Nukkumisesta ja valvomisesta

394 posts, 20 pages, 135,742 views

Chare

#141 • • Chare kiltti tyttö
valvominen on ihan yliarvostettua........ nukkuminen on ihan parasta oikeesti.. nam! *nukkuu**aplodit* mun unirytmi on kyl ihan sekasin.. oikeesti. ehkä myöhäiseen yöhön/ varhaiseen aamuun asti bilettäminen viikonloppusin aiheuttaa sen.. EHKÄ... mut siis niin.. ihminen on terve kun se nukkuu, kuollu jos ei herää. tai jotai.. *ding*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

JG

#142 • • JG Outo hymyMmiäs
Mulla ollu insomniaa lapsesta saakka. Mä kyl oon huomannu et yöllä kun rauhoittuu niin sängyssä rupee sitten miettii kaikkee tapahtunutta (ja ties mitä Maailman asioita sun muuta kummaa *ding*), joka voi osaksi vaikuttaa. Oon käyny lääkärilläkin moisen takia ja sanoivat et turha ainakaan sängyssä kieriskellä jos ei tuu uni - se pahentaa vaan asiaa. Sit vaan kirjaa tai telkkaa peliin - tietsikan käyttö kylläkin on nou nou, se piristää. En ainakaan mitään unipillereitä halua - saattaa jäädä koukkuun helposti... Siis tuskin ne vahingoittaa, mut en mä niitä halua nappaa koko loppuelämääni. Nyt vähän paremmin kun oon yrittäny pitää unirytmiä samantapaisena - vkonlopun jälkeen vaikeempaa aina tietenkin. *hih*

--
® - Havi - ™

Pingu

#143 • • Pingu the missing penguin
ei voi muistaa, millon nää unihäiriöt alko.. monta monta vuotta sitte. mut vast viime vuonna rupes olee sellasii kausii, ettei monee kuukauteen saanu nukuttuu. *poks* hieman hajottavaa. pakko oli ruveta vetää nappi (nukahtamislääke) naamaan pari kertaa viikos, ett muistuttais ees vähän elävää.
nukahtamislääkeissä on vaa se huono puoli, ett jos ei saa nukkuu tarpeeks kauan, ni pää on ihan sekasin. ei tajuu eikä muista mitää. saattaa jutella pitkät pätkät jonku kanssa eikä muistikuvia. tai jutella tyynylle, jota luulee poikaystiks.. *justjoo*
mut mun unihäiriöön autto (ainaki toistaseks) kahen viikon Thaimaanreissu. nyt vois nukkuu vaikka koko ajan. suosittelen! *heiii*

--
meininki on tärkein.

micqo

#144 • • micqo
Mä oon sellainen yökuukkija,,,,,tulee valvottuu yleensä \”pikkutunneille\” joka yö,,,koskaan en voi mennä nukkuu esim.normaaliin aikaan vaik 00.00 tms.
Mulla on kait jäänyt 4 vuoden dj-ammatin ohella tää yövalvominen päälle,,,aamulla kyl herään yleensä aikaisin kuitenkin...periaattees ei haittais vaikka sais pidennettyy yöunia,joskus meinaa tökkii pahasti kun ei lähde päivä käyntiin kirveelläkään!
#145 • • hyperventilaatio Guest
Nyt näyttää siltä et tulee nukuttuu ihan vääriin aikoihin ja ihan vääriä aikoja.
Hyvänä esimerkkinä pe-la yö, tulin nukkuneeksi vajaa 2h, jonka jälkeen neljältä herätys ja duuniin. Duunin jälkeen sit taas nukkuu ja nyt taas ei tietenkää väsytä. damn.*justjoo*
Chatte

#146 • • Chatte Team Teknolipat :)
Nyt kyllä nukuttais, kun viime yö oli hieman vaillinainen nukkumisen suhteen, mutta Lpr-ug odottaa, ei voi... *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

anthocyan

#147 • • anthocyan Kohti valoa...
*nauru* Jotenki tulee sellanen käsitys, et kaikil tääl on jonkin sorttisii unihäiriöit! *hih* Itseni mukaan lukien! *nauru* Aika vänkä homma... *hih*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

#149 • • fanatic Guest
siis kelloki on kohta puol kuus ja ei väsytä..onneks on vkl nii ei sillä niin väliä oo.
mutta ku on se perskele ku viikolla menee kahelta nukkumaan ja pitää herää kuudelt nii ei taida riittää*ding* nooh ei hätiä mitiä oon kuullu huhuja et kuolema kuittaa velat*nauru*
p3T0

#150 • • p3T0 häslä
Nukkuminen on ihanaa *aplodit* valvominen on perseestä ei tuu nukutuks*hahjust*

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Chare

#151 • • Chare kiltti tyttö
en ees muista oonko jo joskus vastannu tähän topikkiin enkä jaksa tarkistaa ku oon nii väsyny.. ei oo taas tullu nukutuks kunnol aikoihin.. nukkuminen rules mut sitä ei kerkee tehdä!!!! mä tarviin sellaset 12h:n unet et ylipäänsä jaksaa tätä maailmaa... huoh.. pitäsköhän nyt mennä nukkuun.. *nukkuu*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Dacey

#152 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mul o pesti tos jussin jälkeen ni siirrän rytmii ny niin et nukun tosta ~15 ni puoli yhteen...
Bio

#153 • • Bio The Bullies / Pinky
nukkuminen on kyllä siistii.. kun vaan sais unta!
Fentae

#154 • • Fentae
Nukkumaan klo 22:00 - 23:00 ja herätys 07:00-09:00. *joo*
Viikonloppusin valvon max 01:00 ja herään ennen klo 11:00. *joo*
Pinxu

#155 • • Pinxu
Ku työttömänä on,ni nukkuu miten sattuu...Jos ollenkaan...Joskus tulee iha oikeesti mietittyy,et miten mä jaksan...Väsyneenä oon tosin ihan kamala persoona.Sillo ei kukaa haluu olla lähellä.*eiei*
Garo

#156 • • Garo #jake
Itse olen joskus valvonut noin 80h putkeen, välissä katkonaista unta noin pari tuntia. En suosittele kenellekkään. Loppupuolella olo on niin kooma kuin ikinä voi olla, välissä on jopa parin tunnin totaalisia blackoutteja, eli ei muista mitään ko. ajalta, vaikka kaverit on sanonut että hereillä olin ja tein jopa jotain suht-koht järkevää. Lisäksi siinä tuli nähtyä hallusinaatioita (valve-unia). Nukkukaa kun on mahdollisuus, niin minäkin teen =)

- Garo
Jone

#157 • • Jone Archibald Haddock

Jone:
Mä nukun syksyn täysin säännönmukaisesti aivan päin helvettiä jos ollenkaan. Elokuun lopulta marraskuun alkuun joka vuosi yöt ovat pääsääntöisesti taistelua unen saamiseksi, josta seurauksena olen kellon ympäri aivan koomassa. Ties mitä kikkoja on koitettu, mutta juuri mikään niistä ei auta. (Tai no, voin tietysti esim. dokata tajuni kankaalle, koska se todistetusti onnistuu, mutta ei välttämättä ole millään muotoa suositeltava vaihtoehto)

Oh well, yöt menevät irkkaillessa ja satunnaisesti ulkona kävellessä. Onneksi marraskuun alkuun ei ole enää kuin vajaa kuukausi.

Itse itseäni vuoden takaa quotaten. Syksy tulee taas ja unettomat yöt ovat jo alkaneet. *igor*
Jna

#158 • • Jna

Jone:
Itse itseäni vuoden takaa quotaten. Syksy tulee taas ja unettomat yöt ovat jo alkaneet. *igor*

Menepäs Jouni lääkärin juttusille niin saat tainnuttimia..*sars*
Jone

#159 • • Jone Archibald Haddock

Jna:
Menepäs Jouni lääkärin juttusille niin saat tainnuttimia..*sars*

"Mä en usko tollasiin." *vink*

Luoville luonteille tekee ihan hyvää vaan olla toisinaan sekaisin kuin seinäkello. Vaikka oon ihan kuula jumissa tässä seuraavat pari kuukautta taas, niin tuleepahan kaikkia mielenkiintoisia visioita niinä öinä kun valvoo pakon sanelemana. Vois esim. aloittaa taas vaikka vaihteeksi maalaamaan tauluja öiseen aikaan.
milessi

#160 • • Edited milessi Jai
Pari viikkoa on menny nukkumisen suhteen ihan päin persettä, etenkin kun oon punkannu siskon luona. Ei saa unta kun rupee miettimään kaikenlaisia asioita. Ja sitten vituttaa kun pitäis nousta aamulla töihin tai muuta. Tai muutenkin ottaa päähän jos tulee nukuttua liian pitkään ja koko päivä menee ohi.. alkais koulu äkkiä että pääsis omaan kämppään ja säännölliseen elämänrytmiin. Ellei iske masennus kyseiselle paikkakunnalle muuttamisesta, viime vuonna kun oli vähän sen suuntasta oireilua..

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan