394 posts, 20 pages, 151,660 views

UnityF:
Näin tapahtuu aina kun ei oo menoo.... Mä valvon automaattisesti kaikki yöt ja nukun aamut /päivät... normaali ryhmi pyörii sillee.. klo 06-08 aikaa nukkumaan ja herään klo 14-15 ja tää rythmi sopii mulle paremmin kuin hyvin ehkä pitäisi hankkii työ joka olis iltapainotteinen...
aamuherätykset ei vaan oo koskaan ollu oikeen mun juttu paitsi jos on työ kyseessä.
Nyt väsyttää, työpäivä takana ja pitäs vielä mennä pitämään pianotunteja. Mietin, että pitäskö ottaa päiväunet, mutta oon niin huono nukahtamaan, että tarvisin päiväunille aikaa vähintään puoltoista tuntia - n.40 min. kai yleensä menee mulla nukahtamiseen, ellei sit oo pahempiaki univaikeuksia. Joskus tulee valvottua lähes kokonaisia öitä, ku uni ei vaan tuu. Ei oo mukavaa. Nukkumisesta pidän kovasti, ja sen takia oon antanu itteni nukkua aivan käsittämättömän pitkiä yöunia ku ei oo ollu töitä. Hyvä olo on kyllä sit ku on nukkunu pitkään, mutta työ- ja kouluaikana on vaikeaa, ku pitää nukkua tietyn rytmin mukaan. Ei siitä tuu oikeen mitään, varsinkaan kouluaikana. Valvottaa ja valvottaa, ja aikasin pitäs herätä.

Väkisin sängyssä makaaminen ei kannata joten jos puolen tunnin löhöilyn jälkeen ei nukuta yhtään, on paree keksiä jotain vähemmän koukuttavaa tekemistä hetkeks ja koittaa uudestaan...

Siirtyi se rytmi muutaman tunnin normaalimmaksi, mutta huh huh...
ikävästi vie aikaa kaikelta muulta
)