Nukkumisesta ja valvomisesta

394 posts, 20 pages, 135,846 views

DiamonDie

#261 • • DiamonDie mediahippi
Olen tainnut viimeksi nukkua tarpeeksi pitkät yöunet joskus toukokuussa. Ei minun tarvitse koskaan herätä aikaisin aamulla, mutta herään vaan turhan aikaisin. Suhteellisen turhauttavaa.
asdf

#262 • • asdf
Jepu, viime yönä jälleen viideltä nukkumaan ja heräsin tossa tunti sit. Sinne meni sekin koulupäivä *poks*
ReiNe

#263 • • ReiNe
Mulla on NORMAALISTI uskomattoman hyvät unenlahjat. Käytännössä pystyn nukahtamaan ihan koska vain ja lähes minne vain *iloinen*
Toisaalta, mulla on myös uskomaton unirytmi, johtuen koulusta (ylläri) aamuisin herään n. 6.30 ja iltaisin jää myöhäisimmät sarjat katsomatta -tipahdan viim.23.00. (Poikkeuksena vkl, god knows why *pepsodent*)

MUTTA muutaman viikon ajan oon herännyt joka yö, riippumatta nukkumaan meno ajoista yms., 02-05.. juon jotain, käyn röökillä ja vessassa ja takasin nukkumaan.. Herääminen ei varsinaisesti haittaa, en oo normaalia väsyneempi tai mtn (kai?), mut vähän weirdhän toi on..
Tätä on jatkunut jo vuosia talviaikana, mut ei koskaan kesäisin.

Oisko kellään mitään selitystä/yritystä tarjota?

*piis*

--
femalejunglist

Jago

#264 • • Jago un-trained monkee
yli 8

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Poppana

#265 • • Poppana Tehotyttö
Nukun päivät, valvon yöt. Harmi että yöllä ei voi tehdä mitään tehokasta. Kaikki muut nukkuu sillon kun minä valvon.

--
*hellokitty*

Nil

#267 • • Nil
Nukun vähän miten sattuu (kuten huomaa tästäkin kellonajasta) ja riittävästi...
Keijo Hujanen

#268 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Uni???? Voikohan sitä jostain ostaa... hmm...

--
suomen virallinen totuus

plink

#269 • • plink team paska
sellanen 7 tuntia vuorokaudessa on mulle aika sopiva määrä. enemmän nukkumista koitan välttää ainakin silloin kun pitää olla skarppina. mulla menee pää pahasti tukkeeseen jo jostain 8 tunnin unista.

silloin kun käyn töissä, muodostuu yleensä hyvä unirytmi siten, että iltaisin käyn nukkumaan joskus 23 tienoilla ja aamulla heräilen klo 5-6. nyt taas kouluaikoina saattaa mennä esim. niin, että yöllä nukkuu 5h ja seuraavana päivänä 2h. lopputuloksena kuitenkin viikon keskiarvo on yleensä luokkaa 7h/vrk.

huom. jos on paha darra, niin voi olla mahdollista tikistää raivolla jopa 15 tunnin unet, mutta se vain siksi ettei tarvitsisi kokea sitä pahaa oloa hereillä. ;P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Syder

#270 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Toinen päivä täl viikol ku tulee nukuttuu se 0h ja lähettyy suoraa samoil silmil takas töihi *tirsk*

--
Divida et impera.

#271 • • koopa Guest
Lieviä vaikeuksia ollut viime aikoina tämän
nukkumisen suhteen, tiedä sitten missä vika? *ding*
#272 • • Säty Guest
Unirytmini on sekaisin. Välillä tulee nukuttua 7h ja välillä 3h. Kyl se unirytmi palautuu.
Jago

#273 • • Jago un-trained monkee

ReiNe, 26.10.2006 22:40:
MUTTA muutaman viikon ajan oon herännyt joka yö, riippumatta nukkumaan meno ajoista yms., 02-05.. juon jotain, käyn röökillä ja vessassa ja takasin nukkumaan.. Herääminen ei varsinaisesti haittaa, en oo normaalia väsyneempi tai mtn (kai?), mut vähän weirdhän toi on..
Tätä on jatkunut jo vuosia talviaikana, mut ei koskaan kesäisin.

Oisko kellään mitään selitystä/yritystä tarjota?

ei pienintä hajuukaan mistä toi johtuu, mutta samalla lailla käy ittellenikin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

larzizi

#274 • • larzizi
Ei oo kyllä rytmiä löytynyt vieläkään, mutta tulee nyt sentään nukuttua vähän enempi. Harvemmin tulee enää valvottua sinne kolmeen tai neljään asti. Nyt oon aika hyvin saanut unen päästä kiinni viimeistään yhden aikoihin. Lisäksi on tullut nukuttua lähes joka päivä päikkärit heti kun on koulusta päässyt kotiin.

Kyllä pitäisi se unirytmi jostain saada silti *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Sunflower

#275 • • Sunflower
Mie nukkuisin kyllä ja paljon. Vielä jos noi pari pikku hobittia huomaisivat unen hienouden ja alkaisivat nauttia nukkumisesta......!
itis

#276 • • itis Morning Star
Mun ei pitäis osallistua tähän keskusteluun.

Mua alkaa nukuttaa ---> nukahdan 10 min päästä riippumatta kellonajasta ja nukun joko noin tunnin jos se on nokoset tai sitten 5-7 tuntia mikä on mun perus yöuni. Ei ongelmia juurikaan. En muista kuin korkeintaan kymmenen kertaa koko aikuisen elämäni aikana jolloin en olisi saanut unta helposti ja nopeasti. Herääminen onkin sitten ihan eri juttu. Mä olen hiton huono herääjä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Mellu-

#277 • • Mellu-
oujee,vihdoinki unirytmi kunnossa :)))) ennen 12 nukkumaan ja 7 ylöhäällä jo *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hyzenthlay

#278 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kiva olla koululla alle 6h unilla *poks* viel ku oli sellasta koiranunta...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anthocyan

#279 • • anthocyan Kohti valoa...
Mua harmittaa, ku siirryttiin talviaikaan *uuh* Just oli hyvin unirytmi kunnos ja nyt oon jotenki ihan sekaisin. Joka aamu väsyttää tosi paljon ja haluis vaan nukkuu. Ja illal ei saa unta tarpeeks hyvin. *uuh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

sapeli

#280 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään ja eilen jostain syystä oon heränny jo ennen yhtätoista, kun normaalisti nukkuisin yhteen tai kahteen tämmöisinä päivinä... Outoa. Jää kyllä reippaasti alle sen 12 tunnin minkä normaalisti nukun. *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.