tyynyistä? Tällä hetkellä 80 x 60 untuvatyyny tuntuu vetävän niskan nii jumiin ettei meinaa pää kääntyy aamulla.. samaa vikaa tulee pienemmillä ja ohuemmilla tyynyillä.
Jossain sivustoilla Tempuria ylistetään kohtalaisesti mutta onko täällä kellään kokemuksia moisesta?
TuuliT, 23.11.2006 03:43:
luulin etten koskaan eli ikinä selviä vähemmällä kuin 9h. Kappas kappas, kului jonkin aikaa nihkeillä unilla ja huomasin, että itseasiassa toiminkin huomattavasti paremmin kun nukun "liian vähän". Mahtavia ideoita syntyy silloin kun aivot ei ole enää täysin kontrollissa! Kannattaa kokeilla
C-Hill, 23.11.2006 04:41:
Mä nukun aina täysiä.
Valitettavasti menen maate vasta neljän jälkeen melkein joka yö.
Parina viime yönä peti on kutsunut vasta puoli kaheksan maissa aamulla.
Siitä sitten studiolle puoleltapäivin.... yeah right, jos uni tulee vasta kasilta niin mä nukun kolmeen.
Yritän päästä ennen neljää tulevaisuudessa nukkumaan, sillä heräilen nykyään reippaasti puolenpäivän jälkeen jos mun ei tarvi olla jossain. Se on muuten totta, että kannattais nukkua vähemmän ku massiiviset 9h - mä ainakin tunnen olevani tehokkaimmillani jonku 6-7 tunnin unilla. Siitä yli ne kuitenkin venyy nykyaikataululla jatkuvasti, eikä päivä oikein tunnu lähtevän käyntiin ennenkuin iltakuuden maissa.
Pitäis varmaan palkata joku tyyppi potkimaan mut ennen kymmentä pois sängystä joka aamu. No onneksi se ei kuitenkaan tuu tulevana aamuna, en ehtis nukkua ku 5h. Aaarrgh
Nukkuminen on parasta.
Indiboi, 14.12.2006 15:21:
Ihan turhaan on kyllä nyt tullut venytettyä tuota nukkumaan menoa johonkin aamuyhteen ja sitten on aamulla, kun pitäisi kasilta herätä ihan liian väsynyt. Mikähän siinäkin on, ku aiemmin se kello 23 oli yleensä nukkumaanmenoaika.