mun unirytmi on kyl ihan sekasin.. oikeesti. ehkä myöhäiseen yöhön/ varhaiseen aamuun asti bilettäminen viikonloppusin aiheuttaa sen.. EHKÄ... mut siis niin.. ihminen on terve kun se nukkuu, kuollu jos ei herää. tai jotai..
394 posts, 20 pages, 151,922 views

mun unirytmi on kyl ihan sekasin.. oikeesti. ehkä myöhäiseen yöhön/ varhaiseen aamuun asti bilettäminen viikonloppusin aiheuttaa sen.. EHKÄ... mut siis niin.. ihminen on terve kun se nukkuu, kuollu jos ei herää. tai jotai..
), joka voi osaksi vaikuttaa. Oon käyny lääkärilläkin moisen takia ja sanoivat et turha ainakaan sängyssä kieriskellä jos ei tuu uni - se pahentaa vaan asiaa. Sit vaan kirjaa tai telkkaa peliin - tietsikan käyttö kylläkin on nou nou, se piristää. En ainakaan mitään unipillereitä halua - saattaa jäädä koukkuun helposti... Siis tuskin ne vahingoittaa, mut en mä niitä halua nappaa koko loppuelämääni. Nyt vähän paremmin kun oon yrittäny pitää unirytmiä samantapaisena - vkonlopun jälkeen vaikeempaa aina tietenkin.
hieman hajottavaa. pakko oli ruveta vetää nappi (nukahtamislääke) naamaan pari kertaa viikos, ett muistuttais ees vähän elävää.
nooh ei hätiä mitiä oon kuullu huhuja et kuolema kuittaa velat*nauru*
Jone:
Mä nukun syksyn täysin säännönmukaisesti aivan päin helvettiä jos ollenkaan. Elokuun lopulta marraskuun alkuun joka vuosi yöt ovat pääsääntöisesti taistelua unen saamiseksi, josta seurauksena olen kellon ympäri aivan koomassa. Ties mitä kikkoja on koitettu, mutta juuri mikään niistä ei auta. (Tai no, voin tietysti esim. dokata tajuni kankaalle, koska se todistetusti onnistuu, mutta ei välttämättä ole millään muotoa suositeltava vaihtoehto)
Oh well, yöt menevät irkkaillessa ja satunnaisesti ulkona kävellessä. Onneksi marraskuun alkuun ei ole enää kuin vajaa kuukausi.
Jna:
Menepäs Jouni lääkärin juttusille niin saat tainnuttimia..