Helsinki- Turku villitys

43 posts, 3 pages, 13,398 views

arikoo

Posts: 245

#21 • • arikoo Virallinen hörhö
Niinpä! Haluan takaisin turkkuseen... Miksi ihmeessä lähdin pois sieltä? No tilanne nyt on se että ens keväällä haen Turun yliopistoon, jos en pääse -ei voi mitään. Sitten haen uudelleen -uudelleen -uudelleen.(luulempa kyllä pääseväni sisään) Mä haluan pois täältä! Tää "kaupunki" on niin perseestä kuin olla voi...

Vaikka nyt olis turussa kyllä kiire saada lisää pilepaikkoja...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Avatar
#22 • • lost my soul Guest
(OFF TOPIC!!?)

Kaikki bileet (ainakin Suomessa) voitaisiin lopettaa lailla, koska nehän YKSINKERTAISESTI vain lisäävät huumeiden kysyntää ja käyttöä, sekä niissä nuoria "yllytetään" kokeilemaan ja käyttämään vauhtia ja ekstaasia yms. Kaikki kokeneet sen tietävät.

On se varmasti sitten kivaa nähdä omat lapset ihan sekaisin jossain nurtsilla makoilemassa muutaman vuoden päästä.

MIETTIKÄÄ ENNEN, KUIN TOIVOTTE lisää niitä bileitä tähän maahan (bileet = taas yksi "hyvä" syy vetää douppia!)
arikoo

Posts: 245

#23 • • arikoo Virallinen hörhö
Täh?

Siis mä en yleensä kiroile täällä mutta jos toi ei ollut huono vitsi-- Niin vittu sä oo pihalla mitä tapahtuu maailmassa! Mä en siis tajua mitä sa ajat takaa... Yllytetään? Ja kokeneet, mitähän tuolla tarkoitat? Kokeneet missä suhteessa?

[muokattu 1.11.2002 00:01]

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

arikoo

Posts: 245

#24 • • arikoo Virallinen hörhö
Ja hyvä ihminen! Jos tiedät hyvin että tää on off-topic, niin miksi sun piti kirjoittaa tää tänne? Esim. "häröily" voisi olla sopivanpi paikka... sori nyt vaan että itte kirjoitan täysin off-topic mutta mua ottaa aivoon

Sitten me voitais kieltää alkot ja keskiolut ja tupakka ensin. Alkoholin aiheuttamista terveys vahingoista ei liene epäilystä ja tupakka lienee todella terveellistä.
Reivi-kansasta on todella suuri osa sellaisia jotka eivät edes juo tai polta, puhumattakaan huumeista. Jos näet parempana että nuoriso vetää kännit ja tappelee kuin se että tanssii ja on iloisia (ilmankin huumeita) .Niin selvä! Minä luulen että kaikki ne jotka tulevat addikteiksi huumeista olisivat tulleet myös ilman reivejä. Enpä tunne oikein esso addikteja! Toki on mahdollista että jokunen alkaa vetää piratsua myös viikolla mutta se on niin harvinaista että.
Kuinka monta nuorta kuolee alkoholiin? Tai kotibileissä pillereitä ja viinaa ja sitte klähti henki. KAIKKI PÄIHTEET ovat pahasta, sitä en kiistä, mutta on täysin älytöntä ruveta selittämään että ravet on syyllisiä huumeongelmaan. Tässäkin täytyy pistää asiat mittasuhteisiin. Puuttuisin ensin konin (myös. subutex et kumppanit) myyntiin ennen kuin aloittaisin jahtaamaan reivaajia, joista miltei kaikki(ei vähemmän kuin muistakaan ryhmistä, jopa enemmän uskoisin ) on myös tulevaisuudessa kiinni elämässä . Toisin kuin nistit. Ja luulen jopa sinun tajuavan että viihdekäyttö ja rännittäminen on hiukan eri asioita. Vai tajuatko? En puolusta niitä jotka ottavat karkin silloin tällöin mutta, on se nyt aika kaukana todellisesta huumeiden käytöstä. Jota sitäkin on tullut nähtyä tarpeeksi, tosin ei rave ympyröissä! Oletko käynyt bileissä koskaan? Oletko niitä jotka nauravat reivaajille jotka juovat eksstaaaaasia ja piikittävät hassista? Oletko itse nistautunut ja etsit syntipukkia?

Vittu, minä olin ennen ihan tukkeessa viikonloppuisin. Sitten aloin käydä tanssimassa reiveissä. Alkoholin kulutus laski huomattavasti kuten muukin nupin himmennys.

[muokattu 31.10.2002 23:55]

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Avatar
#25 • • lost my soul Guest
4 vuotta olen raveissa käynyt (1997-2001). Enkä pelkästään Suomessa. Myös Lontoo, Amsterdam ja Berliini ovat takana, JOTEN TIEDÄN VARSIN HYVIN MISTÄ ON KYSE! Ja siihen vielä lisättynä olen seurannut sivusta, kuinka esim. namit ja piri tähän maahan tuodaan ja KETKÄ OVAT NIIDEN SUURKULUTTAJIA.

SORI NYT VAAN TÄMMÖINEN OFF-TOPIC.

LOPPU.
Avatar
#26 • • lost my soul Guest
ps. tiedätkö edes, mikä on PORTTI-TEORIA?? Se ei ehkä juuri sinun kohdalla ole toteutunut, mutta usko mua se on alkanut monella bileistä.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#27 • • Lost-Soul los pallos
yhdyn kyllä arikoon... En oikein usko että Suomessa huumeiden käyttö alkaa pippaloista... tai siis ehkä jostain koti "ota hirveet kännit ja kokeile uutta) pirskeet saattaakin olla jollekulle se huumeidein käyttön alotuspaikka... Mä oon ainakin vähentänyt selvästi alkoholin käyttöä, enkä oo koskaan koskenut tupakkaan... En sit kyl tiedä mitä ulkomailla tapahtuu..... Ja saihan poliisi enemmän huumeista kiinni jossain kesän festarilla kuin koneistosta...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jussi Soro

Posts: 6,385

#28 • • Jussi Soro choon!
lost my soul:

ps. tiedätkö edes, mikä on PORTTI-TEORIA?? Se ei ehkä juuri sinun kohdalla ole toteutunut, mutta usko mua se on alkanut monella bileistä.



Joo tiedetään, mutta ei kiinnosta vittuakaan. Eti itelles parempi paikka kertoo näitä, jookos?
Avatar
#29 • • lost my soul Guest
Lost-Soul:

Ja saihan poliisi enemmän huumeista kiinni jossain kesän festarilla kuin koneistosta...



...tietysti. Kuinka paljon ihmisiä on festareilla enemmän kuin koneistossa? PALJON ENEMMÄN. Mielestäni tämä on oikea paikka puhuu näistä asioista koska täällä on sosiaalisia bilettäjiä jotka vetävät kamaa!!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#30 • • Jussi Soro choon!
lost my soul:

...tietysti. Kuinka paljon ihmisiä on festareilla enemmän kuin koneistossa? PALJON ENEMMÄN. Mielestäni tämä on oikea paikka puhuu näistä asioista koska täällä on sosiaalisia bilettäjiä jotka vetävät kamaa!!



Mmmh, mua ei harmittais yhtään jos häipyisit vaikka www.kokototuus.com:iin juttelemaan. Siellä on sulle juttuseuraa vaiks kuin paljon.

Ja tälläkin foorumilla on vaikka kuinka monta huumekeskustelutopikkia, voisit kirjoittaa niihin, etkä off-topiccina tänne.

[muokattu 1.11.2002 12:07]
#emppu#

Posts: 103

#31 • • #emppu# ~ihan pihalla~
jees turku rulez.... kaikki vaan tänne! *plur*
no kuten täällä onkin jo todettu ni hesa-turku alueella vaan yksinkertasesti on paljon bilettäjiä ja biletyspaikkoja..... *hymy*

--
~~Ikuisesti ei voi lentää. Joskus on pakko laskeutua maan pinnalle, vaikka siivet vielä kantaisivatkin~~

ämsee

Posts: 722

#32 • • ämsee

she:
Höh. Mitä valittamaan. Siitä vaan muodostamaan kunnon klubi- ja ravekulttuuri landellekin!!*nauru*



Kovaa vauhtia viemässä etelä-karjalaan!*joo*

--
hyvä yritys

RhonaN

Posts: 122

#33 • • RhonaN Lapa

#emppu#:
jees turku rulez.... kaikki vaan tänne! *plur*
no kuten täällä onkin jo todettu ni hesa-turku alueella vaan yksinkertasesti on paljon bilettäjiä ja biletyspaikkoja..... *hymy*



sääli vaa et turkuki o ollu viime aikoina tosi hiljane hippacity... ja sit ku o jamit ni sit ei kerkee paikalle*poks*

--
Pitää tanssii lujempaa et saadaa muut kiinni!

cheat

Posts: 796

#34 • • cheat
kyl turku on sit hyvä paikka asua ja yrittää*nauru*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

ella_

Posts: 1,329

#35 • • ella_
ei kun täällä on tosi kivaa *sydän*

--
Elementary, my dear.

nemo

Posts: 656

#36 • • nemo Wanha kettu
No siis totuushan on se että kyllä Helsinki rokkaa. *heiii* Nojoo... joku tuolla aiemmin kyllä jo totesi että aika samaa scheissea tuntuu vaan kaikki olevan... pelkkää labya, illua, screenia, premiaamuja, jne, jne... joka helvetin viikonloppu samat deejiit soittamassa samat levyt. Tylsää. Itse en oo pitkään aikaan käyny bileissä sen takia että menisin sinne musan takia, vaan puhtaasti kavereita moikkaamaan/keitottamaan/pousaamaan/heruttamaan/jne... Toki joskus tietysti tulee jorattua jos on fiilistä. Jotenkin vaan tuntuu ettei mikään muutu... samat naamat, samat deejiit jne... tai kai siellä viihtyis jos tykkäis kiksusta *iloinen*

Ehkä muutto poist stadista voisi piristää edes sen takia että toisessa kaupungissa soittais eri deejiit samat levyt eri järjestyksessä? Mutta kun muutto pois stadista on henkinen itsemurha niin ei vaan voi. *pahis*

Ja kohta joku tietysti luettelee viime 6kk ajalta stadin kaikki vähänkin vahtoehtoisemmat bileet (lue: 8 henkee jossain klitsussa joraamassa mankan kanssa) ja sanoo ”hei etteikö muka oo vaihtoehtoja???”...

--
Tää on mun sigu

Avatar
#37 • • yana Guest

nemo:
Mutta kun muutto pois stadista on henkinen itsemurha niin ei vaan voi. *pahis*



jos se muuttokohde on suomen rajojen sisalla siis ;)
Mrrshan

Posts: 35

#38 • • Mrrshan

pan:
Haluaisin jatkaa tuota Juccan juttu siten, että Hell_zingin asuntotilanteelle on tehtävä jotakin. Oma ehdotukseni olisi, että kaupungin ympärille rakennetaan iso muuri ja sisään pääsee vain ne joilla on jotain tärkeää asia. Samaan tyyliin kuin joissain Keskiajan kaupungeissa. Näihin kaupunkeihin otettiin vain käsityöläisiä, kauppiaita ja ihmisiä joista oli jotain hyöty. Jos samaa käytäntöä käytettäisiin nyky-Suomessa asuntoja vapautuisi niitä tarvitseville opiskelijoille työssäkäyville etc.



Mulla ois radikaali ehdotus: kaavoitetaan pk-seudulle sen verran asuntoja että ihmisille riittää niitä.
Avatar
#39 • • yana Guest

Mrrshan:
Mulla ois radikaali ehdotus: kaavoitetaan pk-seudulle sen verran asuntoja että ihmisille riittää niitä.



NO NIIN TIETYSTI? MIKSEI KUKAAN OLE SITÄ ENNEN AJATELLUT!
Avatar
#40 • • yana Guest

Oma ehdotukseni olisi, että kaupungin ympärille rakennetaan iso muuri ja sisään pääsee vain ne joilla on jotain tärkeää asia. Samaan tyyliin kuin joissain Keskiajan kaupungeissa. Näihin kaupunkeihin otettiin vain käsityöläisiä, kauppiaita ja ihmisiä joista oli jotain hyöty. Jos samaa käytäntöä käytettäisiin nyky-Suomessa asuntoja vapautuisi niitä tarvitseville opiskelijoille työssäkäyville etc.



ja samalla vapautuisi ainakin mun kamppa kun nappaa asua natsikaupungissa